Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Voi ei MissMaisa :'(

Minulla näinä päivinä vuosi siitä, kun ekassa ultrassa todettiin keskeytynyt km.. Lokakuun alkua oli, tarkkaa päivää en muista. Eipä olisi koskaan arvannut silloin, että uuden raskauden alkaminen olisi näin vaikeaa! Minulla tuo raskaus alkoi yk 4 tai 5 ja voin vaan kuvitella miten raskasta on km, kun raskautta on näin kauan yrittänyt!

Suuri :hug: MissMaisa
 
Sunnuntai 30.9.2007

Hempukka87..........kp 6/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 7/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 9/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 9/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 12/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 13/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 14/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 16/ 28-39.....10kk........... Esikoista
ella80.....................kp 21/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 29/30...........yk 11..........Esikoista
Pocoyo...................kp 59/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 80/27-88......yk 5............Esikoista
Mouse....................kp 20/30-33......yk10...........Esikoista
MissMaisa

:flower: ++ ++ Plussan saaneet ++ ++ :heart:

Hysteerinen
 
Näköjään kiertopäivää ei ole vielä korjattu (muistaakseni jossain vaiheessa sanoin siitä).. Eli nyt on kp14.. :)

Huomenna on sitten aamulla klo 8 ultra, ja 10.30 viisauden hampaiden poisto :( Joudun syömään penisiliiniä, mutta sen ei ilmeisesti pitäisi haitata vaikka olisi raskaana.. Tai siis raskauden alkamiseen.. *huokaa*
 
Ei sitten olekaan ultraa.. Auto ei käynnistynyt, niin ultran siirsin klo 11.30 alkavaksi.. Eli hampaanpoiston jälkeen :(

Tervetuloa Mouse! :heart: Tosin tänne ei toivoisi kenenkään joutuvan (=yrittävän näin kauaa)..

Ja MissPiggy, kiitos korjauksesta :)
 
Dreamer-88 mulla on kans torstaina viisaudenhampaan poisto :x onneks on ylähammas, mä oon siirtäny alahampaitten poistoo jo aika kauan :ashamed: sattuu |O

iiiik, ovis lähestyy :D nyt koitan ottaa rennommin, ettei taas mee järki :/
 
Maanantai 1.10.2007

Hempukka87..........kp 7/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 8/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 10/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 10/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 13/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 14/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 15/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 17/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 21/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 22/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 30/30...........yk 11..........Esikoista
Pocoyo...................kp 60/28-36......yk 10..........Toista
JaneG.................... kp 81/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

:flower: ++ ++ Plussan saaneet ++ ++ :heart:

Hysteerinen
 
Hei

Voi, ei yhtään uusia plussia täällä :( .

Mouse, tervetuloa mukaan!

Minä käväisin tänään myös ultrassa niin kuin Dreamer-88:kin. Olipa nopea juttu, kesti varmaan minuutin ja sitten jutskattiin lääkärin kanssa vähän aikaa (minä lähinnä kyselin jotain). Huomisesta lähtien täytyy tehdä ovistestejä (nyt kp10) ja plussasta viikon päästä käydä verikokeessa. Ja sitten miehen kanssa vastaanotolle kuulemaan tuloksia... Sivulauseessa lääkäri mainitsi, ettei minulla ole hepatiittia eikä hiviä. Hyvähän se on tietää :) . Niin, ja tuon ovistestin tein uteliaisuudesta jo tänään.. hailakka viiva tuli.

Minulla on ollut taas ihan kauhea vauvakuume. Viikonloppunakin huomasin puhuvani koko ajan miehelle että "sitten, kun meillä on vauva, niin..".

Tänä aamuna oli jotenkin lohduttavaa (ja yllättävää), että Väestöliitossa oli odottamassa vuoroaan niin monia ihmisiä. Minun lisäkseni ainakin kaksi pariskuntaa ja useampi nainen. Kuulin, miten yksi nainen puhui ilmoittautumisluukulla ja kertoi käyneensä raskaustestissä- ja pyysi loppulaskua :)! Voi, miten iloinen ääni! Minua alkoi melkein itkettää. Samoin, kun yksi pariskunta ilmoittautui alkionsiirtoon. Ehkä heille tulee kesällä vauva :)! Huomasin toivovani sitä tosi kovasti heille, ventovieraille :) .

