K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis nyt tuli ylläri! Tässä haastattelussa Jure sanoo kuunnelleensa levyn ekan kerran tyttöystävänsä kanssa! Nace myös, mutta kyllä mua eniten ihmetyttää Jure, koska se ei ikinä kerro mitään! Paitsi sillon vielä Lontoon aikana se taisi sanoa että ei ole tyttöystävää.

Eikö Juresta ole olemassa videoita, joissa hän viettää aikaa jonkun miehen ja kahden naisen kanssa? Erityisesti on läheisissä tunnelmissa sen toisen naisen kanssa? Ehkei ole kyseessä tämä nykyinen tyttöystävä?

vierailija
Se tyttö, joka tatuoi Bojanin ja Nacen bussit on tästä lörpötellyt ryhmächatissa, ja sieltä tieto levinnyt. Sen enempää todisteita mulla ei ole valitettavasti antaa.
Siitä tatuoijasta on kyllä kuulunut aika paljon sen suuntaista että on lörpötellyt läpiä päähänsä monestakin joksuja koskevasta asiasta. Mutta tän ihan toivoisin olevan totta.

vierailija
Eli kaikki myöntää tuossa tyttöystävät paitsi Bojan.
Ja Jan. Minusta toi käännös oli vähän epäselvä myös Juren osalta. Kysyikö hän Nacen tyttöystävän mielipidettä?
Mutta jos ei, niin olen KOKO AJAN sanonut, ettei näillä ole mitään tarvetta salailla kumppaneitaan. Eikä myöskään Bojanilla. Sellaisen kuvittelu on typerän fanin typerää kuvitelmaa, samojen hysteerikkojen, jotka ejakuloivat K:n turvamiehen tarpeella hirvittävän väkivallan uhan edessä.

vierailija
Kyllä on, ihana pari Mä jo silloin keväällä ajattelin, että oisko… ja olihan se. Jotenkin vähän suretti, kun B joutui pettymään K:n suhteen niin ihana, kun löysi K:n hyvän ystävän kunppanikseen
Mä oon kanssa onnellinen heidän puolestaan, Boitsu yritti kaikkensa K:n suhteen ja masentui selkeesti tilanteesta. Hyvä, että löysi lopulta tosirakkauden💛

vierailija
Ja Jan. Minusta toi käännös oli vähän epäselvä myös Juren osalta. Kysyikö hän Nacen tyttöystävän mielipidettä?
Mutta jos ei, niin olen KOKO AJAN sanonut, ettei näillä ole mitään tarvetta salailla kumppaneitaan. Eikä myöskään Bojanilla. Sellaisen kuvittelu on typerän fanin typerää kuvitelmaa, samojen hysteerikkojen, jotka ejakuloivat K:n turvamiehen tarpeella hirvittävän väkivallan uhan edessä.
Bojan salaa ihan varmasti, ja koita nyt A rauhoittua. Tosi hyvä, että K:lla on se turvamies.

vierailija
Onko toi haastattelu siis tehty tuolla fanien kuuntelutilaisuudessa? Mietin vaan että aika rohkea veto heiltä siinä tuoda vissiinkin ihan ekan kerran julkisesti esiin parisuhdetilanne. Tässähän oli just joku toinen haastattelu jossa Bojan vaan kuittasi parisuhdekyselyt kertomalla että kovasti ovat rakastuneita toisiinsa. En kyllä muista oliko se siinä yksin vai oliko muita mukana, eli eihän se varmaan yksin ryhtyisikään toisten parisuhdetilanteita avaamaan.

Tuntuu kyllä kivalta kun just siinä eilen(?) tänne linkatussa vanhemmassa haastattelussa Jan sanoi että julkisuus on vaikuttanut nimenomaan siihen miten uusin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa kun niillä toisilla on aina jo valmis mielikuva ja odotuksia siitä millaisia he ovat. Ehkä se onkin päätynyt yhteen jonkun ennestään tutun kanssa.
Voisiko olla muille joksuille tämä parisuhdestatus kysymys ihan luonnollinen? Eli vastaavat ihan miten tilanne todellisuudessa sillä hetkellä. Sen sijaan B näyttää kiertävän aina kysymystä ja aina tulee jotain ympäripyöreää tms. Syytä en ymmärrä, mutta eipä tuo meille kuulu.

vierailija
Mäkään en ole uskonut mihinkään salailuihin. Heillä ei selvästikään ole ollut samaa linjaa kuin vaikka kärtsällä että henkilökohtainen elämä pidetään täysin piilossa., vaan kris ja nace puhuivat seurusteluistaan avoimesti jo viisuissa. Silloin taisivatkin olla ainoita, koska ne jollekin haastattelijalle vastasivat parisuhdekysymykseen että no nyt sattuikin oikeat vastaajat tms.

Yhteistyössä