V
vieras
Vieras
Siis maksoin alkukesästä rahaa väärälle tilille, ja nyt vasta ilmeni että on väärä tili. Saakohan tuon siirron peruttua vielä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Maksoit väärälle tilille jo alkukesästä ja nyt vasta huomasit? Uskon, ettet saa ikinä takaisin enää. Tiliotekin on tarkistettava ja reklamoitava 8 päivän kuluessa, jos menot ja tulot eivät ole oikein. Väärälle tilille maksusta pankki ei ole vastuussa. Itse otan tulosteen heti kun olen jotain maksanut ja tarkistan tilin oikeellisuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Maksoit väärälle tilille jo alkukesästä ja nyt vasta huomasit? Uskon, ettet saa ikinä takaisin enää. Tiliotekin on tarkistettava ja reklamoitava 8 päivän kuluessa, jos menot ja tulot eivät ole oikein. Väärälle tilille maksusta pankki ei ole vastuussa. Itse otan tulosteen heti kun olen jotain maksanut ja tarkistan tilin oikeellisuuden.
Ei ollut niin tarkkaan päivän päälle milloin maksan ja siksi se jonka piti saada rahat alkoi vasta nyt kyselemään. Enhän voinut tietää maksavani väärälle tilille kun kuvittelin saajalla olevan saman tilin kuin ennenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Lakkautetulle tilille ei oteta uutta käyttäjää kovinkaan nopeaan, eli jonkun pankin selvittelytilillä rahat seisovat.