Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Huisi hippu
millanen pohja noissa oli? mahtaako olla liukas. talvikenkien osto edessä. pitäiskö räväyttää ja ostaa saappaat? mies haluaisi mulle sellaiset, itsellä ei mitään kokemusta asiasta.
 
"Rouva"
Voi jeesus noita joitakin ihmisiä. Onko pakko aina yrittää tahallaan provota ja ilkeillä... mitähän nuo ihmiset siitä itselleen saa, hyvän mielen, jos ap pahoittaa mielensä...? :O

Minusta aivan ihanat saappaat!
 
millanen pohja noissa oli? mahtaako olla liukas. talvikenkien osto edessä. pitäiskö räväyttää ja ostaa saappaat? mies haluaisi mulle sellaiset, itsellä ei mitään kokemusta asiasta.
Ei niissä kauheasti ole uria ym., mutta vaikuttaa sellaiselta nihkeätä se pohja. Mulla on ollut yksissä toisissa talvikengissä samanlainen pohja, eikä ne ainakaan olleet kalliit.
 
yöh
[QUOTE="tia";22137972]Onko nahkaa?
Siellä pitäisi olla nahan merkki.
Harvemmin talvikengät on nahkaa. Suurin osa kangasta.[/QUOTE]

Näkeehän sen kuvastakin ettei ole nahkaa
 
Mä löysin muuton yhteydessä komeron perältä mun yhdet korolliset saappaat jotka olin aivan unohtanut. :D Niissä on korkoa varmaan joku 8cm. Muuten mustat, mutta kärki ja kantapään kohta on tummahkoa punaasta "käärmeennahkaa". Jonkun mielestä varmaan kammotukset, mutta mielestä niin ihanat! :D
 

Yhteistyössä