Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Voi MissMaisa toivottavasti nyt olisi ihan oikeita oireita nuo ja toivottu raskaus olisi vihdoin osunut kohdallesi :heart:

Itsellä on varsinaiset masennuspäivät taas menossa.. Menkat tuli ja vie taas kaiken toivon ja muka positiivisen suhtautumisen tulevaisuuteen.. Nyt on taas sellainen olo että vois heittää roskakoppaan taas tällaisen paskan elämän kun ei yhteen noin luonnolliseen asiaan pysty kuin lapsen saamiseen! Miten voikaan masentaa tällä tavalla :(

Juuri km:n jälkeen kuumeiliviin kirjoitin että miten muka sitten voi raskautua kun viime kierrossa taas kaikki oli täysin kohdallaan, oviksen bongasin ja yrityskertoja oli enemmän kuin tarpeeksi.. MUTTA EI! Ei se vaan voi tärpätä.. Onneksi nyt sentään on tuo yksi raskautuminen takana että tietää ettei nyt ainakaan ihan hedelmättömiä olla.. kunpa vain olisi pieni saanut kasvaa loppuun asti ja syntyä meidän iloksemme.. LA olisi ollut nyt tulevana torstaina :'(

Miksi tämän kaiken pitää olla niin rankkaa :(
Taas kerran huomataan miten kaukana tämä kaikki on ruusuilla tanssimisesta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Kuumetta: Mitä sinä labrassa käyt? :) Toivottavasti saat järkättyä..
Väestöliitolla haluavat kartoittaa seuraavan kierron alusta loppuun, siksi verikokeita ja ultra tiettyinä päivinä... Töistä lähtöä ei helpota, että työkaveri onsairaana edelleen toistaiseksi ja lisäksi ensi viikolla on muutenkin tosi vähän porukkaa töissä (lomia, koulutuspäiviä ym). Lähde siinä sitten kertomatta syytä...
 
Tinii, iso voimahali sinulle! Minulle oli jo aika kova paikka huomata, että syyskuun alussa olisi ollut se aika, kun meidän Lapsi olisi syntynyt, jos olisin tullut ensimmäisestä yrityskierrosta raskaaksi :(. Saati sitten, jos olisi ollut jo oikeasti olemassa se Lapsenalku niin kuin sinulla :hug: ..
 
Kuumetta: Sama juttu tuli minulle ensimmäisen kerran elokuussa, kun olisi ollut ensimmäinen mahdollisuus, että olisi vauva.. Toinen tuli, kun ystäväni sai n. viikko sitten vauvan ja he aloittivat yrittämään pari viikkoa meidän jälkeen.. Haluaisi itsekin jo sellaisen pienokaisen..

Nyt iso voimahali kaikille! :hug:
 
Tiistai 18.9.2007

Dreamer88..............kp3/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 4/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 9/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 17/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ...............kp 21/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 25/27...........yk n.14.......kolmatta
Hempukka87..........kp 27/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 28/31-36......yk 10..........Esikoista
Lapaniina................kp 28/27...........yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 28/28-30......yk 10..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 46/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 47/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 68/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Kuinkahan pitkäks tääkin kierto venyy? menkkaoireita on ollu jo monta viikkoo, mut mitään ei tapahdu :/ sitten on semmosia omituisia "repäisyjä" molemmin puolin ja välillä sattuu, mitä lie. Onko mun pakko testata uudelleen vai oottelenko vaan hamaan tappiin asti, että täti tulee?
Oli mulla ylipitkä kierto alkuvuodestakin, sillon menkat alko kp 93, ei kiitos uudestaan niin pitkää kiertoo |O
 
Miss Piggy: :hug: Voithan sinä testata.. :) Tai marssit lääkäriin :) Toivotaan, että olisi raskaus, mutta minulla oli monta viikkoa menkkajomotusta ja todella kipeitä repäisyjä myös.. :( Ja ne johtui ilmeisesti pitkästä kierrosta (sekä ehkä myös kasvaimesta) :/ Mutta täällä peukut plussalle ylhäällä :) :heart:

Ja on aikas väsynyt tämä Rouva.. Aamulla menin kouluun vasta klo 10, kun en jaksanut herätä aamutunneille :whistle:
 
