Pitkästä aikaan taas kirjoittelen, juhannuksen aikaan oon varmaan viimeksi jotain tänne raapustanut! Oon kyllä käynyt lukemassa, mutta en vaan ole kerinnyt sitten enää kirjoittaa!! Laiskamadon vikaa taitaa löytyä
.
Kävin tuonne kerhon puolelle jotain kirjoittamassa, mutta jutut jäi lukematta joten jos ne sais luettu ja jotain viellä kommentoitua. Tekemistä riittää näin kesäaikaan, aina kun keli sallii niin pihalla ollaan vaikka nyt on muutaman päivän ajan ollut tosi kurjat kelit.
Lapset on ollut reilun viikon verran taas nuhassa, joten Topi on nukkunut huonosti niin päivällä kuin yöllä. Tissillä oleskelua on siis ollut.
Viime viikon keskiviikkona oli 4 kk neuvolalääkäri. Uusimmat mitat ovat:
Paino: 6830 g (6460 g)
Pituus: 65,7 cm (63,0 cm)
Pipo: 41,5 cm (40,5 cm)
Suluissa olevat 3kk neuvolan mitat. Ihmettelin sille lääkärille noita pojan rohinoita ja lääkäri antoi sitten lähetteet keuhkokuviin ja labraan verinäytteen ottoon. Käytiin samalla reissulla hoitamassa ne. Eilen piti saada tulokset soittoaikana, mutta lääkäri sairaslomalla, joten saadaan tulokset vasta maanantaina!! Topi oli tosi reippaasti koko reissun vaikka toisella oli päikkäriaika.
Loppuviikosta sitten maisteltiin hieman perunaa ja porkkanaa, mutta ei oikein meidän poitsulle uponnut. Pidettiin sitten muutama päivä väliä ja nappasin sitten täältä sivuilta sen maissijauhoista tehtävän "soseen", jota eilen sitten kokeilin ja tuntu Topi tykkäävän. Joten nyt sitten sitä sille "syöttelin" lähinnä iltaisin, ennen nukkumaan menoa!!
Paljon onnea BiaBialle uudesta plussasta!! :heart:
Ninnille synttärionnittelut!! :flower:
Hyppykiikku odottaa tuolla vaatehuoneessa, mutta minkäs ikäisenä sitä saikaan alkaa käyttämään?
Liivinsuojat on täälläkin käytössä, lähinnä käytän ainua, mutta olen myös sitä mieltä että "tarrat" saisi poistaa, koska ei mitään hyötyä. Ja sitten oon huomannut että niitä tarralönttejä löytyy joskus tisseistä kiinni!!
Jotain muitakin galluppeja taisi olla, mutta en nyt muista enkä jaksa alkaa selaamaan. Tuli siis aika omanapa kirjoitus!! Mutta nyt kotihommien pariin!!
Muumi82 ja Topi 4 kk