Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Sunnuntai 9.9.2007

Vihainen Viiva.........kp 8/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 12/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 16/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 18/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 19/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 19/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 19/28-30......yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 28/17-33......yk 11..........Toista
Tinii........................kp 28/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 37/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 38/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 40/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 59/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Dreamer88 lähetän sinne suunnattomasti jaksamista... :hug:

Hysteerinen onnea odotukseen ja nauti nyt joka päivästä.

tämä kuukausi on nyt mennyt jotenkin nopeammin johtunee että olen yrittänyt välttää liiallista vauva ajattelua.

Miss Piggy testaa vaan huomenna, se varmasti rauhoittaa mieltä. Tulen sitten huomenna piipahtamaan täällä kuulemassa tulosta, jos siis päätät testata.. =)
 
Pillerit jäi pois joulukuun lopulla. Et silleen, kerran tärppäs ehkä toisenkin, mut sit ne menkat alkoi ja se siitä sitten. Odotellaan joskos se vuoden sisällä tärppäis kuten esikoinenkin meni siinä noin vuos.
Olis se niin ihanaa. Pikkuneiti 3,5vee jo kovin kyselee missäs meidän vauva on. Niinpä sano siihen sit jotain, mut kaikki ajallaan.
Paljon plussia kaikille loppuvuoteen. :heart:
 
Maanantai 10.9.2007

Vihainen Viiva.........kp 9/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 13/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 17/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 19/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 20/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 20/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 20/28-30......yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 29/17-33......yk 11..........Toista
Tinii........................kp 29/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 38/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 39/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 41/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 60/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Mulla tiputtelee nyt kolmatta päivää eli kohta lähtee käyntiin 12. yrityskierto. :(

Ymmärrän hyvin Merikan tunteen kun pikkuneiti kyselee pikkusiskoa/-veljeä. Mullakin tahtoo tulla itku silmään kun näen miten kovasti meidän 2-vuotias kaipaa ja kyselee leikkikaveria.

Dreamer-88:lle haluan lähettää voimia!

Miss Piggy: Olen samaa mieltä kuin Inkku83 eli älä vielä luovuta, plussa voi tosiaan näkyä vasta pitemmän ajan päästä.
 
Tervehdys.. Nyt siis olen primoluteja syönyt 7pv:n ajan, vielä kolme päivää pitää niitä syödä.. On aivan kauheat alavatsakivut :ashamed: Eilen olin KYS:ssä seitsemän tuntia tutkimuksissa (tuona aikana ystäväni sai terveen tyttövauvan samassa sairaalassa). Ei löytynyt mitään. Labrat ok, kasvain vaikuttaa hyvälaatuiselle edelleen. Oli todella tyly gyne, hyi.. :kieh: Eli jospa lauantaina/sunnuntaina alkaisi menkat ja sitten ensi viikolla saisi aloitettua clomit ja kontrolliultra olisi lokakuun alussa.. Toivon niin kovasti, että onnistuisi niillä ja saisimme kesä-/heinäkuussa oman pienokaisen.. *huokaa* Mutta välillä on kyllä luovuttanut olo.. :'( Ja nyt vielä nämä kauheat kivut.. :ashamed:

Plussatuulia muille :heart: Ja kenties Miss Piggy se plussa tulee vielä :flower: Ehkä ovis oli hieman myöhemmin, eikä sen vuoksi vielä näy ;)
 
Tiistai 11.9.2007

Vihainen Viiva.........kp 10/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 14/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 18/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 20/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 21/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 21/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 21/28-30......yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 30/17-33......yk 11..........Toista
Tinii........................kp 30/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 39/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 40/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 42/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 61/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
juu kaks viivaahan siihen tuli, tosin vasta roskiksessa :kieh:

ei menkkoja kuulu, ei näy :headwall: ei enää tiedä mitä odottais. Kai mä tuhlaan taas kaikki rahat niihin testeihin ja petyn joka kerta :/
elämä on. ei voi taas muuta sanoo

toivottavasti joku muu plussais :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Kaks viivaa Miss Piggy!!!!
Vaikka tulikin roskiksessa niin eikös tuo silti ihan plussa todennäköisesti ole :) Vauvaliimaa kovasti sinulle sinne navan alustalle :heart: :heart: :heart: :heart:
mä en usko, että se on oikee plussa :| millon lie tullut siihen, katoin sitä uudestaan vasta työpäivän jälkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
no höh, anteeksi kun onnittelin varomattomasti!
Mutta oisko kuitenkin parasta testata uusiksi koska eikai siihen tule sitä viivaa ajan kanssakaan jos ei sitä raskaushormonia tarpeeksi ole..
Olen tosi pahoilani :headwall:
juu kyllä mä meinaan testata uudestaan, pelottaa vaan taas pettyminen niin en uskalla
:ashamed:
 
