Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Hurjan paljon onnea MissMaisalle! Oli mukava kuulla teidän muidenkin kuulumisia pitkästä aikaa.

Minulle on iskenyt toivottomuuden tunne tämän lapsenyrityksen suhteen. En ole jaksanut enää kirjoitella sillä mikään asia ei ole edennyt tutkimusten ja hoitojen suhteen minnekään.
 
Tervehdys tähän pinoon :wave:

Hiljaista näyttää pitävän, mitä teille kaikille kuuluu?? Onko täällä ketään enää jäljellä, onko tullut lisää plussia?

Meidän poika syntyi 3.4. Jotenkin en osaa kirjoittaa tänne mitään, kun luin noita tekstejä, tuntuu niin pahalta ettei toiset voi saada omaa nyyttiä syliin :'( mutta tsemppiä edelleen kuitenkin.
 
Osa on siirtynyt lapsettomuuspuolelle, osa hävinnyt jne... Itse kökötän täällä vielä ainakin muutaman kuukauden, nyt viimeinen hoitokerta ennen kesätaukoa ja se meni ilmeisesti pieleen lääkitysvirheen vuoksi.. Onnittelut pojasta :) :heart:
 
Hei, kanssasisaret!!

miten menee??

Mulla ollut into ihan nollilla eikä ole tullut lähdettyä vieläkään siihen lääkärin suosittelemaan inssiin. mulla vaan täysin sellainen olo ettei mitään lasta koskaan tule!!

päätettiin että ensi kierrosta sitten yritetään inssiä. Ja minä olen päättänyt että yritetään vain kerran ja sitten suoraan ivf.

mitäs teille muille kuuluu??
 
Täällä entinen Dreamer-88..

..meillä viimeinen hoitokerta epäonnistui pari viikkoa sitten.. nyt kesätauko menossa, 4.8 on julkiselle aika, joten hoidot jatkuu joskus loka-marraskuussa.. varmaan yksi inssi ja sitten ivf.. Jos ei tärppää tammikuuhun mennessä, niin helmikuussa lähden vaihtoon Walesiin 3kk.. Mutta nyt kesätöissä, miehestä erossa viikko tolkulla..
 
Minä plussasin juhannusaattona. :heart: Lapsetttomuustutkimuksissa selvisi että minulla on hormonitasot sekaisin, miehessä ei vikaa. Hormonihoidoilla (Terolut, Divina, ClomHexal) päästiin sitten vihdoinkin käsiksi tähän iloiseen tapahtumaan. Kovasti tsemppiä teille muille tuleviin hoitoihin ja yritykseen!
 
Heipä hei

Kiva, tämä pino on noussut.

Itselläni menossa yk 24. Syksyllä vielä inssi, sitten koeputkihedelmöitystä yrittämään, ellei ennen tärppää. Kummassakaan ei mitään vikaa mutta alsta ei kuulu...

Ella, onnea!!!!!!!! Hienoa :) .

Möhköfanttis, kiva kuulla sinustakin :) .

Inkku, onnea inssiin! Meillä on yritetty kerran inssiä, kerran lisäksi olen piikitellyt. Elo- tai syyskuussa vielä kerran... Inssi on sinänsä ihan helppo homma pistelyineen, mutta en vain jaksaisi niitä pettymyksiä..
 
Onnea ella!! loistava juhannus ylläri teille!!!

Kuumetta!! me ajateltiin että tehdään se inssi ihan luomu kiertoon ilman mitään lisä hormoneja, tarvitseeko silloin myös jotain piikkejä??
(mulla lievä piikki kammo :whistle: )
lähinnä lääkäri suositteli sitä jotta voidaan myös varmistaa että miehen simpat kestää sen pesun. sitten tulevaisuuden ivf-silmällä pitäen.
mutta eihän sitä ikinä tiedä vaikka tärppäisi.

Lisäksi hirvittää nuo ivf- hoidot ja lisä hormonit sillä ne saattavat vaikuttaa endoon kasvuun räjähdysmäisesti.

mutta pakko yrittää sulkea nuo mielestä ja yrittää täysillä etiä päin.

Möhköfanttis, kuika pitkät jonot on tällä hetkellä julkisella?? me ollaan myös mietitty että haettaisiin sinne. Alkaa rahavarannot muuten huveta nopsaan.











































 
Hellurei ystäväiset :wave:

Kiva, että tää pino on nostettu ja iloisia plussauutisiakin on saatu, Onnea Ella :heart:
Teille hoitoihinmenijöille toivotan hurjasti onnea matkaan ja tsemppiä ja kaikkea, varmasti todella raskasta aikaa, mutta toivotaan, että se tärppi sieltä tulis mahdollisimman pian.

Ilokseni ilmoitan, että meille syntyi pikkuinen tyttö juhannusaattona 20.6 :heart: Tänään on kotiuduttu sairaalasta ja jännätään kuinka tämä arki tästä lähtee rullamaan.

Mutta plussapuhureita vielä kaikille ja jaksamista

Miss Piggy ja myttynen 4vrk
 
Ella Hurjasti onnea :) :heart:
Inkku Meille laittoi yksityinen lääkäri lähetteen julkiselle maaliskuun alussa, huhtikuussa tuli aika elokuun loppuun, joka sitten siirtyi elokuun alkuun.. Eli kyllä jonoa riittää.. Me muuten käytäisi yksityisellä vielä, mutta inssi ja ovulaationinduktiot eivät ole tuoneet tulosta, joten pakko lähteä IVF.. varmaan alkuvuodesta se, tosin lähden vaihtoon helmikuussa, jos vain rahatilanne sallii..
MissPiggy Ihanaa :) Niin se aika vain menee.. Onnea koko perheelle :) :heart:
 

Yhteistyössä