MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

Ippu: mä kannatan privaattikerhoa!

Liivinsuojia käytän koko ajan - päivin ja öin. Päivisin Ainun tarralliset, joista olen myös sitä mieltä että tarrat voisi hävittää...Mulla menee samat "kertakäyttösuojat" 2-3 päivää. En tosin irrota tarroja, sillä muuten se liima löytyy ihan jostain muualta kuin suojasta. Ja sitä paitsi mä irrotan aina suojat imetyksen yhteydessä, käy kätevämmin niin. Öisin käytän paksumpia, pestäviä puuvillasuojia jotka ostin Bebesistä. Ovat toimineet hyvin.

Eliel täyttää tänään 4 kk! Kylläpä se onkin jo iso poika :) Mies kertoi nähneensä pojan kääntyvän selältä vatsalle yhden kerran, mutta äidiltä tämä ihme on jo vielä näkemättä.

Miehellä alkoi eilen kesäloma ja valitettavasti olisi makuuhuoneremppaa ja ikkunoiden maalausta odotettavissa...Että välillä masentaa tämä ainainen remontointi.

Painosta sen verran että minä taidan kuulua niihin, joilla on vielä jonkin verran kiloa jäljellä. Ekasta neuvolasta on jäljellä vielä +4,5 kiloa, jotka tuntuvat jääneen keskivartaloon ja reisiin. Naamasta on lähtenyt kaikki pyöreys pois :( Tosin en ole yhtään katsellut mitä syön ja syön kun nälkä yllättää. Enemmän makeaa kuin suolaista ;)
 
Katjuska!
On mullaki ylimääräsiä kiloja :D Ekassa neuvolassa painoin 59kg mutta muutamaa viikkoa ennen raskautta noin 54kg ja sinne tähtään edelleen. Nyt painoa 62-63kg. Eilen meni taas yhdet vanhat farkut jalkaan, ei puristanu mut kyl mä niistä yli pursun ku on tota löllönahkaa tossa :ashamed: Mulla on tossa navan ympärillä ja sit tisseissä varmaan noi vajaat 10kg. Mut en ressaa sit ollenkaan, kyllä ne siitä lähtee ajan kanssa! Ja olis varmaan lähtenyki jo ellen olis tällänen herkkusuu :p

Mä siis herkuttelen sun kanssa :saint:

Suvitus+nassikat :heart: :heart:
 
Ok, kerhoasia sai siis kannatusta, joten toimimme sillä tavalla!! Kelles kaikille mulla pitääkään kertoa salasanat ja muut..? Ninni ainakin, laitan sulle y-viestillä heti, ja muut halukkaat ilmoittautukaa, niin sitä mukaa laittelen yksärillä tietoa tulemaan! =)

Ja sinne nyt sit vaan vapaasti keskustelemaan. Vois tehdä niin, kun siellä on se Jutut-osio, että sinne jokainen tekee itsestään pienen esittelyn, eli ollaan siellä kerhossa tosiaan niitä keitä me oikeasti ollaan, eikä vain nikkejä. Ja kuvia tietysti kans, ja keskustelupuolelle voi tehdä avauksia laidasta laitaan, sieltä kun ei pääse kukaan muu kuin kerhon jäsenet niitä lukemaan! =)

Ippu :heart: Annika 5kk tasan :heart:
 
Aurinkoista aamua täältäkin :wave:

Mulle voisit Ippu kans laittaa salasanat - kiitos :D
Laiskastihan mä välillä kirjoittelen.... :saint:, mutta koska tässä porukassa tullu kirjoiteltua alusta asti, niin mielelläni sinnekin jotakin raapustelen. Ja siinä tosiaan on se etu, että asioista (ja lapsista ;) ) voi kirjoittaa niiden oikeilla nimillä, eikä tarvi miettii, ketä kaikkia näitäkin juttuja lukee.

Mulla on joku y_l_l_ä_t_t_ä_v_ä siivoushepuli menossa ja pyykkikone pyörii, niin on mentävä hyödyntämään tän jatkumista :eek:
Palailen vaikka sitten sinne kerhon puolelle myöhemmin :wave:

Mukavaa päivää kaikille!

Hexodus ja höpöttelevä pojanpallero 4kk ja kolmisen viikkoa kai... :heart:
 
Mäkin kohta tuun kerhopuolelle kirjotteleen, ja salasana sinne löytyykin jo. Halusin vaan tulla Ippua kiittään tosta jutustelun siirtymisestä kerhopuollle. Tosi hyvä idea, voi sit rauhassa vain maaliskuisten kesken kirjoitella. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja funny:
Mäkin kohta tuun kerhopuolelle kirjotteleen, ja salasana sinne löytyykin jo. Halusin vaan tulla Ippua kiittään tosta jutustelun siirtymisestä kerhopuollle. Tosi hyvä idea, voi sit rauhassa vain maaliskuisten kesken kirjoitella. :flower:
Voi, elä nyt minua kiitä! :ashamed:
Mulle on tässä viime aikoina tapahtunu täällä kaksplussalla semmosta, että mieluummin kirjoittelen uteliaiden ulottumattomissa jatkossa, joten siitä tämä ajatus nyt tästä homman siirtämisestä tuonne privaatimmalle puolelle. Kerron vaikka siellä lisää jossain vaiheessa tästä tapahtuneesta, joka nyt johti tähän.. =)

 
Heippa!

