No minä olen. Ja en ymmärrä miten joku voi häiriintyä lapsen itkusta. Käyttää sitten vaikka niitä korvatulppia tai valvoo sen pienen hetken. Eihän se lapsi siellä sinun huoneessasi itke.Hyvä kun olet hyvillä unenlahjoilla siunattu, mä en todellakaan ole. Lomaviikko olemattomilla unilla on vähän väsyttävä kokemus, vaikka muuten antoisa olisikin.
Nyt on kyse päiväajasta.
Mutta aika harva ihminen kärsii ääniyliherkkyydestä, tai siis ihmettelen että miten lapsettomien häiden järjestäjät kestävät aikuisten naurua ja remakkaa, samalla kun heidän hermot repeilevät jos siinä välissä kuuluu lasten ääniä. Kuinka he kestävät kulkea kaupoissa, bussissa, kadulla, torilla, jossa kohtaa lapsia, aikuisten lisäksi? Mitä jos auto tööttää, lentokone lentää yli?
Miten se voi häiritä vaikka vähän irtoileekin? Ihmeellistä herkkänahkaisuutta.Jaa-a, 7 yötä korvatulpissa, jotka kokemukseni mukaan irtoileekin yöllä?
No kuule lomalla se 2-3 tuntia ei ole aika eikä mikään. Lasten takia kyllä voi aikuinen vähän joustaa eikä olla niin itsekäs. Lääkkeethän ne tämän päivän ihmisiä orjuuttaa.Mulla on se herääminen yöllä just se juttu, eli jos herään, niin en saa sitten unta vaan valvon 2-3 h. Unet on muuttuneet vuosi vuodelta pinnallisemmiksi, ja käytän välillä nukahtamislääkettäkin. No voi nyyyhh, miten tämä nyt mun unettomuusongelmaan meni...
Ihmettelen vain, miten sinua voi lasten ääni ja oleminen haitata noin paljon, että ihan loma menee pilalle jos ei pääse lapsettomaan hotelliin. Mutta tätä kai se nykyään on, kun ei saa lapset näkyä eikä varsinkaan kuulua.Miksi jatkat saivartelua, kun jokainen pääsee siihen hotelliin, meidän perheestä huolimatta?
Ihan samalla tavalla kuin niihin häihin, hyvä kun löydettiin yhteisymmärrys vihdosta viimein. Lapseton hotelli, lapsettomat häät, kaikki pääsee, kun tahtoa löytyy!Miksi jatkat saivartelua, kun jokainen pääsee siihen hotelliin, meidän perheestä huolimatta?