 
Tiistai 2.10.2007

Hempukka87..........kp 8/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 9/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 11/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 11/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 14/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 15/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 17/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 18/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 22/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 23/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 31/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 82/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen

Päivitin listaa. Poistin samalla Pocoyon kiertopäivät, sillä hän ei ole tainnut pariin kuukauteen kirjoitella tänne. Pääset toki takaisin listalle, kun haluat. MissMaisalle lähetän paljon voimia km:sta toipumiseen :hug:. Mitä kuuluu Vihaiselle Viivalle? Sinulla on parhaillaan piinapäivät meneillään? Sinulla lähetän plussatuulia +++++. Odottelen itse menkkoja viikonloppuna alkavaksi. Usko plussauksesta ei ole korkealla. Päätettiin olla kuitenkin vielä hakeutumatta hoitoihin.
 
Täällä tapahtuu ihan ihmeitä.. :eek: Eilen kävin ultrassa.. Näkyi yksi hyvin kehittynyt munasolu vasemmalla puolella (ellei ole kystasta jäännös, ei ollut tarkkarajainen :ashamed: ), oikealla ei mitään erityistä (paljon pieniä munasoluja).. Limakalvo oli erinomainen (eli jotain pitää olla kypsymässä) ja tänään ovistesti plussa :eek: En ole saanut koskaan plussaa ovistestillä :) Eilen illalla kyllä touhuttiin miehen kanssa, täytyy vielä tänäänkin ;) Ja huomennakin vielä testaan ovistestillä :) Ehkä se oli väärä hälytys? :( Kunpa vaistoni olisi ollut oikeassa ja kahden viikon päästä plussattaisiin oikeasti =)

Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ensi kierrossa kp 4-8 clomeja 2Xpv... Mutta en edes halua sitä miettiä ;)
 
Dreamer-88, peukut pystyssä täällä puolestasi :)!

Minä tein aamulla Väestöliiton ovistestin. Tuli ihan haalea plussa. Lasketaanko se haalea viiva viivaksi vaiko eikö? Minun pitäisi nimittäin viikko plussasta käydä labrassa. Teen kyllä huomenna vielä uuden testin ja kysäisen vaikka Väestöliitostakin, onko haalea viiva pätevä.

Tässä kierrossa kyllä käytetään ovis hyödyksi, varmisteltiin sitä jo vähän ja tänään vingun lisää, ja huomenna ;) .

Hyviä vointeja kaikille!
 
:wave: Oon tässä hetken aikaa ollu netti-pimennossa, ku olin unohtanu maksaa laskun :ashamed: Juu, eli kesken meni, mutta nyt jo alkaa mieli olla ihan hyvä ja uutta yritystä tässä vaan suunnitellaan. Onneksi meni kesken nyt eikä sitten myöhemmässä vaiheessa. Yritys voitais aloittaa vaikka heti, vuotoa kesti vaan 2 päivää, odotin että olis kestäny kauemman ja paniikissa jo soittelin lääkäriin, mutta meinasivat, että vuotoa voi tulla noin vähänkin. Nyt vaan positiivisin mielin jatketaan päivä kerrallaan.

Tänään taas aloitin työt uudessa paikassa. Tämä nyt sitte taitaa olla semmonen missä paremmin viihdyn ja työvuorot sopii paremmin perhe-elämään :D Tulis vaan pian uudestaan se plussa, taitaa pää seota, jos on taas vuoden yritys edessä :/
 
Tänään vielä testasin ovistestillä.. Ei olisi pitänyt.. :( Melkein samanlaiset viivat edelleen.. Eilen testiviiva oli tummempi, nyt kontrolliviiva vain hieman tummempi, mutta selvemmät rajat.. Mutta taisi olla eilinen ovisplussa virheellinen.. huoh.. ja olin jo niin varma, että nyt se irtoaa.. :headwall:
 
Hei

Miss Maisa, kiva kuulla, että olet noin valoisin mielin menossa eteenpäin :). Toivottavasti viihdyt uudessa työpaikassa!

Dreamer-88, minä hölmö testasin viime kierrossa viitenä päivänä plussan... tiedä sitten siitä, koska ovis oli. Testaaminen kuulemma pitäisi kuitenkin lopettaa, kun se plussa tulee. Itse aion testata vielä tänään, kun eilen oli niin hailakka.


