Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

MissMaisa Mä onnittelen nyt vielä uudemman kerran :flower: pääset tuonne hysteerisen messiin, ja me muut tullaan perässä kovaa vauhtia :D vaikka itestä nyt ei siltä tunnukaan :/

mä niiiiiin haluisin testata, mut ku en uskalla :/ eikä ois kyllä kauheesti rahaa heittää turhiin testeihin. mä oon ihan 99% varma, etten oo raskaana, mut silti haluisin varmistaa asian. ois niin kiva ku ne menkat nyt tajuais ilmaantua :headwall:
onneks pääsee viikonlopuks mökille rentoutuun, saa vähän vaihtelua tähän arkeen :D
 
Vau MissMaisa!! Sinä todella ansaitset plussasi :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea kauheasti!
Toivotaan nyt että haamu pian vahvistuu ja pikkuinen jaksaa mukana!

Täällä mennään harmailla vesillä ja edelleen kaulaa myöten suossa surun kanssa.. täti veti odotukset ja jaksamiset taas miinuksen puolelle ja tänään ois kaikenlisäksi ollut LA keskenmenneestä pikkuisesta.. Pikku hiljaa täti alkaa hellittää ja kohta taas alkaa ovisbongaus rumba joten eiköhän tästä taas pikku hiljaa piristytä.. toivon mukaan sillä näin ei voi jatkaa :/

Tsemppejä ja pistetään plussapallot ropisemaan tännekin pinoon
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
MissMaisa Mä onnittelen nyt vielä uudemman kerran :flower: pääset tuonne hysteerisen messiin, ja me muut tullaan perässä kovaa vauhtia :D vaikka itestä nyt ei siltä tunnukaan :/

mä niiiiiin haluisin testata, mut ku en uskalla :/ eikä ois kyllä kauheesti rahaa heittää turhiin testeihin. mä oon ihan 99% varma, etten oo raskaana, mut silti haluisin varmistaa asian. ois niin kiva ku ne menkat nyt tajuais ilmaantua :headwall:
onneks pääsee viikonlopuks mökille rentoutuun, saa vähän vaihtelua tähän arkeen :D
Kiitos :D Meilläkin oli suunnitelmissa kostea mökki viikonloppu, muuta niin ne vaan suunnitelmat muuttuu. Kyllä me ollaan pian kaikki tuola odotus puolella :hug: Tuli kyllä niin yllätyksenä tuo plussa, ku koko ajan oli tunne, että nyt just alkaa menkat. Eikä kyllä yhtään osannu plussaa odottaa, vaikka koko ajan on yritetty, saanu niin monta kertaa pettyä :/ Toivotaan ny vaan, että kaikki menis hyvin.
Heti kun alkoi työt ja vähä unohti tuon yrittämisen, niin onnistui. Ollaan varmaan yritetty liikaa, mutta vaikee sitä on olla yrittämättäkään, ku vauvakuume painaa päälle :heart:
 

Tinii, :hug: sinulle. Toivottavasti pian näyttää jo valoisammalta. Tuli kurja mieli puolestasi :( .

Miss Piggy, minulla on samanlainen olo- tekisi mieli testata. En kuitenkaan testaa ennen kuin ensi viikolla. Kyllä ne menkat sitä ennen alkaa. Mahassa on oikeastaan möyrinyt (ei sattunut) sillä tavalla jo koko viikon, että kyllä ne sieltä taas tulee. Tänään pitäisi alkaa, jos on yhtä lyhyt (22) kierto kuin viimeksi. Sitä ennen oli 23-25 joten tää viikko menee odotellessa... testillä pääsisi turhista toiveista. Mutta voi, miten pettynyt olen, jos ja kun ne taas alkaa :( . Ramppaan vessassa tarkistamassa, etten toivo hetkeäkään liian kauan turhaan...
 
Perjantai 21.9.2007

Lapaniina................kp 3/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 4/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 6/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 7/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 12/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 20/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ...............kp 24/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
Hempukka87..........kp 30/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 31/31-36......yk 10..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 49/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 50/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 71/27-88......yk 5............Esikoista


++ :heart: ++ Plussan saaneet ++ :heart: ++

Hysteerinen
MissMaisa

Päivitin listan. Ilmoittakaa jos tuli virheitä. Niin ja tietysti onnittelut MissMaisalle myös minun puolestani! :flower:
 
Sunnuntai 23.9.2007

kuumetta ...............kp 2/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 5/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 6/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 8/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 9/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 14/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 22/30...........yk 11..........Esikoista
Hempukka87..........kp 32/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 33/31-36......yk 10..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 51/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 52/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 73/27-88......yk 5............Esikoista


