Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Lunatic
Samaa ihmettelen. Ihan meni fiilis koko ketjusta.

Ei sillä, että kaikkien pitäisi tykätä noista, mutta miksi ruveta nälvimään? Onko se joltakin pois, jos mä ostan kengät itselleni?

Mut kiitos sulle ja muille positiivisessa hengessä kommentoineille :).
No anteeksi nyt munkin kommenttia sitten, mutta minusta noi on ihan hirveet ja sen näköset että niillä on kävelty 10 vuotta..
. Luulin että esittelet jotain nättiä uuden näköistä kenkäparia, joten siks järkytyin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienot saapastimet :) Mulla on jotenkin niin lyhyet jalat muuhun kroppaan verrattuna, että on pakko käyttää korollisia kenkiä ja saappaita että näyttäis hyvältä. Vaihteeksi olisi ihana hommata jotkut tuollaiset matalat ja mukavat "tallustimet", mutta ne ei vaan näytä mun päällä hyviltä..
No mä nyt en tiedä, näyttääkö mun päällä mikään hyvältä, joten sinänsä ihan sama, mitä ostaa :D. Nuo matalat on tosiaan pakon sanelema juttu - mulla on toisessa nilkassa paha kuluma, korkeita kantoja se ei yksinkertaisesti kestä, jos kävelläkin aikoo.
 
Ap:lla ihan kivat saappaat :)
Mäkin tykkään arkena pitää tollasia korottomia, mut sit hippaamaan pitää laittaa korkoa :cool:
Joo, samoin. Sen verran munkin kinttu kestää ;). Itse en osaisi kulkea ns. hienostelukengissä. Mä kävelen niin paljon päivittäin (muutakin kuin lenkillä), että arkijalkineitten tärkein ominaisuus on mukavuus. Kohtuullisen hyvä ulkonäkö on sitten vaan bonusta.
 
Viimeksi muokattu:
Lunatic
Koska olen iloinen siitä, että löysin kohtuuhinnalla tarpeeksi sirot mutta kuitenkin hiukan rokimmat MUSTAT saappaat, joissa on riittävän potkä varsi ja matala pohja (=meikäläisen kaltainen jalkavaivainenkin pääsee kävelemään).
Noi kyllä näyttää siltä että kukaan ei huolis edes ilmaseksi kierrätyksestä.:ashamed:

Oletko oikeesti maksanu noista jotain?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Parasta koko touhussa on se, että mun ei tarvinnut etsiä noita ollenkaan. Eka kenkäkauppa ja ekat silmiin osuneet potentiaaliset saappaat. Viime vuonna juoksin viikkokaupalla etsimässä saappaita, enkä löytänyt mieluisia. Yhdet sitten ostin, ja nekin osoittautui ihan tosi huonoiksi.
 
Lunatic
[QUOTE="Hihi";22139345]Kylläpä sua harmittaa. Hyvä, että ap on löytänyt sellaiset saappaat joita on etsinyt, toivottavasti sinäkin löydän sellaiset. Nyt kun tuntuu olevan käytössä aivan liian kireät saappaat sulla jalassa.[/QUOTE]

Ei mua harmita, hyvä että Rieputarallaa löysi hyvät kengät.. ja toivottavasti tosiaan löydän itsekin.

Mutta miksi tollasista rumiluksista piti kuva laittaa, lupaan etten minäkään laita omistani.
Ei näytä uusilta kengiltä.
Odotin näkeväni jonkun hienon kenkäparin kuvassa. Ei ihmistä saa pettää heti aamutuimaan.
 
"Hihi"
Ei mua harmita, hyvä että Rieputarallaa löysi hyvät kengät.. ja toivottavasti tosiaan löydän itsekin.

Mutta miksi tollasista rumiluksista piti kuva laittaa, lupaan etten minäkään laita omistani.
Ei näytä uusilta kengiltä.
Odotin näkeväni jonkun hienon kenkäparin kuvassa. Ei ihmistä saa pettää heti aamutuimaan.
Se on hänen päätös, sinun päätös on jättää omat rumiluksesi kuvaamatta.
 