Minä olen synkissä tunnelmissa :( . Tässä kuussa olin/ olimme päättäneet yrittää oikein tosissamme, kun kaksi loppukesän ovista jäivät hyödyntämättä. Kolmena päivänä peräkkäin maanantaihin asti touhuiltiin ihan noin vain huvin vuoksi (heh, tällaisia sitä aikuinen ihminen kirjoittelee :whistle: ), ja vähän varmuuden vuoksikin. Eilen sitten aamulla laitoin miehelle tekstarin että illalla ja huomenna (=tänään) olisi oikea aika.. En tullut ajatelleeksikaan muuta vaihtoehtoa nyt, kun tosissaan yritetään.

Mutta mutta.... mies ei ollut yhtään sillä tuulella! Oli jotenkin alakuloinen ja huolestunut ja haluton tekemään mitään :( . Tiedän kyllä, mistä se johtuu (päätimme eilen, että muutamme kuukauden sisällä ja mies alkoi murehtia sitä- tytön kavereiden tänne jäämistä, käytännön järjestelyjä, haikeutta täältä lähdöstä..) mutta silti olen niiiin pettynyt!!!!

En osannut enkä halunnut sitten lisätä miehen ahdistusta pakottamalla vauvantekopuuhiin. Sanoin kyllä selkeästi kaksi kertaa, että haluan seksiä (heh) ja kysyin, ahdistaako tai tuliko hänelle paineita siitä, että nyt on se oikea aika. Ei kuulemma. No, minkäs sille voi- ei se ole kivaa, jos toinene i halua. Mutta surullinen mieli mulla on! Miesparka kyseli illalla ja aamullakin, mikä mulla on (vaikka koetin olla ihan tavallinen). Eihän mulla mikään...

Saas nähdä, mitä sitten tänä iltana. Olen kotona vasta kymmenen aikaan (kohta lähden töihin). Täytyy nyt sitten vain toivoa, että maanantaiset siemenet riittävät, jos ovis oli eilen tai on tänä aamuna.

Harmittaa, että käydään läpi kalliita tutkimuksia ja ensi kierrossa ehkä hoitoja ja sitten luomumahdollisuudet jäävät hyödyntämättä :( ...
 
Keskiviikko 3.10.2007

Hempukka87..........kp 9/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 10/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 12/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 12/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 15/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 16/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 18/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 19/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 23/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 24/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 32/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 83/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen
 
Kuumetta, ymmärrän miltä tuntuu. Meillä myös jäänyt monessa kierrossa ovikset hyödyntämättä ja sitten välillä mietin jopa sellaista, että onko tämän pitkän yrittämisen syynä oikeastaan vaan se, että juusi niissä kuissa kun mä en ole ovuloinut olemme yrittäneet harrastaa seksiä oikeaan aikaan, ja sitten kun olisin ovuloinut emme ole olleet toisteme lähelläkään oikeaan aikaan. Sitten jos joskus vaan ei ole tärpännyt. Ei niitä kertoja kuitenkaan vuoteen mahdu "kuin" 12, joten harmittaa, että sitten ne menee hukkaan, kun tämä projekti siirtyy sitten aina niin pitkällä ajalla eteenpäin. No nyt odotamme, että palkka tulee,jotta voimme tilata ovulaatotestejä netistä (rahat vähän tiukilla) ja mietiskelin tässä, että jos ne ens viikolla tulee, niin onkohan jo turha testailla enää, vai odotanko suosiolla seuraavaan kiertoon. eli meneekö/menikö tämäkin kierto sitten käytännössä hukkaan. Mä olen nyt kyllä tolkuttanut miehelle miten tärkeää on, että me molemat ollaan ihan tosissaan. No kyllä hän on nyt valmis jo melkein kaikkeen itsekin.

Niin Miss maisa, en tiedä oletko jo jossain ketjussa nähnyt osanottojani, mutta tulin surulliseksi itsekin luettuani keskenmenostasi. Toivotaan, että teillä tärppää pian uudestaan, ja paljon voimia sinulle :hug:

Mulla ei mitään ihmeempiä,koitan paikantaa ovulaatiota nyt kotikonstein ja mieli on välillä aika maassa.
 
Minä olen sekaisin :( En ymmärrä.. Tiistaina testiviiva oli kontrolliviivaa ehkä tummempi, eilen kontrolliviiva oli selkeästi tummempi ja tänään testiviiva oli tummempi (mieskin näki selvästi).. Mitähän mahtaa tarkoittaa? Virheellinen tulos? Vai.. :(
 
Torstai 4.10.2007

Hempukka87..........kp 10/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 11/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 13/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 13/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 16/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 17/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 19/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 20/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 24/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 25/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 33/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 84/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen
 
Lauantai 6.10.2007

Hempukka87..........kp 12/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 13/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 15/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 15/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Lapaniina................kp 18/27...........yk 12..........Esikoista
Inkku83..................kp 19/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 21/26-86.......10kk...........Esikoista
Tinii.........................kp 22/ 28-39.....10kk........... Esikoista
Mouse....................kp 26/30-33......yk10...........Esikoista
ella80.....................kp 27/17-33........yk 12..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 35/30...........yk 11..........Esikoista
JaneG.................... kp 86/27-88......yk 5............Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen

 
Hei

Toivottavasti päivitys meni oikein. Korjatkaa, jos tein jonkun virheen.

Heräsin äsken 11½ tunnin yöunilta. Olin niiin poikki eilen illalla että nukahdin jo varttia yli yhdeksän- sohvalle, mikä ei ole ollenkaan tapaistani (ainakaan kovin usein). Yleensä menen nukkumaan aikaisintaan yhdeltätoista. Yleensä kyllä perjantaisin olenkin tosi väsynyt.

Minulla on nyt piiitkästä aikaa ihan sellainen olo, että tässä kierrossa voisin vaikka ollakin raskaana. Ei minulla oireita ole mutta on vain sellainen mieli. Tulee tosi kova pettymys, jos ne menkat taas alkavat. Tai kun- miksipä tämä kierto olisi erilainen kuin aiemmatkaan. Mutta korvien välissä tuntuu erilaiselta kuin moneen kiertoon.

Tiistaina tosiaan tuli haalea viiva ovistestiin mutta mies ei ollut yhtään sillä tuulella. Olin ihan romuna. Keskiviikkona sitten tuli testiin kontrolliviivan vahvuinen viiva ja soitin Väestöliittoon, kummasta päivästä lasketaan viikko siihen, kun tulen labrakokeisiin. Haaleasta viivasta ei kuulemma välitetä, vaan vasta, kun viiva on kontrolliviivan vahvuinen tai tummempi (ja sitten testaaminen lopetetaan). Keskiviikkona mieskin oli onneksi oikealla mielellä :). Jäin vielä makoilemaan tyyny pepun alla vähäksi aikaa ja toivoin parasta. No, kuun puolessa välissä se nähdään...

Miss Piggy toivottavasti teilläkin mies on kohta paremmalla tuulella, että saatte oviksen hyödynnettyä. Minä vein miehen syömään keskiviikkona töiden jälkeen ennen kotiin tuloa, vaikutti positiivisesti ;) .

haltia kannattaa varmaan koettaa tällä viikolla sitten harrastaa parisuhdetoimintaa (jos vain molemmat on sillä mielellä) ainakin se joka toinen päivä, jos epäilyttää, että ovistestit eivät tule ajoissa. Eipä sitten jälkikäteen harmita, että ovis jäi hyödyntämättä, jos sitä viivaa ei enää loppukuussa tulekaan. Minulla ovulaatio on näköjään 12. päivä mutta kiertokin on lyhyempi kuin sinulla, 22-25 päivää. Tsemppiä!

Dreamer-88 Minä ihmettelin samaa viime kierrossa- sain kaksi viivaa viitenä päivänä, kunnes lopetin testaamisen. Testaaminen kannattaa lopettaa silloin, kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Sulla oli siis todennäköisesti positiivinen tulos tiistaina.

Oletteko muuten kaikki tienneet, että vaikka ovulaatiotestiin tulee plussa, se ei tarkoita sitä, että munasolu välttämättä irtoaisi? Minä en ollut tajunnut sitä ennen tätä kiertoa ja se oli mulle vähän järkytys. Jotenkin vain ajattelin, että jos plussa tulee, kaikki on kunnossa...

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille! Meillä se menee puutarhan syystöissä..
 

Yhteistyössä