Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Sehän on varmasti totta kyllä. Olisihan se ajatuksenakin kyllä aika kauhea, jos pelkän muodin mukana kulkisi, eikä valitsisi juttuja oman persoonansa mukaan.
Onhan niitä muodin orjia paljon. Vaikkakin nyt on muotia juuri tuo katumuoti, eli tavallisten ihmisten oma tyyli jota kuvataan nettiin ja kopioidaan taas kadulle :) joten varo vain, sinä voit pian myös olla kuvassa :)
 
"PsychoKiller"
Onhan niitä muodin orjia paljon. Vaikkakin nyt on muotia juuri tuo katumuoti, eli tavallisten ihmisten oma tyyli jota kuvataan nettiin ja kopioidaan taas kadulle :) joten varo vain, sinä voit pian myös olla kuvassa :)
Minua pyydettiin kolmisen vuotta sitten tuollaiseen katumuotiblogiin kuvattavaksi. Olin tyrmistynyt, olen aina pitänyt kyseisten blogien tyyppejä ihan friikkeinä. Ja yhtäkkiä minäkin olin sellainen. Kieltäydyin ja kotona seisoin peilin edessä hyvän tovin miettimässä mikä meni vikaan. :D
 
jadal
Noi kyllä näyttää siltä että kukaan ei huolis edes ilmaseksi kierrätyksestä.:ashamed:

Oletko oikeesti maksanu noista jotain?
hei nyt menee vähän yli.

En mäkään itse tollasia välttämättä ostais, ei ole mun tyyliset, mutta ei nuo silti mitkään rumat ole. Että tuskin ohikulkijat pysähtyy kauhistelemaan, miten on tollaset kehdannut jalkaansa laittaa.
 

Yhteistyössä