No niin. Kävin tänään siellä viimeisessä verikokeessa, mullahan kartoitetaan nyt tää kierto Väestöliitolla. Olin kovasti toivonut, että saataisiin lääkäriaika tulosten kuulemista varten mahdollisimman pian, mutta ei.. Progesteroni (?) kokeita tehdään vain kahden viikon välein ja ne oli juuri tehty eilen
- siis täytyy odottaa kaksi viikkoa ja yksi päivä, että tämän päiväisten kokeiden tulos selviää. Ja lääkäriaikoja oli tosi huonosti, yksi olisi ollut sillä tulosten valmistumisviikolla kello 11 päivällä, mutta eihän me silloin päästä, kun ollaan töissä. Saatiin sitten aika 30.10. Silloinkin täytyy järjestellä, että päästään lähtemään töistä, mutta on sentään iltapäiväaika (aikainen). Olin jotenkin kuvitellut, että yksityisellä aikoja olisi iltaisinkin, ja aikaisin aamulla, mutta eipä taida olla. No, lapsen takia tehdään melkein mitä vain.
Mulla on menossa jo kp19, menkat saattavat alkaa jo sunnuntaina, jos kierto on sen 22 päivää, minkä on ollut pari kertaa. Viimeksi oli kyllä 24. Lauantaina mennään onneksi konserttiin, niin on muuta ajateltavaa. Ja sunnuntaina pitää tehdä pihahommia. Meillä on se muuttokin tulossa, ja töissä on kauhea kiire, niin ettei vauva-asiaa ole ehtinyt ihan hirveästi miettiä. Kaupassa oli kyllä tänään niin kauhean suloisia pikkulapsia, etten meinannut saada silmiäni irti
.
Tässä kuussa minusta kyllä pitkästä aikaa tuntuu, että voisin ollakin raskaana. Ei minulla oireita ole (no, väsyttää kyllä (töissä rankkaa) ja vatsaan sattui eilen vähän ja nuhaakin on hiukan, mutta noitapa oireita nyt on vähän joka kierrossa
.
Dreamer -88
Toivottavasti ovulaatiosi oli silloin loppuviikosta ja pääsitte hyödyntämään sen
.
Lapaniina
Se hyvä puoli lyhyestä kierrosta tosiaan on, että pääsee nopeasti yrittämään uudelleen..
Miss Piggy
Hyvä, että ovis tuli hyödynnettyä
.
Hih, kiva, kun miehesi haaveilee tytöstä
. Vaikka jos te sen pojan saatte, on mies siitäkin taatusti yhtä innoissaan
. Niitten kanssa voi tehdä kaikkia kivoja poikien juttuja!
ella80
Toivotaan parasta
!