Koko ilta pilalla, meinasin mennä pienille torkuille ja mentiin poikien kans nukkumaan klo 14 ja heräsin klo 17. Kyllä otti päähän, koko ilta pilalla. Koska nuokin ny illalla saa nukkumaan, ku noin kauan nukkui :kieh:
No niin, asiaan. Tänään kävin tilaamassa mehiläiseen aikaa tämän yrityksen tiimoilta. Ens viikolla on mulla aika ja sitten päätetään kuinka edetään. Kallista vaan, mutta mä haluan kyllä nyt mielenrauhan. Tosi stressaava, ku ei tiedä, onko joku vikana vai ei. Vähä kyllä jännittää, jos sieltä löytyy jotain ei niin mukavaa, mutta ainaki sitte tiedetään :/
Nyt ruuanlaittoon, josko saatais tämä ilta jotenki käyntiin :wave:
 
aaaargh, kyllä nousi karvat pystyyn tästä BB-Tiinan miehen kommentista: - Onnistumisen tunne on valtava, koska olemme jo pitkään halunneet lapsen, sanoo Pasi.
Haloo ne on ollu yhessä vasta 10kk, miten siihen aikaan ees mahtuu pitkään haluaminen? tai sit ne on eka päivästä asti ruvennu haluaan?!...tiedä sitten. Jotenki vaan kaikista paikoista pursuaa noita "yllätys"raskauksia, niin ku esim. Jani Sievinen ja Mari.
Mä oon katkera :kieh:

huoh :|
 
Kirjoitin pitkän jutun ja sitten se hävisi bittiavaruuteen :kieh:

Eli..

Miss Piggy: Ymmärrän täysin mitä tarkoitat.. Janin ja Marin puolesta olen onnellinen kyllä :) Uskon, että ovat hyviä vanhempia :) Mutta olen viime aikoina kuullut aborttijuttuja ja nähnyt todella epäsopivia vanhempia :( Yksi entinen luokkalainen sai lapsen 12/06 ja nyt lähtee ulkomaille ILMAN vauvaa joksikin aikaa.. :kieh: :kieh: Hän ei ole missään vaiheessa kunnolla hoitanut vauvaa, vaan on käynyt lukion rauhassa loppuun, hänen oman äitinsä hoitaessa työn ohessa vauvan.. Huoh..

Miksei sitten kunnon ihmiset voi saada vauvoja, mutta kyllä ne saa, ketkä ei halua/keille ei se sovi.. murr murr murr... :kieh: :kieh:

Mutta nyt on tullut minulle taistelufiilis ja tahto onnistua tässä kierrossa!! :) :heart:
 
Kuumetta: :) Taidan olla ainut, joka pitää asiaa hyvänä :LOL: Onhan Marilla kuitenkin ihan ok verran ikää ja aika fiksu likka taitaa olla :) Uutisointia ei tietty tarviisi noin paljon olla :)

Minä ajattelin tehdä opinnäytetyön aiheesta "nuorten aikuisten lapsettomuus ja sen hoito".. Jos aihe hyväksytään :) Uskon, että pohdintaa ainakin tulee siihen :)
 
Tiistai 18.9.2007

Inkku83..................kp 1/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp3/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 4/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 9/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 17/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ...............kp 21/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 25/27...........yk n.14.......kolmatta
Hempukka87..........kp 27/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 28/31-36......yk 10..........Esikoista
Lapaniina................kp 28/27...........yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 46/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 47/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 68/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :flower: :heart:

Että näin sitten kävi täällä... kp1.. :| noh viikonlopuksi suunnataan Helsinkiin joten siellä voikin sitten ottaa rennosti ja vähän vaikka bilettää..

:D
 
Keskiviikko 19.9.2007

Inkku83..................kp 2/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 4/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 5/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 10/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 18/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ...............kp 22/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 26/27...........yk n.14.......kolmatta
Hempukka87..........kp 28/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 29/31-36......yk 10..........Esikoista
Lapaniina................kp 29/27...........yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 47/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 48/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 69/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :flower: :heart:
 
Kp 1 ja yk 12 lähti sitten käyntiin, huoh..

Joo, ei voisi vähempää toivoa vauvauutisia mistään suunnasta..

Dreamer-88: Onnea uuden työpaikan johdosta! Minä olen myös ollut vastasyntyneiden teholla ja synnyttäneiden osastolla töissä, mutta neljään vuoteen en nyt missään lasten parissa, enkä tällä hetkellä jaksaisikaan näiden omien fiilisteni kanssa :|
 
Täällä odotellaan kp1:stä ja tätiä joka ilkikurisesti vihjailee tulevansa hetkenä minä hyvänsä muttei tulekaan!!! Ärsyttää. Tuli eilen jo syötyä särkylääkettä ennalta varoittaviin vatsakipuihin että pystyisi töissä olemaan, mutta mitään ei tapahtunutkaan. Pentele sentään!

Lähipiirissä vauvat ilmoittelevat tulostaan...

