Tänään taitaa olla kesä! En meinaa tänne ollenkaan ehtiä enää kun Kilian on lyhentänyt ja vähentänyt päikkäreitä entisestään.Hereillä ollessa juttelee ja naureskelee ja ihmettelee ääneen. Eilen käytiin neuvolassa ja esitteli uuden taidon eli kämmennojan. Ei lapsi mulle filmaa mutta neuvolassa vetää jotain aina takataskusta. Kiinteiden syönti porkkanaa lukuunottamatta sujuu hienosti ja lusikka on siisti lelu. Ihan kivasti oli meidän keskonen kasvanut 63,5cm ja 7890g kypsässä neljän kuukauden iässä. Mulla on hauikset turvonnu niin ettei mahtunut juhlatunikan hihat päälle vkl kun oli siskon valmistujaiset. JOs poika tota vauhtia kasvaa turpoaa vissiin lisää kun ei lapsi kuitenkaan vielä pitkää aikaan liiku ilma syliä..
Meiltä jäi rota ottamatta ihan huomaamatta, neuvolan antamat otettiin kyllä. Vesirokkoakin mietittiin, täytyy katsella.
Nyrkkejään Kilian mielellään lupsuttelisi mutta hieman olen koittanut vielä hillitä kun nuorempi koirista käy sujuvasti niitä kanssa nuolemasta. Nuoltuaan itseään tottakai.
Silmien väri alkoi meillä muuttumaan hiljalleen kolmen viikon iässä vihertävään ja ruskeaa kohti ollaan menossa.
Nyt mun täytyy taas mennä, ei saa äiti kirjoitella ei tahi lukea
BB ja Ian
Meiltä jäi rota ottamatta ihan huomaamatta, neuvolan antamat otettiin kyllä. Vesirokkoakin mietittiin, täytyy katsella.
Nyrkkejään Kilian mielellään lupsuttelisi mutta hieman olen koittanut vielä hillitä kun nuorempi koirista käy sujuvasti niitä kanssa nuolemasta. Nuoltuaan itseään tottakai.
Silmien väri alkoi meillä muuttumaan hiljalleen kolmen viikon iässä vihertävään ja ruskeaa kohti ollaan menossa.
Nyt mun täytyy taas mennä, ei saa äiti kirjoitella ei tahi lukea
BB ja Ian