Olen tässä taustoilla seuraillu, ja nyt vihdoinki on itelläki energiaa kirjottaa.
Oon ollu niin väsy ja pahoinvoiva(tosin oksentanu en oo ku yhesti, mut yökkimässä saanu käyä sitäki useemmin).
Töissä olo on ollu yhtä tuskaa, pikaruuan hajut...jotain kamalaa!
Onneksi nyt huominen pitää enää kärsiä ja sit onki 4 vapaata..!
Musta tuntuu että mä lihon aivan kamalasti raskauden aikana, kun pakko syödä vähän väliä, että pystyy olemaa, varsinki töissä menee paahtoleipää ja hedelmiä.Farkut kiristää jo nii ettei niitä kohta enää päälle vedetä.
Onkos kellää tullu oireena jo nyt närästystä? Mä luulin et se kuuluu tonne loppuraskauteen vaan mä sain sit sen jo nyt!
Tänää kävi semmonen juttu että yksi kaveri mulle kertoi olevansa raskaana ja mä olin jo ajatuksissani nii onnellinen että kaverin ka yhessä höpötetää vauvajuttuja, kunnes sit muistin että hänhän on puhunu että jos tulis vahingossa raskaaksi ni tekis tässä elämäntilanteessa abortin, ja voih surku, niin he oli päättäneet. Meil ois ollu nyt viikkojaki yhtä paljon kasassa. mutta noh, ei auta ku tukea sitä päätöksessä ja lupauduinki kaveriksi sairaalaan mikäli haluaa.
Mutta kyllä kehotin miettii tarkkaan, eikä kiirehtii, itse 5v sitten abortin painostuksen alla tehneenä tiedän miltä tuntuu miettiä jälestä "omaa lastaan".
Mies tulee reissusta yöllä kotiin, huomenna aamulla ultra. Toivottavasti siellä näkyy elämää!!!Alkaa niin jännittää.Onneksi mies pääsee mukaan :heart:
Mutta nyt hän hiippailee pikkuhiljaa levähtelee, huomenna jännä päivä edessä!
Miiku 6+6