Kävin kirjoittaan pienen esittäytymisen kerhon puolelle siihen jutut osioon. Toivottavasti menee oikeeseen paikkaan! Jos joku vaan ehtii neuvoo miten niitä kuvia saa laitettua, niin mielelläni niitäkin laitan.
Sain tänään kokemusta ekaa kertaa itkevästä vauvasta. Siis ettei rauhottunut melkein heti syliin, vaan piti kanniskella aina välillä tietyssä asennossa toisen oloa helpottaakseen. Voi pientä :'( Tänään tuli tasan viikko rotarokotteesta. Siitähän tää johtuu! Kiitos vaan juu! Noin 5xlimaisia vihreitä niskapaskoja ja kunnon pieruja alkoi tuleen heti seuraavana päivänä rokotteesta. Muita oireita ei aluksi ollut. Viime yönä vaihdettiin kuusi kakkavaippaa. Muuten sai pieni onneksi nukuttua. Söi vaan kaksi kertaa. Itsekseen jäi kiltisti aina omaan sänkyyn aina pesujen jälkeen nukkuun. Aamu yöstä kerran jätin viereen, kun juttua vaan riitti. Itse kyllä nukahdin heti, pikkumieskin varmaan melko pian. Melkein heti aamulla pienen masua alkoi kouristeleen. Veti itseään kaarelle ja huusi. Soitin neuvolaan kysyäkseni onko normaalia jälkioireita rokotteesta. Täti pyysi tulla näytille, kun siellä oli lääkärikin. Tietenkin Julius vaan hymyili siellä kokoajan eli se siitä, ei mitään hyötyä. Koko päivän oli tyytymätön, kitisi ja rätisi paljon. Aikaisemmin ei oo mistään turhasta itkenyt. Meiltä ei oo itkua juurikaan kuulunut. Tuntui, ettei koko vauvaan saanut kontaktia, kun aina vaan käänsi pään pois ja oli kivuliaan oloinen. Päiväuniakin nukkui tosi huonosti, kunnes iltapäivällä nukkui 2,5h välillä unissaan vaikertaen. Sen jälkeen oli lähes oma ihana itsensä ja äiti taas onnellinen. Jaksoi touhuta lattialla, hymyili ja nauroi ääneen. Myös söi taas hyvin, nostin normaaliin tapaan sänkyynsä, jonne itsekseen nukahti. Hirveetä nähdä oman pienen kärsivän ja jostain rokotteesta.. Ei taida enää olla mun suosituslistan ykkösenä :ashamed: Ottaa kyllä päähän! Saa nähdä miten yö menee. Toivottavasti on lähtenyt masukivut pois kokonaan.
Onnea Ninnille!
Ihania uutisia Bia Bialla :flower: :heart:
Tälläistä täällä tänään. Oon ihan puhki, kun mies tietenkin just iltavuorossa.
Palataan, Jade ja Julius 4kk 1vko 1päivä :heart: