Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Onnea Mouse! :heart: Kävin toisessa pinossa lukemassa plussasta, joten uskaltanen laittaa listaan sen :)

KESKIVIIKKO 17.10.

Lapaniina................kp2/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp3/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 3/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 7/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 23/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 24/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 26/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 26/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Inkku83..................kp 30/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 32/26-86.......10kk...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 46/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
 
Ihanaa Mouse, onnea :heart: :heart: :heart:

Kävin tänään tilaamassa nukkekodin itselleni lohdutukseksi tästä jatkuvasta pettymisestä =) Olen aivan innoissani, ostin jo ison kasan huonekaluja ja kaikkea muuta kivaa, marraskuun loppuun pitäisi taloa odotella. Eilen netissä surffaillessa pongasin tämmöisen harrastusen (ja ihanat kaupat..) ja nyt tosiaan en meinaa housuissani pysyä odotellessani, että pääsisi sisustamaan!

Plussaonnea jännääjille!!
 
Heipä hei!!

Ja onnea mouselle. :flower:

minä odottelen menkkoja edelleen... tänään yöllä varmaan alkaa...on ollut muutaman päivän jo menkka juilintaa... muutenkaan en usko että olisi tässä kierrossa tärpännyt sillä ei olla kauheesti harrasteltu mitään sen suuntaista sillä mulla on jotenkin ollut into poissa koko tän kuukauden... mieskin ihmettelee että mikäs tässä nyt on vikana... mut tiiättekös mua ei vaan jostain syystä ole yhtään huvittanut.

Ehkä se on tää että kohta tulee vuosi täyteen ja oottaa vaan että uskaltaisi ottaa jonnekkin päin yhteyttä...
 
Voi miten ihanaa Onnea Mouse :heart: Kivaa, että täälläkin vihdoin plussataan. Toivotan, että Inkku ja Miss Piggykin pian kasvattaa plussanneiden pinoa. Olenkohan mä vika joka tänne jää kyyhöttämään :'(


Me tilattiin tänään netistä "perhepaketti" :LOL: eli ovulaatiotestejä, raskaustestejä ja miehelle spermatesti. Jotenkin liikuttavaa ja surettavaa huomata, miten miestäkin jännittää. Hän oikeasti pelkää, että testi osoittaa, ettei yksikään siittiö ole liikkuva. No sitten ainakin tiedetään hakeutua suorilta hoitoon. saa asioita ainakin vähän eteenpäin.

Täällä ei tätiä odotella vielä ainakaan viikkon, vaikka se onkin nykyään kurvannut paikalle usein niin aikaisin, etten ole ehtinyt vielä edes odotella, ja jännittää. saa nähdä miten nyt.
 
Haltia: Minä se taidan viimeiseksi jäädä.. Tai taidan jymäyttää tämän pinon, siis jos en koskaan saa plussaa :'( Menkkaolo tuli nyt illalla.. Alavatsa turvonnut jne.. Selvät menkkaoireet :( Yhyy.. siihen se vahva fiilis sitten.. :( Vaikka on se kyllä vieläkin.. pitää takoa päätä seinään ja todeta, että fiilis oli väärässä.. :headwall: *huokaa*
 
Hei

Onnea, Mouse!!

Nyt en jaksa lukea edes teidän kuulumisia :( . Kp2 ja yk 14 menossa :( . Voimat eivät tällä kertaa riittäneet edes itkemiseen, kun huomasin menkkojen alkaneen. Koko kroppaan humahti valtava väsymys ja siinä se on vieläkin.
 