Tiistai 11.9.2007

ella80.................... kp 2/17-33......yk 12...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 10/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 14/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 18/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 20/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 21/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 21/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 21/28-30......yk 10..........Esikoista
Tinii........................kp 30/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 39/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 40/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 42/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 61/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Heips.
Olen täällä käynyt katselemassa, mut nyt voisin tulla mukaan vaikka oikein listalle, jos vaikka tärppäis nopeammin. Mites se toimii? Esikoisen kanssa meni siinä 12kk enemmän ja vähemmän yrittäessä ja samalla opiskellessa. Nyt olis kakkonen niin tervetullut ja josko se joskus tulis niin kolmas sais tulla ihan itsestään. Odottavan aika on jotenkin pitkä, toki olen onnellinen kun meillä on jo yksi pieni murunen, mutta kun tuota ikää tulee kans kokoajan lisää.
 
Keskiviikko 12.9.2007

ella80.................... kp 3/17-33......yk 12...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 11/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 15/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 19/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 21/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 22/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 22/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 22/28-30......yk 10..........Esikoista
Tinii........................kp 31/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 40/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 41/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 43/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 62/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Merika: Eli listan idea on siis se, että laitat nimimerkin, sitten mikä kiertopäivä on tänään menossa (lista pyritään päivittämään päivittäin, joten ilmoitus riittää ekana päivänä ja sitten jos menkat alkaa, jos tulee plussa niin tuohon hysteerisen perään tulee nicci :) ) ja sitten normikierron pituus. Esim. minulla on tänään kp 43 ja normaalisti kiertoni on 30-32 (eli 43/30-32), sitten monesko yrityskerta (monetko menkat tulleet tai montako kuukautta. Itse ilmoitan kuukausina, kun yhdessä vaiheessa kierto oli yli 80 päivää, niin kertoinahan ei ole vielä paljoa mitään, mutta kuukausia sitten ikävän paljon) ja sitten monettako kuumeilet :) Toivottavasti auttoi :)

Sitten omaa olotilaa.. Kipuja on edelleen (tänään olisi opiskelijoiden tutustumisbileet ja vaikka en ole bileihminen niin silti olisin halunnut käydä katsoo, mutta vietämme rauhallisen koti-illan miehen kanssa), mutta kasvain on HÄVINNYT!! Tai oikeammin pienentynyt alle sentin kokoiseksi, joten sitä ei enää pidetä kasvaimena :) Kolme tuntia olin sairaalassa tänään.. kivut ilmeisesti liittyvät pitkään kiertoon :) huh.. :heart: :heart:
 
Hei

Pitkästä aikaa kirjoittelen- tai tuntuu itsestäni siltä, etten ole ehtinyt ja jaksanut kirjoittaa aikoihin, vaikkei viime kerrasta taida olla viikkoakaan.

Viimeksi taisin olla huolissani siitä, että ovulaatio menisi ohi, kun mies oli viikonlopun reissussa.

Olen testaillut tässä kierrossa kuudennesta kirtopäivästä asti, siis 3.9. alkaen. Olen käyttänyt lähinnä Aconia, pari kertaa myös toista ovistestiä. Puhdasta negaa on näyttänyt sunnuntaihin 9.9. asti (kp12), jolloin tuli selkeä plussa! Ekaa kertaa koskaan niin selkeä. Ehdittiin onneksi sitten iltasella leikitelläkin miehen kanssa :).

Mutta mutta... kun olen jatkanut ihan mielenkiinnosta testailua tuonkin jälkeen niin EDELLEEN testi näyttää joka päivä kahta viivaa! Juuri nytkin tuossa pöydällä. Ehkä ihan hieman himmeämpänä nyt mutta ihan selvästi kuitenkin. Mitä ihmettä, en ymmärrä. Nyt siis jo viidentenä päivänä peräkkäin ovistesti näyttää plussaa. Onko teille sattunut tällaista?

