Heips!
Tulin vaan ilmottelemaan että hengissä ollaan! ...vaikkei siltä aina tunnukaan
Kaikenlaisia galluppeja taas ollu enkä muista varmaan puoliakaan, mutta tässä nyt joihinki
Niskakakkoja ei täällä oo ollu ku muutamat... Neiti kakkailee semmosia pikkukakkoja noin viikon ja sit turauttaa reippaammat
Vaipat on vielä kakkosia ja vaatteetki 56-senttisiä
Just tuossa ku lueskelin teidän kuulumisia niin aloin miettimään että ehkä meilläki voitais jo pikkuhiljaa siirtyä 60-62 senttisiin
Täysimetyksestä pitäis alkaa just luopumaan ku reilun kuukauden päästä se pitäis lopettaa kokonaan
Mä vaan lykkään sitä koko ajan ku ei huvittais pätkääkään... Ärsyttää niin hitosti se että maitoa tulis vaikka muille jakaa ja sit vauvalle pitäis antaaki korviketta... Pulloa ollaan kokeiltu pari kertaa ja näyttää kelpaavan eli sen suhteen ei pitäis tulla hirveitä ongelmia, mutta sitä ei olla vielä kokeiltu että huoliiko minulta pulloa ku haisen kuitenki maidolta :/
Öisin en röyhtäytä ku oon niin poikki että pistän tissin suuhun ja nukahdan viimeistään 5 min päästä... Herään sitten jossain vaiheessa ku kitistään uutta nälkää ja vaihdan vauvan toiselle puolelle
Monena iltana oon päättäny että nyt nukutaan omissa sängyissä, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa...
Tuttia syö silloin tällöin. Varsinki sillon ku maha vaivaa tai nukahtaminen on jostain syystä vaikeempaa niin pitää olla tutti suussa... Se vaan tuottaa ongelmia ku tutti meinaa tipahdella suusta sen parin minuutin välein ja aina pitäis saada heti takaisin.
Silmien väri on tuommonen tummansininen. Mulla on ruskeet silmät ja miehellä vihertävät ja mä kovasti toivoisin että tyttö sais ruskeet silmät ku esikoisella on ihan kirkkaan vaaleensiniset
Syöntivälit on edelleen 2-3 tuntia yötä päivää. Joskus saattaa mennä niin että yön ensimmäinen syöttöväli on jopa 4 tuntia mutta se taitaa olla maksimi. Ehkäpä se muuttuu sitten ku maito muuttuu pullosta tulevaksi... I hope... Ei jaksais nousta öisin lämmittämään kovin montaa pullollista...
Ristiäiset ois meilläki vihdoin ja viimein viikonloppuna
Vielä pyöritellään kahta nimeä, mutta jospa sen päättäis ennen sitä sunnutaita
Valmisteluja ei mun tarvi tehdä kovin hirveesti ku mun mummu, miehen äiti ja sisko hoitaa leipomiset ja mun toinen mummu kukat ym koristelut. Kaste- ja kahvitilaisuus on kirkossa ja tarjoilun hoitaa emäntä eli ei tarvi edes kattaa pöytiä tai siivota ite
Näin hoidettiin myös esikoisen ristiäiset ja sopi meille hyvin. Saa nähdä miten menee tällä kertaa
No mutta nyt heräs tuo vanhempi lapsonen ja taitaa olla nälkäinen
Meillä ei kääntyillä vielä pitkiin aikoihin vaan nyt iloitaan hymyistä ja koko ajan lisääntyvästä juttelusta
Käsiään maiskuttelee vähän väliä ja eiköhän tuo kohta ala kokeilemaan sitä leluihin tarttumista... Mun puolesta sais olla noin pieni ja osaamaton vaikka kuinka kauan :heart:
Nyt ruuan tekoon!
Pimmi ja neiti reilu 7 viikkoa