Voi Kuumetta, iso :hug: Mulla oli kans niin sama olo viime perjantaina kun tiputtelu alkoi ja samana päivänä vielä soitettiin, että pitää hakea lapsettomuustutkimuksiin erillinen lähete (nyt on terveysasemalle aika marraskuun puoliväliin). Mutta on se kumma miten sieltä pohjalta kerta toisensa jälkeen nousee :|
 
Voimia Kuumetta :hug: Tiedän tuon tunteen. Pettymys ja epätoivo vain valahtaa ja lamaannuttaa kokonaan. Ei tekisi mieli tvata ketään, koska ei jaksa iloita oikein mistään. Äsken juuri vessassa käydessäni mietin taas kerran miten väärin se on että toiset raskautuu mitään yrittämättä, vaikka söis pillereitä, ja toiset ei sitten millään. Miksi tän pitää olla näin vaikeaa. suoraansanottuna mä en enää edes usko, että koskaan raskautuisin. Alkaa olla jo niin syvä epätoivo, mutta en silti halua luovuttaa. Tästä se taistelu vasta alkaa - ja se juuri pelottaa, että miten sitä jaksaa.

Dreamer 88 Mä kyllä toivon sulle nyt ihan kamalasti plussaa, ja tietysti kaikille muillekin. Täällä näyttää olevan aika pitkällä monien kierrot.

Musta tuntuu, että mun kroppa on ihan sekaisin, tai lamaantunut. Mitkään merkit ei enää viitaa mihinkään. samanlaiset limat ja kohdun nipukat on ennen ja jälkeen oviksen. Mä olen varmaan jotenkin tosi viallinen :ashamed:
 
LAUANTAI 20.10.

Lapaniina................kp 5/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp 6/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 6/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 10/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 26/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 27/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 29/26-49......yk 9............Esikoista
kuumetta ...............kp 29/ 23-25.....yk 13.........1 yhteinen
Inkku83..................kp 33/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 35/26-86.......10kk...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 49/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
 
Eipä taida tänne plussaa tulla, taaskaan.. :( Lämmöt on matalat (36 hujakoilla, tosin olen valvonut himppu yli vuorokauden), olen kuin mikäkin valas (maha ja rinnat ihan turvonneet, eivät kipeät).. Maha turpoaa aina ennen menkkoja :/ Kauhea väsymys (johtuu varmaan juuri vuorokauden valvomisesta).. Huoh.. Mietin testaanko tänään vai huomenna, oletin, että eilen olisi täti tullut.. Toisaalta en halua tehdä yhtään negaa, mutta ainakin negan jälkeen pääsisi aloittamaan primolutit ja taas uutta clomikiertoa, tuplatehoilla tällä kertaa.. Haluaisi sen plussan, miksei luonto helly ja anna sitä meille? :'( Olenko niin huono ihminen äidiksi.. :'( :headwall: *nyt taas vajoaa mieli niin alas.. huoh..*
 
HETKINEN missäs mun menkat viipyy??

eilen testasin negatiivisen joten sieltä ne on varmaan odotettavissa... eipäs oo kyllä pitkilleen edes päässyt näin pitkälle jännittämään..

testaan taas maanantaina jos ei tätiä vieläkään näy =)
 
Inkku: Toivotaan, että olisi pätevä syy tädin pysyä poissa ainakin 9kk ;)

Minä olen hieman.. tai noh, paljon.. hämillään :( Testasin aamulla.. Ensin n.5min kuluessa tuli Todella heikko haamu, joka hävisi ajan kuluessa pois :'( Nyt näkyy vain viivanpaikka (ainakin oletan niin).. :( Kerkesin jo toivoa mitä sattuu.. Mistä voi johtua, että ensin tuli hieman väriä siihen, joka sitten hävisi? :ashamed: Ja mieskin näki tämän värin.. Voiko johtua, että yövuoron aikana kävin paljon pissillä, enkä ollut virtsaamatta kuin 4-5 tuntia.. Kiusaako testi sen vuoksi väärän positiivisen? :ashamed: Ärsyttää.. pitää varmaan ostaa uusi testi ja huomenna tehdä.. Ja kerkesi jo niin innostua :headwall:
 
