Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

Mä en ole ostanut vielä oikein mitään sen ihmeempiä, tänään kyllä löysin aivan ihanat jotka mun pitää ostaa....täytyy varmaan huomenna mennä kenkä shoppailuille :) Nää saappaat on ostettu tuossa elo/syys vaihteessa....

Poistokorin antia...


Taas näitä :LOL:

Ja tämmöset....Mä en ole oikeasti ostanut piiitkään aikaan uusia kenkiä/saappaita....hyvä mä!!
Nää vikat ovat aivan ihanat. :heart: Ja ihan sun tyyliset. :)
 
Tarkeneeko niillä oikeasti kovalla pakkasella? Kun mietin, että tartteisin sellaiset oikeasti lämpimät ulkoilukengät talveksi... siis kun lähdetään vaikka pulkkamäkeen pojan kanssa.
Tarkenee hyvin kovilla pakkasilla. Noissa on lampaankarvavuori. :) Neulotut eivät toki mitkään vesikelin kengät ole, mutta kunnon pakkasilla oikein loistavat. Ja kuivilla syyskeleillä.
 
"Rouva"
Noista Uggeista, selittäiskö joku... onko niillä aidoilla eroa verrattuna halpisversioihin? Meinaan kun aidot maksaa 250 euroo, Anttilassa oli 39 euroa, henkkamaukalla tais olla 10 euroaa (tai jotain). Mikä ero?
 
"vieras"
[QUOTE="Rouva";22138408]Noista Uggeista, selittäiskö joku... onko niillä aidoilla eroa verrattuna halpisversioihin? Meinaan kun aidot maksaa 250 euroo, Anttilassa oli 39 euroa, henkkamaukalla tais olla 10 euroaa (tai jotain). Mikä ero?[/QUOTE]

Sisusta ja päällinen,pohja..kaikki:D
HM kengis ainakin saa nopeesti ankkajalat,pilaa jalan kaaren.Ne kun ei tue yhtään jalaa.
 
[QUOTE="Rouva";22138408]Noista Uggeista, selittäiskö joku... onko niillä aidoilla eroa verrattuna halpisversioihin? Meinaan kun aidot maksaa 250 euroo, Anttilassa oli 39 euroa, henkkamaukalla tais olla 10 euroaa (tai jotain). Mikä ero?[/QUOTE]

ne kopiot eivät aina ole nahkaa vaan ihan kangasta, kun kantapää ei ole tuettu niin se menee lintaan....ööö niitä kopioita ei saa käyttää kostealla koska menevät heti piloille...mitäs vielä.....
 
[QUOTE="Rouva";22138456]Ok, eli ihan eri tuote... Ostatteko te siis vain niitä aitoja?[/QUOTE]

Sekä että....tuossa mun kenkä kuvissa molemmat uggit ovat kopiot, toiset mokkaa, toiset plyysia, kovikkeet löytyy kantapäistä tosin molemmissa vaikkakin pahvikovikkeet...muovikovikkeet paremmat koska ovat kestävämmät jos on kostea keli.
 
"Rouva"
Sekä että....tuossa mun kenkä kuvissa molemmat uggit ovat kopiot, toiset mokkaa, toiset plyysia, kovikkeet löytyy kantapäistä tosin molemmissa vaikkakin pahvikovikkeet...muovikovikkeet paremmat koska ovat kestävämmät jos on kostea keli.
Eli kopiotkin voi olla ihan ok:t? Tytär haluaisi moiset, mutta en halua hänen pilaavan jalkojaan ja toisaalta en haluaisi maksaa 250 euroa kasvavan lapsen kengistä....
 
[QUOTE="Rouva";22138493]Eli kopiotkin voi olla ihan ok:t? Tytär haluaisi moiset, mutta en halua hänen pilaavan jalkojaan ja toisaalta en haluaisi maksaa 250 euroa kasvavan lapsen kengistä....[/QUOTE]

Kun ne huoltaa oikein (kosteussuoja) ja käyttää oikein. Mulla on monet kopiotkin ja ovat hyvässä kuosissa vielä.
 
[QUOTE="Rouva";22138456]Ok, eli ihan eri tuote... Ostatteko te siis vain niitä aitoja?[/QUOTE]

ei ois ikinä varaa aitoihin. feikit menee, en mä niillä kävele 24/7 vaan ihan vain sillon tällöin sopivalla kelillä.
 
Ko. merkillä on kyllä paljon kivoja kenkiä. Mä käyn usein niiden nettisivuilla katselemassa mitä voisi/haluaisi tilata. Tähän mennessä olen ostanut kaikki noiden kengät kyllä Brandokselta, mutta hotsittais vähän sieltä Briteistäkin tilata suuremman valikoman takia. :)
Anteeksi kyselyikä, mutta mistä nuo ensimmäisen linkin saappaat ovat? Tai siis, minkämerkkiset (vai olenko niin pihalla vaihtelun vuoksi, ettei nyt säteile..tai jotain) :D Merkki ja malli, jos olisi.
 
kurosawa
Hienot saapastimet :) Mulla on jotenkin niin lyhyet jalat muuhun kroppaan verrattuna, että on pakko käyttää korollisia kenkiä ja saappaita että näyttäis hyvältä. Vaihteeksi olisi ihana hommata jotkut tuollaiset matalat ja mukavat "tallustimet", mutta ne ei vaan näytä mun päällä hyviltä..
 
feikkeihin
[QUOTE="Rouva";22138493]Eli kopiotkin voi olla ihan ok:t? Tytär haluaisi moiset, mutta en halua hänen pilaavan jalkojaan ja toisaalta en haluaisi maksaa 250 euroa kasvavan lapsen kengistä....[/QUOTE]

Osta niihin hyvät pohjalliset?
 
"vieras"
[QUOTE="tia";22137972]Onko nahkaa?
Siellä pitäisi olla nahan merkki.
Harvemmin talvikengät on nahkaa. Suurin osa kangasta.[/QUOTE]

Kyllä kuule löytyy paljonkin nahkaisia talvikenkiä.
Korollisia,matalia ja siltä väliltä =)

Oot ehkä katsonut vääristä paikoista.
 

Yhteistyössä