Ainiin, en muista olenko jo kertonut, varasimme ajan Väestöliiton Klinikalle. Saimme ajan lokakuun lopulle. Jos tässä välissä tuo tätikin ehtisi tulemaan. Mies varasi ajan ja olivat häneltä kyselleet minun kiertoani. No hän siihen sitten että senpä takia oltaisiin sinne kovasti aikaa varaamassa kun kierto elää ihan omaa elämäänsä (plus tämä pitkittynyt yritys) :LOL: Ajanvaraustäti oli vain lohdutellut että ei haittaa jos ei kiertoa pysty kertomaan ja että nyt onkin jo hyvä aika sitä aikaa varailla jos yritystä on ollut näin kauan epäsäännöllisellä kierrolla.

Kyllä tämä tästä vielä jossain vaiheessa hyväksi kääntyy. Tosin ventovieraiden (ja tuttujen) kommentit ovat alkaneet lisääntyä. Ihmiset, joita näkee ekaa kertaa kysyvät ihan suoraan "koskas teille tulee lapsia?". Järkyttävää, koska kukaan ei ole koskaan ennen ollut noin tungetteleva. Häistä alkaa olla jo sen verran aikaa että Suomalaisten sovinnaisuussääntöjen ja ihmisarvomittareiden mukaan jokaisella kunnollisella avioliitossa elävällä kansalaisella on tässä vaiheessa se yksi nyytti. PYHJAPAH sanon minä. Kertokoon nuo ihmiset sen kaupan mistä niitä nyyttejä voi hakea.

Hyvät kanssasisaret, enää kaksi päivää perjantaihin ja viikonloppuun. Mukavaa työ/koulu/kotiviikon loppuosaa :flower:
 
Keskiviikko 19.9.2007

Lapaniina................kp 1/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 2/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 4/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 5/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 10/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 18/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ...............kp 22/ 23-25.....yk 12.........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 26/27...........yk n.14.......kolmatta
Hempukka87..........kp 28/30-?........yk 11...........Esikoista
Haltia .....................kp 29/31-36......yk 10..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 47/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 48/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 69/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:

Pahoittelut Lapaniina :hug:

Kertokaapas nyt tyhmälle että mikä paikka tuo väestöliitto on?? ja onko savossa jossain sellainen??

Niin ja hyvään viikonloppuosaa sinnekkin janeG!! =)
 
Inkku83 ei ole tyhmää kysyä =)

Väestöliiton toimipisteet kannattaa katsoa heidän nettisivuiltaan, jotka on triplatuplawee vaestoliitto fi -> Lapsettomuus -> klinikat (laita osoitteeseen pisteet väliin). Väestöliitosta itsessään en tiedä tarkemmin, täältä palstalta minäkin bongasin ja heti menin niitten sivuille katselemaan klinikan yhteystietoja. Sivuilta löytyy sitten omaa asuinpaikkaa lähinnä oleva.

Olettekos muuten noissa muissa pinoissa käyneet lueskelemassa (tästä taisi tosin olla aikoinaan puhetta)? Käväisen aina välillä ja vähän olen kirjoitellutkin, mutta luikin pakoon häntä koipieni välissä koko ajan kun niissä ropisee plussia yk 1-4:lla... Hmm, pitänee tätä myötäonnellisuutta vielä harjoitella :ashamed:
 
Inkku83 ja Lapaniina, pahoittelut :( . Minulla kp22 menossa, viimeksi kierto oli lyhyin tähän asti, juuri tuon 22 päivää, joten pahaa pelkään, että viimeistään huomenna alkaa täälläkin uusi kierto :( .. Tosin pitkään oli 24-25 päivää, joten saattaapa venyä sunnuntaihinkin asti, tai sitten alkaa jo tänään. Inhottaa tää odottelu ja vessassakäynnin pelkääminen :( .

JaneG, TODELLA ärsyttävää ja satuttavaa (ja TYHMÄÄ!) tuo vauva-asioiden kysely. Se saa minut näkemään aina punaista- onneksi nyt viime kuukausina ei kyselyitä ole tullutkaan, alkukesästä viimeksi. Kai ihmiset olettavat, että lasta yritetään kovasti. Minusta ihmiset, jotka kyselevät toisten lapsiasioita (tai naimisiinmenoasioita tms) ovat vain kertakaikkiaan tyhmiä ja ajattelemattomia. Minulle tulee aina mieleen, että he ovat saaneet kaiken liian helpolla eivätkä ole kokeneet elämänviisautta kasvattavia asioita elämänsä varrella.

JaneG kysyi muissa ketjuissa kirjoittelusta. Minä kirjoittelen välillä tuolla kolmikymppisten ensikertalaisten ketjusta, siellä on mukavaa porukkaa :) .

Väestöliitosta en minäkään tiedä sen enempää kuin että sieltä meille on lupailtu apua vauvapulmien kanssa :) . Itse päädyin Väestöliittoon sen takia, että se oli heinäkuussa ainoa paikka (kolmesta vaihtoehdosta, jotka löysin netistä), joka sattui olemaan auki sinä päivänä, kun halusin varata meille ajan...
 

Yhteistyössä