"vieras"
Mutta jos et saa lapsia mukaan niin pilalla ovat.Niin. Mut eiks kannattais olla vähemmän herkkänahkainen? Mä ärsyynnyn typeristä hääleikeistä, mut kestän ne, ei ne pysty häitä sentään pilaamaan.
Mutta jos et saa lapsia mukaan niin pilalla ovat.Niin. Mut eiks kannattais olla vähemmän herkkänahkainen? Mä ärsyynnyn typeristä hääleikeistä, mut kestän ne, ei ne pysty häitä sentään pilaamaan.
No, itse kyllä olin kaikenlaisissa sukujuhlissa. Mutta silti tiedän, että ihan yhtä onnellinen tai onneton ihminen olisin nyt, vaikka minua ei olisi koskaan mihinkään lastenjuhlia virallisempiin kekkereihin vietykään.Olisitko onnellinen jos sua ei koskaan olisi viety lapsena virallisempiin juhliin vaan olisit pyörinyt lapsuutesi vain lastenjuhlissa joissa on ilmapalloja ja serpentiiniä?
Miä jos kuitenkin tästä eteenpäin jättäisit nää miettimishommat niille jotka tajuaa asioita vähän laajemmin kuin vain omalta kannaltaan? Eikö sun mies muuten suutu kun sulla jää nyt kotihommat kokonaan välistä vaikka äsken sanoit et pitäs mennä jo?Niin. Mut eiks kannattais olla vähemmän herkkänahkainen? Mä ärsyynnyn typeristä hääleikeistä, mut kestän ne, ei ne pysty häitä sentään pilaamaan.
Juu, tehdään näin. Haluaisitko vielä nukketeatterin tai jonkun sirkusesityksen lapsillesi? Hääpari voi varmasti odottaa sen aikaa, kun teidän perhe viettää kirkossa omaa aikaa puuhalomaillen. Illalla he mielellään ovat lapsenvahteina, että pääsette miehen kanssa romanttiselle kävelylle.Nääh, liian tylyä. Kajarit jo valmiiksi lujille ja muksuille satukirjoja tai tehtäväkirja, vauvalliset ehkä toivottavasti osaa mennä vauvoineen taaemmas jos nämä parkuu. Järjestelykysymyksiä, eikä ketään tarvitse raakata vieraslistasta jo valmiiksi pois.
Mutta tämä on mun mielipide. En ole muita kieltämässä pitämästä lapsettomia häitä, vaan lasten kieltäjien motiiveja ja herkkänahkaisuutta ihmettelemässä.
Siis ihanko oikeasti sä et nää tarpeelliseksi tapakasvattaa niitä lapsias sen vertaa ettei ne huuda siellä kirkossa? Ihan pöyristyttävää että sun mukaan kaikkien muiden pitäs myötäillä ja mukautua, kääntää kajaria kovemmalle (mites se videolla kuuluva kiljuminen) ja purra vaan hammasta yhteen, kunhan sun lapset vaan pääsee muiden ihmisten häihin rettelöimään "aika vapaasti".Nääh, liian tylyä. Kajarit jo valmiiksi lujille ja muksuille satukirjoja tai tehtäväkirja, vauvalliset ehkä toivottavasti osaa mennä vauvoineen taaemmas jos nämä parkuu. Järjestelykysymyksiä, eikä ketään tarvitse raakata vieraslistasta jo valmiiksi pois.
Mutta tämä on mun mielipide. En ole muita kieltämässä pitämästä lapsettomia häitä, vaan lasten kieltäjien motiiveja ja herkkänahkaisuutta ihmettelemässä.
Vauvoja, ja noin alle 2-vuotiaita ei saa millään kirkossa hiljaiseksi. Ne kannattaakin viedä taaemmas. Onneksi monien kirkkojen takaosassa on lasten matskua lapsille.Siis ihanko oikeasti sä et nää tarpeelliseksi tapakasvattaa niitä lapsias sen vertaa ettei ne huuda siellä kirkossa? Ihan pöyristyttävää että sun mukaan kaikkien muiden pitäs myötäillä ja mukautua, kääntää kajaria kovemmalle (mites se videolla kuuluva kiljuminen) ja purra vaan hammasta yhteen, kunhan sun lapset vaan pääsee muiden ihmisten häihin rettelöimään "aika vapaasti".
Kukin tavallaa, mut mä en kehtais ees kertoa tollasia mielipiteitäni ja elämänarvojani kaikelle kansalle.
Eikö se lasten hoitoonlaittaminen ole sitten järjestelykysymys? Ei tässä taida enää olla muuusta kysymysk kuin siitä että ap:n mielestä kaikkien maailman ihmisten pitäisi mukautua hänen vaatimuksiinsa. Jos järjestää lapsettomat häät, on itsekäs kusipää joka ei viitsi yhtään nähdä vaivaa muiden eteen (niiden lasten pakko-saamiseksi sinne häihin). Jos taas ei viitsi nähdä yhtään vaivaa järjestääkseen lapset hoitajalle häiden ajaksi, on vaan kaltoinkohdeltu ihmispolo.Liioittelu on hauskaa liioittelijan kannalta mutta ikävää sen kannalta joka joutuu niitä oikomaan.
Nukketeatteri kirkossa vs. tehtäväkirja/piirustuslehtiö?
Missähän häissä hääpari on joutunut lapsenlikoiksi?
Joo, annetaan olla. Asiat jotka on oikeasti vain järjestelykysymyksiä, tehdään vaikeiksi.
Miksi mä edes jankkaan sun kanssa kun sä oot selkeesti päättänyt ettet edes aio yrittää ymmärtää mitä ihmiset sulle perustelee? Kaikkeen voi vastata "eikäku meillä tehdään aina näin, kyl muidenkin pitäis."Vauvoja, ja noin alle 2-vuotiaita ei saa millään kirkossa hiljaiseksi. Ne kannattaakin viedä taaemmas. Onneksi monien kirkkojen takaosassa on lasten matskua lapsille.
Ja asiat jotka on vain mielipide/mieltymyskysymyksiä tehdään vaikeiksi?Liioittelu on hauskaa liioittelijan kannalta mutta ikävää sen kannalta joka joutuu niitä oikomaan.
Nukketeatteri kirkossa vs. tehtäväkirja/piirustuslehtiö?
Missähän häissä hääpari on joutunut lapsenlikoiksi?
Joo, annetaan olla. Asiat jotka on oikeasti vain järjestelykysymyksiä, tehdään vaikeiksi.
Argh.Eikö se lasten hoitoonlaittaminen ole sitten järjestelykysymys? Ei tässä taida enää olla muuusta kysymysk kuin siitä että ap:n mielestä kaikkien maailman ihmisten pitäisi mukautua hänen vaatimuksiinsa. Jos järjestää lapsettomat häät, on itsekäs kusipää joka ei viitsi yhtään nähdä vaivaa muiden eteen (niiden lasten pakko-saamiseksi sinne häihin). Jos taas ei viitsi nähdä yhtään vaivaa järjestääkseen lapset hoitajalle häiden ajaksi, on vaan kaltoinkohdeltu ihmispolo.
Mieltymyskysymys, joka vaikuttaa muiden ihmisten osallistumiseen, ja nyt kyseessä ei ole toistuvat grillijuhlat.Ja asiat jotka on vain mielipide/mieltymyskysymyksiä tehdään vaikeiksi?