Laurakohan se tuskaili noista petihommista ja mä voin tunnustaa että mulla oli paikat sen verran kipeänä (ja kuivana, mutta en sitä sillon esikoisen jälkeen vielä tajunnu) että mä suostuin edes kokeilemaan joskus 3,5 kk synnytyksestä ja sekin vain sen takia että mies alko jo hyppimään seinille
Hommat meni sitten ihan puihin ku olin niin paniikissa että melkein itkua väänsin ja kun uudestaan yritettiin joskus parin viikon päästä niin sama homma taas... Ensimmäisen kerran petihommat tais onnistua suht hyvin joskus puoli vuotta synnytyksestä, mutta oikeestaan vasta imetyksen loputtua mulla itelläki alko tekemään edes vähän mieli ja puuhat tuntu ihan mukavalta
...niin ja sitten olinki jo taas raskaana
Meillä tuo mies on aika tarkka noista petipuuhista ja noottia kuuluu heti jos edellisestä kerrasta on sattunu menemään jopa VIIKKO
Tän synnytyksen jälkeen ei menny onneksi niin kauan ja nyt -kunhan mies ei ois koko ajan reissussa- perustahti on semmoset pari kertaa viikossa
Teille mä voin ehkä myöntää että kaikki kerrat ei kyllä oo mun mieleen vaan mä menisin mielummin nukkumaan, mutta on vaan paljon mukavampaa tämä yhteiselämä ku mieskin on hyvällä tuulella
No mutta eiköhän jo petijutut riitä... Niistäki näköjään tulee tarinoitua ku ukko on reissun päällä ja täytyy mennä yksin nukkumaan
Mä taisin muuten unohtaa ilmotella Mintun 3 kk mitat!
Viime viikon perjantaina käytiin ja pituutta oli vähän vajaa 62 cm ja painoa 6050 g
Piikki tympäs, mutta unohtu äkkiä ku imetin siinä samalla.
Kaikki tuntu olevan ihan ok ja en ois kyllä muuta epäillykään ku on niin tomera neiti
Tämän päivän "juttu" on ollu kauhee pajatus ja kiljuminen
Aina ku sattu olemaan hereillä niin selitti omia juttujaan oikein isolla äänellä kulmat kurtussa ja vaihteli äänen painoa oikein komiasti
Esikoinenki ollu vähän ihmeissään viime aikoina ku vauva ei enää vain nuku ja syö vaan osaa jutellaki ja heilutella leluja
Mulle vaan tuo pienen kasvaminen näyttää olevan kova pala ku yritän vieläki ängetä ressukkaa 62 senttisiin vaatteisiin vaikka ihan selvästi pitäis siirtyä jo 68 senttisiin
Äh, kello taas niin paljon että pitäis olla jo unten mailla...
Vielä 3 päivää että mies tulee kotiin ja sit onki ainaki 3 viikkoa ihan lähimaastossa
Nyt pitää käydä ettimässä se kerho että voin pistää hakemuksen menemään...
No joo! Meinasin unohtaa sen syyn miksi tänne tulin :headwall:
Piti kysyä kaikilta korviketta antavilta äideiltä että miten te teette öisin syöntien kanssa? Mulla alkaa se lääkitys ens viikolla ja siitä lähtien pitäis antaa korviketta öisinki ja mua vähän hirvittää että herätetäänkö me koko talo sit aina syöntien aikaan ku Minttu nostaa aikamoisen mekkalan jos maitoa ei tuu heti paikalla :/ Meillä on nimittäin makkarit yläkerrassa ja enhän mä siellä voi säilyttää enkä lämmittää maitoa
Säilyyhän se siinä avaamattomassa purkissa huoneenlämmössä, että mun pitää vissiin alkaa totuttamaan Minttu huoneenlämpöseen maitoon ettei tarvi konkoilla portaissa keskellä yötä...
Hitsi ku imettäminen on öisin niin helppoo ku ei tarvi ku ottaa viereen ja jatkaa unia
Nyt menen pois ku ei tästä tuu mitään...
Pimmi ylikierroksilla