Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Ei kun vaikutat niin kivalta ja fiksulta ihmiseltä täällä, siksi ihmettelenkin jos pruuttaat itsees silikonia.
En ihmettelis esim jos joku muu niin tekis, esim rollolainen.. se vois plissata silikonin veteen ni sais kaks tissiä yhden hinnalla.
Minä osallistun täällä pääsääntöisesti ketjuihin, joissa keskustellaan kevyistä aiheista. Asioihin, joilla oikeasti on merkitystä minun elämän kannalta saan onneksi keskusteluseuraa ihan muualta.

Sinä taidat kuitenkin olla niin hyvä ihmistuntija, että kykenet jopa "mitä shampoota käytät" tasoisten keskustelujen pohjalta luoda käsityksen ihmisistä. :)
 
Mahtaa olla tyylikästä siellä teillä kun on oikein paperikuvia kisuleista seinällä...ööh
Ai juu niin, eihän sitä nyt omasta elämästä sais kuvia seinillä olla, tarttis käyä ikeasta hakemassa jotki valmistaulut. Anteeksi.
Mulla on vaan ollu paha tapa teetättää paperivedoksia ja laittaa niitä kehyksiin. On lemmikkejä, luontokuvia ja olenpa jopa lapsestanikin kuvia kehystänyt. Mautonta, sanon minä.
 
Lunatic
Minä osallistun täällä pääsääntöisesti ketjuihin, joissa keskustellaan kevyistä aiheista. Asioihin, joilla oikeasti on merkitystä minun elämän kannalta saan onneksi keskusteluseuraa ihan muualta.

Sinä taidat kuitenkin olla niin hyvä ihmistuntija, että kykenet jopa "mitä shampoota käytät" tasoisten keskustelujen pohjalta luoda käsityksen ihmisistä. :)
No ei kai se mitään ammattiprofilointia sen enempää vaadi, jos sanoo itseensä silikonia pruuttaavaa ihmistä pinnalliseksi.
 
No ei kai se mitään ammattiprofilointia sen enempää vaadi, jos sanoo itseensä silikonia pruuttaavaa ihmistä pinnalliseksi.
Mä luulen, että me kaikki ollaan vähän pinnallisia. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Miksi sitä muuten hiuksiakaan värjäiltäisiin, pukeuduttaisiin omasta mielestä kivoihin vaatteisiin, meikattaisiin jne.

Itse myönnän ainakin olevani pinnallinen. Onneksi se ei kuitenkaan ole elämäni ainut sisältö ja päivääni mahtuu myös paljon muuta vähemmän pinnalista aktiviteettia. :)
 
Lunatic
Mä luulen, että me kaikki ollaan vähän pinnallisia. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Miksi sitä muuten hiuksiakaan värjäiltäisiin, pukeuduttaisiin omasta mielestä kivoihin vaatteisiin, meikattaisiin jne.

Itse myönnän ainakin olevani pinnallinen. Onneksi se ei kuitenkaan ole elämäni ainut sisältö ja päivääni mahtuu myös paljon muuta vähemmän pinnalista aktiviteettia. :)
itse pidän kehon sisään laitettavaa myrkkyä jonkinasteisen älyttömyyden merkkinä. Siksi ihmettelinkin kun joskus luin että harrastat moista, et vaikuta tyhmältä.

Mutta kukin tavallaan, se siitä. Pumppaa vaikka huulesi, ei se muhun pumppaannu.:xmas:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tottakai ollaan, ja onhan se elämän suola. Mutta itse pidän kehon sisään laitettavaa myrkkyä jonkinasteisen älyttömyyden merkkinä. Siksi ihmettelinkin kun joskus luin että harrastat moista, et vaikuta tyhmältä.

Mutta kukin tavallaan, se siitä. Pumppaa vaikka huulesi, ei se muhun pumppaannu.:xmas:
Mulle taitaa riittää nämä pumppaukset ihan vallan mainiosti. :) Botoxhuulet, pakaraimplantit ja ohimokiristykset jätän kernaasti muille. :D
 
Lunatic
Rieputarallaa, mun mielestä kaikki tommoset kasarisaappaat on kamalia.
Huippuoksettavia on ne missä on se pieni kiilakorko(?) ja ryppyvarsi.. huhhuh. Että kyllä sä noilla saappailla oot varmaan kuuminta hottia, ei vaan ole mun makuun.
Muistan kun 80-luvulla superjuntit ja pubipirkot piti tommosia viritelmiä, nyt ne on in. Huvittaa oikein.:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rieputarallaa, mun mielestä kaikki tommoset kasarisaappaat on kamalia.
Huippuoksettavia on ne missä on se pieni kiilakorko(?) ja ryppyvarsi.. huhhuh. Että kyllä sä noilla saappailla oot varmaan kuuminta hottia, ei vaan ole mun makuun.
Muistan kun 80-luvulla superjuntit ja pubipirkot piti tommosia viritelmiä, Hrrr. Huh.

Että ihan relax vaan.
Mä olen kyllä vähän samoilla linjoilla.
 
Mäkin olen elänyt 80-lukua ja en osaa yhtään arvostaa sieltä tuotettua kertausmuotia. En vaan voi millään ymmärtää näitä ryppyvarsia ja vastaavia. Mutta he, mä sentään innostuin 70-luvusta, joten eihän peli ole menetetty :p

Mutta mä en ole missään tapauksessa trendikäs vaan tylsän käytännöllinen. Nämä saappaat ovat ehkä ostoslistalla kunhan niitä tulisi ensin kauppaan Naiset > Vapaa-aika > SHIVER WEDGE - ecco.com - Suomi
 
Mäkin olen elänyt 80-lukua ja en osaa yhtään arvostaa sieltä tuotettua kertausmuotia. En vaan voi millään ymmärtää näitä ryppyvarsia ja vastaavia. Mutta he, mä sentään innostuin 70-luvusta, joten eihän peli ole menetetty :p

Mutta mä en ole missään tapauksessa trendikäs vaan tylsän käytännöllinen. Nämä saappaat ovat ehkä ostoslistalla kunhan niitä tulisi ensin kauppaan Naiset > Vapaa-aika > SHIVER WEDGE - ecco.com - Suomi
En minäkään (liian) kasarista innostu. Onneksi kaupoista löytyy muutakin, kuten tämän ketjun sivulta 1 näette.

Hienot nuo Eccot ihan.
 

Yhteistyössä