Mietin, kertoisinko, mutta kerron kuitenkin.. Mulle sattui jotakin tosi kamalaa ja ällöttävää alkuviikosta. Ehkä ällöttävintä, mitä koskaan on sattunut. Ja samalla harmitti ihan hirmuisesti. Ensimmäinen kunnon selkeä plussa ovistikussa (kolmas kierto, kun tikuttelen) ja halu yrittää oikein tosissaan tässä kierrossa... ja sain riesakseni (pitäkää varanne, tää on ällöttäväääÄÄÄäää !! ) kihomadot! Iih, yöh!!!!!!!!! Päiväkodista työpaikaltahan ne on tulleet, tai sitten miehen lapsen kavereilta. On meillä päiväkodissa tällä hetkellä salmonellaakin, ja täitä..

Luin netistä, että aikuisilla ne ovat yleensä oireettomia, joten niitä voi olla oikeastaan kenellä vain tietämättään. Yöh!!!!! Minulla onneksi alkoi kutina joten huomasin ne (sen, näin vain yhden). Yök, yök, yök!!!!!!! Eipä tullut nukuttua sinä yönä kuin kaksi tuntia ja seuraavana päivänä oli pakko mennä töihin, koska siellä oli liian vähän väkeä töissä. Sairaanhoitoneuvonnasta kyllä sanottiin, että voi mennä heti, kun on ottanut lääkkeen.

Arvatkaapa vain, onko meillä puunattu paikkoja!!!!! KAIKKI vähänkin epäilyttävä on pesty 60-90 asteessa, joka päivä on imuroitu ja pyyhitty Tolulla pinnat sekä vaihdettu joka ikinen päivä pyyhkeet ja lakanat. Muuta en sitten alkuviikosta olekaan tehnyt :(. Paitsi eilen oltiin juhlimassa yhteistä merkkipäivää :) .

Tuolloin yöllä, kun valvoin ja mietin kaikkea, itketti ihan hirveästi, kun ajattelin, että jospa hedelmöittyminen onnistui edellispäivänä ja nyt tuhoan sen mahdollisuudet ottamalla lääkkeet. Tai että se ei tuhoudu vielä mutta sitten uusintalääkityksessä kahden viikon kuluttua. Tuntui NIIIIN epäreilulta, että VIIMEINKIN kun olisi mahdollisuus onnistua, niin joudun ottamaan mahdollisuudet pilaavaa lääkettä :(.

Soitin heti aamulla sairaanhoitoneuvontaan ja kysyin, siellä sanottiin, että lääkettä ei suositella raskaana oleville (koska ei ole tarpeeksi tutkimustietoa) mutta että pakkohan minun on se ottaa. Soitin sitten teratologiseen tietopalveluun heti, kun se aukesi (yhdeksään aamulla on joskus niiiin pitkä aika!) ja sieltä sanottiin, että Pyrvin on täysin turvallinen lääke. Ihanaaaaa :)!!!! Aloin melkein itkeä ilosta. Nappia siis nassuun ja eroon vihulaisista!

Seuraava pelkoni oli, että olen muuttunut ällöttäväksi ja inhottavaksi miehen silmissä mutta ei, yhden välipäivän jälkeen hän oli yhtä villi kuin ennenkin ;) . Hänellä oli muutenkin ihana suhtautuminen, totesi aamulla madoista kuullessaan vain tyynesti että no, sitten niitä on hänelläkin. Otimme tietenkin molemmat lääkekuurin niin kuin asiaan kuuluu.

Nyt ärsyttää enää, että jotkut vanhemmat tuovat tenavansa päiväkotiin, vaikka niillä on kihomatoja (ja flunssaa ja mahatautia ja muuta). Vaikka miten pestään käsiä niin kyllähän ne leviävät! Lähin työkaverini muuten sanoi ensi sanoikseen samaa kuin mieheni: miten kaikista ihmisistä juuri minulle oli tullut tuo vaiva, sillä minä jos kuka olen tarkka käsien pesusta! Mutta siihen riittää, että kesken ruokailun auttaa vaikka jotakuta pilkkomaan perunaa lapsen omalla veitsellä, jossa sattuu olemaan pöpö...

Sellaista inhaa tarinaa tällä kertaa. Inhottaa vieläkin tosi paljon, etenkin, kun pitää vielä odotella pari viikkoa, että saa lääkitä loputkin pois. Päätettiin kyllä miehen kanssa ottaa vielä omin luvin kolmaskin kuuri, ihan vain varmuuden vuoksi.

Mutta tosiaankin, jos joku osaa sanoa jotain tuohon viiden päivän ovisplussaan niin se olisi kiva juttu. Minusta se on tosi kummallista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
kasvain on HÄVINNYT!! Tai oikeammin pienentynyt alle sentin kokoiseksi, joten sitä ei enää pidetä kasvaimena :)
Voi Dreamer88, IHANAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Olen niin iloinen puolestasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=) =) =) =) =)

Toivottavasti kivut loppuvat pian nekin!




