Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

[QUOTE="Rouva";22137891]Voi jeesus noita joitakin ihmisiä. Onko pakko aina yrittää tahallaan provota ja ilkeillä... mitähän nuo ihmiset siitä itselleen saa, hyvän mielen, jos ap pahoittaa mielensä...? :O

Minusta aivan ihanat saappaat![/QUOTE]


Samaa ihmettelen. Ihan meni fiilis koko ketjusta.

Ei sillä, että kaikkien pitäisi tykätä noista, mutta miksi ruveta nälvimään? Onko se joltakin pois, jos mä ostan kengät itselleni?

Mut kiitos sulle ja muille positiivisessa hengessä kommentoineille :).
 
[QUOTE="ahaa";22138062]Jännä miten nää nälvimiset tulee jollekin aina ja edelleen yllätyksenä?[/QUOTE]

Niin, kun mä olen niin tyhmä, että en ikinä muista, että joillekin on tärkeintä olla ilkeä. Kun voi sen eriävän mielipiteen ilmaista muutenkin.
 
"heta"
Mulla on samantapaset, ilman resoreita ja noita remmejä, ja on muuten superhyvät jalassa, tulee tosi usein pidettyä kun ovat niin moneen sopivat. Sopivan kevyet ja jalkaan mukautuvat, hyvät kävellä.Nuo korkkarisaappaat sun muut systeemit jää usein toiselle sijalle kun pitää kenkiä jalkaan valita...
 
oivoi
Mä en ole ostanut vielä oikein mitään sen ihmeempiä, tänään kyllä löysin aivan ihanat jotka mun pitää ostaa....täytyy varmaan huomenna mennä kenkä shoppailuille :) Nää saappaat on ostettu tuossa elo/syys vaihteessa....

Poistokorin antia...


Taas näitä :LOL:

Ja tämmöset....Mä en ole oikeasti ostanut piiitkään aikaan uusia kenkiä/saappaita....hyvä mä!!
 

Yhteistyössä