Pitikin mennä lukeen tota raskausoireketjua :/ multa löytyy varmaan kaikki oireet ja kuitenkaan en halua ruveta kuvitteleen mitään...
Tässä nyt jotain, jos jotakuta kiinnostaa:
Tissit on ihan kummalliset, ei oo ennen ollu tommosta kipua, ei kärsi ees koskee nänneihin |O
Sitten alavatsaan sattuu välillä niin ku puukolla viiltäis, yleensä se on oikeella puolella.
Väsymys on hirvittävää, joka päivä oon vetänyt 2-3 tunnin päikkärit.
ja vielä valkkarin puuttuminen, muissa kierroissa on ollu paljon runsaampaa ja nyt ei mitään :|
mutta sen päätin, että testaan aikasintaan kp50 paikkeilla, koska en halua enää yhtään turhaa negaa, mutta vielä oon kuitenkin odottavalla kannalla, että kyllä ne menkat sieltä tulee... mua niin ärsyttää, kun noi kierrot on mitä sattuu.

Dreamer-88 sun pitää testata huomen aamulla uudestaan, jänskää :D toivotaan, että se plussa sieltä pärähtää :hug:

Plussatuulia kaikille muillekin :wave:
 
Miss Piggy: päätimme miehen kanssa, että huomenna testataan ja sitten torstaina, jos on tarvetta :) Toisaalta toivo on korkealla (ja oireita olisi kyllä kun tarkkaan miettii), mutta jos se olisi plussa, niin kaipa se sitten olisi tikussa pysynyt :( Toivon niin kovasti.. pelkää, että taas tulee pettymys :( *olen tehnyt saman testin aiemmin, eikä silloin tullut viivanpaikkaa*
 
SUNNUNTAI 21.10.2007

kuumetta................kp 5/23-25.........yk14............1 yhteinen
Lapaniina................kp 6/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp 7/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 7/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 11/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 27/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 28/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 30/26-49......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 34/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 36/26-86.......10kk...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 50/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart: [/b]
 
Mua pelottaa, että mun kroppa vaan pelleilee mun kans :'( vaikka nyt ois kuinka raskausoireita, niin silti pelkään että menkat alkaa. En uskalla tehdä testiä. :/
Mutta mun tissit on kyllä niin oudot, ikinä ei oo ollu tämmöstä kipua. Ja sama toi mun alamaha, kauheita kipuja tulee kun nousee vaikka sängystä ylös, välillä pitää mennä oikein sikiöasentoon lattialle kun sattuu niin paljon.
Viikon nyt vielä ainakin odottelen ennen ku rupeen testaileen...


Dreamer-88 ootko testaillu uudestaan? mä pidän sulle peukkuja
b =) d
 
MAANANTAI 22.10.2007

kuumetta................kp 6/23-25.........yk14............1 yhteinen
Lapaniina................kp 7/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp 8/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 8/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 12/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 28/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 29/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 31/26-49......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 35/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 37/26-86.......10kk...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 51/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
 
En ole testannut, aikaisintaan torstaina seuraavan kerran..

Täällä ainut raskauteen liittyvä "oire" varman tunteen lisäksi on alavatsalla vihlaisut/painon tunne, mutta taitaapi olla kuviteltuja.. Mietin vaan, kun kp 16 lääkäri sanoi, että limakalvo on todella hyvän paksuinen, että vuotaa kyllä ajallaan pois, jos ei raskaudu.. jaah.. missähän plussa tai vuoto viipyy? :headwall: :headwall: Mutta nyt yritän olla enempiä ajattelematta :)

Missi piggylle ja kaikille muillekin peukut pystyssä :)
 
TIISTAI 23.10.2007

kuumetta................kp 7/23-25.........yk14............1 yhteinen
Lapaniina................kp 8/28..............yk13............Esikoista
Tinii.........................kp 9/28-39.........11kk............Esikoista
ella80.....................kp 9/17-33........yk 13..........Toista
JaneG.....................kp 13/27-90.........yk6..............Esikoista
Hempukka87..........kp 29/30-35........yk 12...........Esikoista
Haltia .....................kp 30/31-36......yk 11..........Esikoista
Miss Piggy...............kp 32/26-49......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 36/28-30......yk 11..........Esikoista
Dreamer88..............kp 38/26-86.......11kk...........Esikoista
Vihainen Viiva.........kp 52/30...........yk 11..........Esikoista
MissMaisa

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
 

Yhteistyössä