Maksu lähti väärälle tilille.. Kiire..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hannah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hannah"

Vieras
Maksoin äsken vuokran nettipankissa, laitoin ensin väärän tilinumeron. En vahvistanut sitä väärää maksua ja tein uuden maksun oikealla tilinumerolla, jonka vahvistin. Kävin tarkistamassa maksun ja siinä olikin väärä tilinumero (sama kuin ensimmäisessä, jota en vahvistanut), vaikka olen varma, että laitoin siihen toiseen oikean, tarkistin monta kertaa. Eli maksu meni väärälle tilille:/ Onkohan Säästöpankille olemassa jokin nro, johon voi soitella, vai pitääkö odottaa maanantaihin? Ainakaan netistä ei mun haulla löytynyt..

Osaan tilinumeroista tulee ns. täytenollia. Tod.näk. kyse on siitä. Täytenollat tulee joko tilinumeron eteen tai esim. ensimmäisen numeron jälkeen siihen numerosarjaan, joka on viivan jälkeen. Itse olen pankissa töissä ja tämä on yleisin syy "vääriin" tilinumeroihin.. Pankkeihin voi soittaa vasta maanantaina.

Olit Monski oikeassa, just soittelin kaverille ja tultiin kans samaan tulokseen, kun yksi nolla vain puuttui tilinumeron välistä. Kävin tarkistamassa myös viime kuun maksetun vuokran tilinumeron, siinä näkyi myös täysin samassa muodossa tilinumero. Huh, onneksi näin.. Kiitos vastauksesta!

Yhteistyössä