Olen maaliskussa syntyneen ihanan pojan äiti ja olen taustalla lueskellut teidän juttuja jo odotusajalta lähtien, mutta en ole aiemmin rohkaistunut kirjoittelemaan. Syystä, että tiedän muutaman tutun käyvän lueskelemassa, että kirjoitanko tänne jotain... :headwall: Innostuin kuitenkin ajatuksesta vähän yksityisemmästä paikasta kirjoittaa, olisiko siis mahdollista päästä mukaan kerhoon vaihtamaan kuulumisia?
 
maalismamma08 ja moerri, kerho on tarkoitettu nimenomaan tälle porukalle, joka on näissä maaliskuisissa jo raskausajalta lähtien aktiivisesti kirjoitelleet, sekä muutama taitaa olla nyt vauva-aikana mukaan liittynyt mutta kuitenkin jo aktiivisuutensa osoittaneet. Kerhoon emme valitettavasti siis suoraan puskista ketään ota. Pahoittelut! :ashamed:

suvitus, vastasin! :wave:
 
Heippa!

Tänään käyty neuvolassa ja kaikki meni suurista ennakkoluuloista huolimatta ihan mallikkaasti! Meillä oli vaan ennen ihan mahtava hoitaja ja tämä uusi on tosi lattea hänen rinnallaan...
Ada oli kasvanut omalla käyrällään hienosti, noudattaa edelleen omaa hoikkaa linjaansa mutta nyt jo pienessä noususuhdanteessa.. :) Kiinteitä saa antaa maistella jos haluaa, mutta maidollakin kasvaa. JEE!!!

Levottomuutta ja kirkumista täällä liikkeellä ja paljon.. Se kuulemma selittyy ainakin osittain sillä kun ollaan reissailtu niin paljon..

Ippu:
Minäkin haluaisin tulla sinne kerhoon höpöttelemään. :) Nyt kun vihdoin on aikaa taas istuskella koneella!

Tytteliltä neuvolassa otettuja mittoja:
Paino: 5900g
Pituus:49,8cm
Pää: 41cm

Osaa kääntyä vatsalleen. Tarttuu esineisiin, vie suuhun. Ääntelee kovasti.Hyväntuulinen. Kasvaa tasaisesti..


Ninni
: Ihana peikkotukka teidän prinsessalla! :heart:
Meillä vasta tuolla takaraivossa kauhea kiharapilvi.. Muu pää on sellaista lyhyttä tukkaa :)

Minä nolona kerron kaikille että en ole edelleenkään uskaltautunut petipuuhiin.. :ashamed:
En tiedä mikä siinä mättää/pelottaa mutta mies alkaa jo olla aika kypsänä minuun..
Onko kukaan yhtä kamala vaimo kuin minä....?

Nyt syömään hiukan ennen kuin pikkuinen herää päikkäreiltä...

Laura ja Ada
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauraN:
Minä nolona kerron kaikille että en ole edelleenkään uskaltautunut petipuuhiin.. :ashamed:
En tiedä mikä siinä mättää/pelottaa mutta mies alkaa jo olla aika kypsänä minuun..
Onko kukaan yhtä kamala vaimo kuin minä....?
Heh, kaksi kertaa synnytyksen jälkeen on yritetty, yhden kerran jopa onnistuneesti :) Et taida olla kovin kamala, sillä meilläkin on ollut aika hiljaista, tosin ehkä hiukan aktiivisempaa kuin raskauden aikana!

 
Ippu: Kiitos vastauksestasi, ymmärrän hyvin ja näin vähän uumoilinkin asian olevan :) Ajattelin kuitenkin kysäistä kun intoa kirjoitteluun olisi paljon, mutta en tosiaan viitsi näin "julkisesti" kirjoitella kun tiedän tiettyjen henkilöiden täällä vierailevan ihan utelu mielessä... Jatkan siis täällä taustalla oleilua ja ehkä välillä uskaltaudun jotain kommentoimaankin =)
 
Laura, ei me kamalia olla.... :LOL: Oisko puuhailtu kolmesti 4 kk aikana. Ehkä neljästi eli kerran kuussa... No, usein on ollut kaikkea muuta puuhaa, ettei olla voitu. Eikä meistä kumpikaan seksiaddikti ole, joten jos edes silloin tällöin. Eipähän tuu vahinkoa...

Neiti nukkuu jo, kun ei nukkunut iltaunia. Ei huono ratkaisu.

Palaillaan, vielä on vähän kotipuuhia.
 
...enkä myöskään tajua mistä linkistä voi lisätä omia juttuja? Laitoin kyllä salasanan ja pääsen lukemaan muiden juttuja mutta omia en voi lisätä. Mikä mättää?

Ippu,,,apua!

Lisään tähän loppuun vielä saamani viestin keskustelut-kohdasta:

Käyttö estetty

Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi
 

Yhteistyössä