LauraN, onnea uuteen kotiin!! :flower: Toivottavasti saat neuvolatädin vaihdettua, siitä taisi muutamia neuvoja tuossa jo ollakin joten en siitä sen kummemmin kommetoikaan. Tulee vain mieleen, että siispä osaa taas itse olla entistäkin kiitollisempi omasta ihanasta terkkarista, niin kovin toisenlainenkin kun voisi siis tilanne olla!
Löllöä ei täällä enää niinkään (tästä kohta lisää ) mutta ihoa, sitä on niin älyttömästi... navan ja pimpan välisen vatsanahan voi venyttää oikeasti ihan vallattomiin mittoihin!!
Napaa voi tavallaan nostaa vaikka kuinka ylös! Siis ällöistä ällöintä, hyiks!
Enkä tiiä onko tuohon nyt mitään ratkaisuakaan olemassa..? Auttaako siihen mikään muu kuin kirurgin veitsi, tuskin? Jotain ihoa kiinteyttävää voidetta vois kyllä kokeilla, tietäiskö kukaan mitään hyvää?
Pikkuvaemo?
Joo, siitä löllöstä, et kun sitä ei ole. Oon tainnu aiemminki kirjoittaa, että alati putoava painoni huolettaa kovin. No huolestuinpa viikko sitten maanantaina ihan kunnolla!! Kävin aamulla vaa'alla, ja arvatkaa herrajjjumala paljoa se näytti?! 49,6 kg!!!!!!! Siis ihan pikkutyttöjen paino!!! 160cm oon pitkä, ja mielestäni tuo oli siis ehdottomasti liian vähän!! Huolestuin hurjasti. No miehen kanssa juteltuani rauhoituin vähän, kun se oli sitä mieltä että syön kyllä ihan riittävästi, eli siitä ei voi olla kiinni. Kai kulutus vain on niin suuri..? Ja kun karkin / muiden herkkujen syönti on aika minimissä, ja alkoholia en juo ollenkaan. Nyt paino on pyörinyt 51-52 kg tienoilla, eli ei siis onneksi pysyvä olotila ollu tuo nelosella alkava. Hui! Sinänsäkin harmittaa, et kun mies on ilmaissut, että vähän vois pehmikettä ympärillä olla.. tykkäis et oisin pyöreämpi. Millä minä nyt sitte lihoisin? Ja on se kumma, kun on liikaa painoa, ni ei oo hyvä, ja kun painat vähän, ni ei oo sekään hyvä!! :kieh:
mama-L Hui porkkana-kaari!! Kuulosti kurjalta, ja hurjalta! Parempi siis tosiaan pitää pieni breikki kiinteissä, ja varsinkin jos näyttää ettei niille sinänsä varsinaista tarvetta vielä ole. Varovaisesti sit joskus myöhemmin kokeilla tuota porkkanaa uudelleen. Nauti vielä imetyksestä, kun se kerta tytylle hienosti riittää! :heart: =)
Mitenköhän se muuten on, onko porkkana yleisesti allergisoiva aines..?
taaperotx3, myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: =)
Jospa etominen olisikin juuri sitä..?
Toivotaan ainakin niin!! =)
Rhea, meillä A sai alkunsa kun isoveli oli 1v6kk (noin) ja tämä ikäero on kyllä loistava, mielestäni! Joten tähän suosittelen tähtäämään sen pikkukakkosen kanssa!
=)
Jade, ihana ihana iltaimetyshetki!! :heart: Rakkautta tulvillaan tuo kertomus. Ihuna!! :heart:
Marmeladi, masulleen kääntyjälle onnittelut uudesta taidosta! :flower:
Mamacita-, sinne kanssa uudesta taidosta onnittelut, mutta päinvastaiseen suuntaan vain se taito kuin edellisellä onniteltavalla!
:flower:
Ja jep, aika hyvä huippu pinnallisuudesta!
=) No ei vaan, onhan se nyt komeampaa kunnon teltassa uinailla, ku jossain kupoliteltan rutkussa!
suvitus ja
jade, vaikka meidän neiti onkin aika siro ja pieni, niin ranteen ympärillä on meilläki semmonen ku ois kumirenksu laitettu, roskakouru, töhnävako...
Ja reisiin on vaippa tehny jäljet, joten siellä on kans uurteet =)
Valvatista oli kiva kuulla pitkästä aikaa! Kyllä sulla kuulostaa puuhaa riittävän! =)
Minä eilen ihmettelin, että kuinka paljon puuroa sitä tuommonen 5kk ikäinen pikkunen tytöntyllerö voi oikein vetää?!
Tein neitille elovenasta annoksen, niin että laitoin mikroon ½ dl hiutaleita ja yhteensä 1dl nestettä (vesi+korvike). Paljonkos tuosta nyt valmista puuroa sit tulisi..? Puolitoista desiä - kaks desiä? Siihen sitten persikkasosetta mauksi, ja vielä korviketta ohentajaksi, jolloin annos vois olla yhteensä ehkä 2,5dl - 3dl, ja tuo pikku höntäke söi sen melkein kaikki!!!
Minä monttu auki katoin vierestä, kun monttu auki vaan neitiki aina ootti kun sai entisen lusikallisen nielaistua. Jos oon rehellinen, ni tyty ois syöny vieläki, mut minä en uskaltanu enää antaa
. Kai se ois pian poksahtanu?! Että semmoset ruokahalut meillä! Ei vaan yöuniin vaikuttanu, yhtenään oli tissillä, mutta toisaalta se oli ehkä ihan vaan äiskän vika; unissani tempasen tissille viereen vaikka toinen ois voinu tyyntyä tuttiinki. En oikeen tiiä miksi niin toimin... kai tosiaan vaan unenpöpperöisenä.
:attn: Hei, semmonen
gallup; kun meillä on tapaamista varten se kerho, ni
oisko halukkuutta jos levitettäis kerho ihan yleisesti vaan maaliskuisten kerhoksi? Siellä vois jutella haluamistaan asioista privaatimmin, ja toisaalta vois jakaa vaikka valokuvia vain meidän maaliskuisten nähtäviksi? Olis nimittäin kiva nähdä minkänäköisiä ovat nämä vauvat ja vaikka äiditkin, kun on tässä tätä "yhteistä taivalta" jo raskausajasta lähtien taitettu? Tällöin kerhoon pääsisivät siis kaikki jotka aktiivisesti tässä ketjussamme nyt kirjoittelevat, riippumatta siitä ovatko mahd. tapaamiseen sit tulossa, ja tapaamisesta taas voisi siellä kerhossa jutella ihan vain yhdessä tietyssä ketjussa.
Onko kiinnostusta?
Ippu :heart: Ansku huomenna 5kk