++ ++ Plussan saaneet ++ ++

Hysteerinen
MissMaisa
 
Sunnuntai 23.9.2007

Miss Piggy...............kp 2/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 2/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 5/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 6/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 8/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 9/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 14/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 22/30...........yk 11..........Esikoista
Hempukka87..........kp 32/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 33/31-36......yk 10..........Esikoista
Pocoyo...................kp 52/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 73/27-88......yk 5............Esikoista


++ ++ Plussan saaneet ++ ++

Hysteerinen
MissMaisa
 
Päivitin listaan omat tietoni, sieltähän ne menkat tuli. Toisaalta onneksi, mutta toisaalta niiiiin väärään aikaan, kun oli suunnitelmissa oikein romanttinen mökkiviikonloppu kaikkine kivoine juttuineen ;) mutta oli meillä kivaa kuitenkin.
Nyt käynnistettiin uusi kierto käyntiin ja aloitetaan uusi jännääminen ja stressaaminen :headwall:
:D
 
Sunnuntai 23.9.2007

Miss Piggy...............kp 2/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 2/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 5/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 6/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 8/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 9/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 14/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 22/30...........yk 11..........Esikoista
Hempukka87..........kp 32/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 33/31-36......yk 10..........Esikoista
Pocoyo...................kp 52/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 73/27-88......yk 5............Esikoista


++ ++ Plussan saaneet ++ ++

Hysteerinen
MissMaisa


 
Päivitin listan ja korjasin sinne yk:mme, joka on jo kolmastoista... ehkä se on se onnenluku...

Dreamer-88, kiitos tsempeistä. Miss Piggylle kovasti jaksamisia, samassa veneessä ollaan.

Minä soitan huomenna Väestöliittoon ja koetan saada labra-ajan maanantaille tai tiistaille, siellä pitäisi käydä verikokeessa kp3-5 (kerran). Kai tää taas tästä.
 
Maanantai 24.9.2007

Haltia .....................kp 1/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 3/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 3/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 6/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 7/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 9/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 10/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 15/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 23/30...........yk 11..........Esikoista
Hempukka87..........kp 33/30-?........yk 11...........Esikoista
Pocoyo...................kp 53/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 74/27-88......yk 5............Esikoista


++ ++ Plussan saaneet ++ ++

Hysteerinen
MissMaisa



Päivittelin ja tulin ilmoittamaan, että yllä alkoi menkat. Suru on aivan pohjaton ja on niin lannistettu olo, ettei mitään määrää. Ei tästä tule mitään. Koo viikko asiakaspalvelutyössä, miten mä jaksan. On niin väsynyt olo. Siksi en täälä olekaan paljon pyörinyt, tulee vaan niin paha olo, kun ikinä ei sitä plussaa tuu. no ehkä se tästä taas iloksi muuttuu.

Pahoitteut ja lämpimät halaukset saman kokeneille, ehkä me tässä uudessa kierrossa vihdoin plussataan ;) (itsestä tuntuu l'hes ironialta vuoden tuota hoettuani itselleni :LOL: ) no mutta niin se toivottavasti jossain vaiheessa vain käy.

Ja vielä paljon paljon onnea Missmaisalle :heart: ihanaa, että joku saa plussiakin =)

Ja paljon jaksuja :hug: teille ihmiset hoitoihin. vai kun itsekin saisin aikaa ja rahaa varattua noita aikoja. kyllä se loppujen lopuksi varmaan helpotaisia, vaikka jotain kamalaa löydettäisiin, että asia kuitenkin saataisiin eteenpäin. Jokatapauksessa kyllä me kaikki vielä ne omat pikkuiset saadaan. *hokee hän itselleen*

Aurinkoa päiväänne :wave:
 
Haltia, suuren suuri lohtuhali sinulle!!!!!!!!!! Tosi kurja mieli puolestasi. Itse alan olla jo elävien kirjoissa, vaikka lauantaina tuntui, että en millään selviä viikonlopusta- lauantaina oli kp1 ja vanhempani olivat kylässä koko viikonlopun, oli pakko esittää reipasta ja sosiaalista, vaikka tunuti juuri tuolta kuin kerroit. Ihmeen äkkiä toiveet sitten kyllä aina nousee, nyt odotan jo ensi viikkoa ja ovista, että päästään uudelleen yrittämään.

