Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Alkuperäinen kirjoittaja autuaan tietämätön;22139385:
Mulla ei ole koskaan ollut saappaita! :)
Kertokaas millaisten vaatteiden kanssa niitä voi pitää.
Kivan näköiset kengät, tykkään. :)
Mistä ostit? Paljonko maksoi?
Scalasta, reilu 60 euroa. Mä käytän saappaita pillifarkkujen ja (farkku)leggareitten sekä erilaisten hameiden ja mekkojen kanssa.
 
Lunatic
Muuten saat olla mitä mieltä hyvänsä mun saappaista, mutta ota nyt hyvä ihminen silmä käteen ja katso: nuo ei mitenkään päin näytä kuluneilta vaan ihan käyttämättömiltä. Päkiän tienoo paljastaa saappaat aika nopeasti.
Kyllä tommosia on vinot pinot ainakin meiän kirppareilla ja kierrätyksessä. Ihan kulahtaneet ja lintatut.
Monet kadut ja pottuvarpaat on noi kengät jo nähneet kuvasta päätellen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huu, mikä hinta :O. Mä oon niin köyhä, ettei ikinä olisi varaa tuollaisiin komistuksiin... *kade*
Tuon hinnan takia mä noita jonkin aikaa harkitsinkin, toisaalta saappaista saa useimmiten pullittaa enemmän kuin vaikkapa tavan korkkareista. :)

Ja mä olen myös jonkin sortin kenkäharrastaja, eli en ole ihan normaali. :D Kenkiin saatan surutta laittaa rahaa välillä vähän liikaakin..
 
Lunatic
Tuon hinnan takia mä noita jonkin aikaa harkitsinkin, toisaalta saappaista saa useimmiten pullittaa enemmän kuin vaikkapa tavan korkkareista. :)

Ja mä olen myös jonkin sortin kenkäharrastaja, eli en ole ihan normaali. :D Kenkiin saatan surutta laittaa rahaa välillä vähän liikaakin..
Taitaa sulla muutenkin pinnallisuusmopo keulia, etkö sinä ole se silikoninpruuttaaja?
 
[QUOTE="piste";22139597]No onhan noi ihan helvetin rumat, se on minun mielipide ja tähän sen kirjoitan koska keskustelupalstalla olen. Jos olisivat olleet makuuni niin senkin olisin kertonut.[/QUOTE]

Juu, ei haittaa, saat ihan rauhassa pitää mielipiteesi :D
 
Lunatic
Kertoo sinustakin aika paljon, jos vedät keskustelupalstalta saadun tiedon perusteella ihmisistä johtopäätöksiä. :) Kannattaa tutustua irl ja sitten muodostaa mielipide.
Ei kun vaikutat niin kivalta ja fiksulta ihmiseltä täällä, siksi ihmettelenkin jos pruuttaat itsees silikonia.
En ihmettelis esim jos joku muu niin tekis, esim rollolainen.. se vois plissata silikonin veteen ni sais kaks tissiä yhden hinnalla.
 
Lunatic, sie et saa mua nyt millään muotoa suuttumaan, joten voit lopettaa tuon vänkäämisen. Mulla on silmät päässä ja TIEDÄN, että nuo kengät on uudet ja siltä ne myös näyttää. Ihan turhaa jankuttamista.
Iihhhiihhii, voi tota Lunaticia :heart: se on ihan ko meitin kissa, tahtois niin kovin vähän kaiskata. Mulle tulee tämä kuvasarja meitin kisuista väkisinkin mieleen:




Suokaa anteeksi huono kuvalaatu, mulla on näistä vaan paperivedokset seinällä ja nappasin niistä kännykällä kuvat.
 

Yhteistyössä