Lunatic
Parasta koko touhussa on se, että mun ei tarvinnut etsiä noita ollenkaan. Eka kenkäkauppa ja ekat silmiin osuneet potentiaaliset saappaat. Viime vuonna juoksin viikkokaupalla etsimässä saappaita, enkä löytänyt mieluisia. Yhdet sitten ostin, ja nekin osoittautui ihan tosi huonoiksi.
Ei varmaan ei, kai noi oltas kärrätty vaikka sun kotiovelle asti, että kauppa ois päässyt niistä vihdoin eroon.:LOL:
 
Minusta ihan kivat saappaat juuri kaikenlaisiin arkimenoihin.Pohja ei ole ihan lättä kuitenkaan vaikka matala.Nahalle näyttää kuvassa ihan selvästi..eli muotoutuu jalkaan hyvin.
Joku tuolla mainitsi ettei talvikengät ole koskaan nahkaa ??????Meillä on koko perheellä joka talvi kaikilla ainakin parit nahkaiset kengät käytössä.

Kysymys Uqq (vai mikä senyt oli) kenkien käyttäjille:
Millainen tuo pohja on sisältä?Päältä kun näyttää,että ihan lättäpohja ja sen vuoksi en ole edes harkinnut noita itselleni.
Jonkinverran ollut selkävaivoja vuosien varrella ja siksi en voi ihan suoraa matalaa pohjaa käyttää kengissä.(olisiko seuraamusta nuoruusvuosien 10cm korkojen käytöstä 10v. ajan ? )
 
"vieras"
http://img.wolverineworldwide.com/is/image/bulk/cat3/2009/10/26/MRL-W20258-08.tif?op_usm=0.5,1&wid=435&hei=482&qlt=70&fmt=jpg

Tämmöset ostin viime vuonna, ja "rakastan" niitä vieläkin :) Tulis jo talvi. On muuten tosi hyvät jalassa. Sitten on erikseen korkkarisaappaat, mutta ei ne kyllä jalassa kovin hyvät ole....
 
autuaan tietämätön
Mulla ei ole koskaan ollut saappaita! :)
Kertokaas millaisten vaatteiden kanssa niitä voi pitää.
Kivan näköiset kengät, tykkään. :)
Mistä ostit? Paljonko maksoi?
 
Lunatic
[QUOTE="Hihi";22139372]Se on hänen päätös, sinun päätös on jättää omat rumiluksesi kuvaamatta.[/QUOTE]

Ristikäämme kätemme ja viettäkäämme minuutin hiljaisuus.
 
Ei mua harmita, hyvä että Rieputarallaa löysi hyvät kengät.. ja toivottavasti tosiaan löydän itsekin.

Mutta miksi tollasista rumiluksista piti kuva laittaa, lupaan etten minäkään laita omistani.
Ei näytä uusilta kengiltä.
Odotin näkeväni jonkun hienon kenkäparin kuvassa. Ei ihmistä saa pettää heti aamutuimaan.
Muuten saat olla mitä mieltä hyvänsä mun saappaista, mutta ota nyt hyvä ihminen silmä käteen ja katso: nuo ei mitenkään päin näytä kuluneilta vaan ihan käyttämättömiltä. Päkiän tienoo paljastaa saappaat aika nopeasti.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22139383]http://img.wolverineworldwide.com/is/image/bulk/cat3/2009/10/26/MRL-W20258-08.tif?op_usm=0.5,1&wid=435&hei=482&qlt=70&fmt=jpg

Tämmöset ostin viime vuonna, ja "rakastan" niitä vieläkin :) Tulis jo talvi. On muuten tosi hyvät jalassa. Sitten on erikseen korkkarisaappaat, mutta ei ne kyllä jalassa kovin hyvät ole....[/QUOTE]

Opettelisit linkittämään ensin..
 

Yhteistyössä