Meillä tutkimukset lähti tänään kunnolla käyntiin. Kävin Väestöliitossa verikokeessa ja ensi viikolla menen ultraan. Mies lupasi käydä simppatestissä tällä viikolla, ensi viikolla en päästä ;) . Minua jännitti etukäteen kauheasti, että miten pääsen lähtemään töistä, kun verikoe piti ottaa klo 10-14 (tosi hankala aika) mutta työvuorot sattui menemään sopivasti enkä joutunut selittelemään töissä mitään. Jotain positiivista sentään.

Tuli muuten tuossa äsken haltian kirjoitusta lukiessani mieleen, että on sitten tosi kivan näköistä, kun ollaan saatu kaikkien nimet siirrettyä tuonne plussan saaneet- otsakkeen alle :).
 
Kiitos kuumetta. Helpotti oloa vähän, lukea kirjoituksesi, ja kyllä mullakin alkaa tänään olla jo paljon positiivisempi olo, kuin eilen, jolloin olin aivan maani myynyt, ihmeen nopeasti tästä kuitenkin nykyään toipuu. Jotenkin kaikki on jo niin tavallista, odottaa, jännittä, sitten ne kuukautiset aina alkaa, itkettää surettaa, ja taas alkaa uusi toivo hiipiä, ja uusi kierto ja tarkkailut päälle. Ehkä tässä kierrossa tehdään ne plussat ihan oikeasti :wave:

 
Tiistai 25.9.2007

Haltia .....................kp 2/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 4/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 4/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 7/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 8/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 10/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 11/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 16/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 24/30...........yk 11..........Esikoista
Hempukka87..........kp 34/30-?........yk 11...........Esikoista
Pocoyo...................kp 54/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 75/27-88......yk 5............Esikoista


:flower: ++ ++ Plussan saaneet ++ ++ :heart:

Hysteerinen
MissMaisa


Superit onnittelut MissMaisa :flower:


Itselläni fiilikset lähinnä aika tasaiset.. jotenkin olen jo lähes luovuttanut ja odotan vain että olisi yk 12 jotta viimein uskaltaisin soittaa sinne terveyskeskukseen ja varata aikaa joihinkin tutkimuksiin... pelottaa vain että siellä sitten saa jonottaa kyllikseen...

mies oli sitä mieltä että jos sinne on kauheat jonot niin mennään yksityiselle... meillä on vaan tuo rahatilanne aika tiukka ennen kuin saadaan työt käyntiin ja nähdään paljonko kuukaudessa jää sitten todellisuudessa käteen...

ah.. ollaan lähdössä ensikuun 5 päivä lappiin sillä reissulla viivytään neljä päivää... reissu taitaapi sattua juuri noihin ovis aikoihin joten eihän sitä koskaan tiedä.... :)
 
Ihanaa, vihdoin saatu tännekin plussaPINO! PALJON PALJON ONNEA MISSMAISA :flower: Muiden pitkään yrittäneiden plussauutiset tuntuvat kyllä niin kannustavilta ja luovat toivoa omaankin tilanteeseen =)

Tädin taas yllättäneille :hug:

Täällä on nyt myös tutkimus/hoitojonoon hakeuduttu :| Ei onneksi tarvinnut käydä missään hakemassa lähetettä, vaan laittoivat suoraan Kätilöopistolta. Jotain hyvää kystastakin on, sain soittamalla Terot apteekkiin ja nyt myös tuon lähetteen.. Jonoa kuulemma on, mutta se nyt ei tullut yllätyksenä..

Eilen tuli muuten keskustelu ohjelma lapsettomuudesta ykköseltä ja tulee tänään uusintana 10.30. Yritin töissä sitä kuunnella, mutta aika paljon meni ohi, pitää nyt katsoa rauhassa tuo uusinta.

Nyt kovasti toivotaan jatkoa tuolle meidän plussapinolle!!!
 
Torstai 27.9.2007

Hempukka87..........kp 3/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 4/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 6/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 6/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 9/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 10/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 12/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 13/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 18/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 26/30...........yk 11..........Esikoista
Pocoyo...................kp 56/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 77/27-88......yk 5............Esikoista


:flower: ++ ++ Plussan saaneet ++ ++ :heart:

Hysteerinen
MissMaisa
 
Hei

Tosi surullista, Miss Maisa :(! :hug:

Minulla on ollut kiireinen viikko. Vauvaprojektirintamalla ei muuta uutta kuin että mies kävi eilen antamassa omaty näytteensä ja minulla on maanantaina ultra. Kohta alkaa olla Ne Päivät käsillä taas :) . Nyt menossa kp 7. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä