Hurjan monella täällä näyttää olevan tuota että verta tulee alkuraskaudessa. Itsellä sitä oli ekassa raskaudessa useasti ja aina säikäytti, mutta niin vaan kaikki oli vauvalla aina hyvin.
Itsellä jotenkin hyvä olo, vaikka viikkoja vasta 8+4 niin se kun kävin alkuraskauden ultrassa ja sikiön syke jo näkyi niin jotenkin on turvallinen olo kun tietää elämää vatsassa olevan.
Joku kirjoittelikin jo että monta ultraa omassa kunnassa tarjotaan.
Miten olis Gallup, monta ultraa kunnassanne on?
Ja voi mainita kunnan jos haluaa
Meillä np-ultra ja rakenne-ultra kuuluu kaikille. Lisäksi olen saanut molemmissa raskauksissa alkuraskauden ultran jolla varmistettu millä viikoilla olen, koska kuukautiskierto niin sekasin..
Mites teillä muilla, onko teillä pelkopolia?
Itse kävin eka raskaudessa siellä 5krt ja joka kertana ultrattiin. Että useasti pääsi pienokaista näkemään, niin varmasti tässäkin raskaudessa kun luulen että pelkopoli taas kutsuu. :/
Ja tervetuloa kaikille muillekkin uusille
Itsellä jotenkin hyvä olo, vaikka viikkoja vasta 8+4 niin se kun kävin alkuraskauden ultrassa ja sikiön syke jo näkyi niin jotenkin on turvallinen olo kun tietää elämää vatsassa olevan.
Joku kirjoittelikin jo että monta ultraa omassa kunnassa tarjotaan.
Miten olis Gallup, monta ultraa kunnassanne on?
Ja voi mainita kunnan jos haluaa
Meillä np-ultra ja rakenne-ultra kuuluu kaikille. Lisäksi olen saanut molemmissa raskauksissa alkuraskauden ultran jolla varmistettu millä viikoilla olen, koska kuukautiskierto niin sekasin..
Mites teillä muilla, onko teillä pelkopolia?
Itse kävin eka raskaudessa siellä 5krt ja joka kertana ultrattiin. Että useasti pääsi pienokaista näkemään, niin varmasti tässäkin raskaudessa kun luulen että pelkopoli taas kutsuu. :/
Ja tervetuloa kaikille muillekkin uusille