[/quote]
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
nyt miehen sisko, kenestä en pidä yhtään eikä hän ole yhtään äidillinen, tuli raskaaksi vaikka ovat asuneet aina eri maissa miehensä kanssa..
Voi, tuo tuntuu kurjalle ja epäreilulle, vaikka he varmasti (ja toivottavasti) ovatkin onnellisia tulevasta vauvastaan. Joillekin se on niin helppoa, miksi se on joillekin niin vaikeaa....


Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Oletteko miettineet montako lasta haluaisitte..?
Minä olen "aina" haaveillut, että saisin oikein monta lasta, kuusi.... Nyt alkaa ikää olla jo sen verran (35) etten taida ehtiä ihan niin montaa saamaan, lisäksi taloudelliset tosiasiat ovat tuota haavetta vastaan (asutaan pääkaupunkiseudulla (=kallista) ja miehellä on jo kaksi lasta (=kallista ;) ) ) joten tämänhetkinen haaveeni on neljä... mutta jospa saisi edes kaksi, tai kolme... tai edes sen yhden... Mies onneksi on samaa mieltä kanssani, että lapsia saa tulla niin monta kuin pystymme saamaan, jaksamme hoitaa ja pystymme elättämään :) . Hän haaveilee myös monesta lapsesta. Yksi hyvä puoli tässä lapsellisen miehen kanssa olemisessa on, että hän teitää jo, mitä lasten tulo tuo tullessaan ja minä tiedän, että hän on ihana isä :) !


Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Ja olen jo kääntänyt asian siten, että ehkä nämä hoidot antavat meille kaksi pienokaista samalla ;)
Minäkin haaveilen siitä, että tulisi kaksi vauvaa kerralla... jostain syystä se on ollut haaveenani nuoresta asti. Tosin riskithän siinä ovat isommat :( . Miehen mielestä se on vähän pelottava haave mutta luulen, että hän alkaa tottua siihen ;) kun olen nyt puhunut siitä reilut kaksi vuotta.


Alkuperäinen kirjoittaja Inkku83:
Ja jos voipi haaveilla niin oon ajatellut että jos nuo kaksi voisi sitten tehdä niin peräkkäin kun vaan pystyy...
Me ollaan mietitty samaa- jos vain terveys ja jaksaminen sallii, niin mielellään oltaisiin ilman ehkäisyä heti sen nyt haaveissa olevan lapsen jälkeenkin...



Alkuperäinen kirjoittaja ella80:
Onko muuten muilla ollut ovisoireena päänsärkyä?
Minulla päänsärkyä taitaa olla enemmänkin kuukautisten alkamisen aikaan.


Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Meillähän tilanne oli siis se, että sain keskenmenon juuri silloin viime marras-joulukuun vaihteessa, jonka jälkeen kuumeilu alkoi / jatkui entistä kovempana ja tuli palstailtuakin... Joka tapauksessa älkää heittäkö kirvestä kaivoon, onni voi tulla odottamattakin joskus. Meillä kaikki hyvin ja raskausviikkoja nyt jo 34+1.
Onnea onnea! Ihana kuulla :) !
 
Kiitos Kuumetta :)

Ja lisää hyvää on tullut.. Sain keikkatyön :) KYS:n lasten akuuttiosastolle ensisijaisesti, mutta myös muu lastenklinikka ja SYNNYTYSOSASTO :D Tosin huomenna rankkaa.. 8-16 koulua, 17-18 aerobic ja 20.30-7.30 töitä.. ja sitten la taas yövuoroon, mutta olen niin onnellinen B) Nyt jos vielä menkat alkaisi pe-su (mahdollisimman pian!!!), kun tänään lopetin primolutin ja sitten clomit tehoaisi ja saisimme kauan kaivatun plussan :heart: Olisin megasuperhyberjumbo-onnellinen :)

 
Torstai 13.9.2007

ella80.................... kp 4/17-33......yk 12...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 12/30...........yk 11..........Esikoista
kuumetta ..............kp 16/ 23-25.....yk 12..........1 yhteinen
MissMaisa...............kp 20/27........yk n.14........kolmatta
Hempukka87............kp 22/30-?.....yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 23/31-36...yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 23/27.......yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 23/28-30......yk 10..........Esikoista
Tinii........................kp 32/ 28-39......9kk............Esikoista
Miss Piggy..............kp 41/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 42/28-36......yk 10..........Toista
Dreamer-88............kp 44/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 63/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 

Yhteistyössä