\
Viime syksynäkö toi kirjautuminen muuttu?
On siit jo aikaa..Siis ton ylös se käyttäjätunnus ja salasana..ni sit sissällä olet??Vai millalailla sulla "tökkii" kirjautuminen??
Tääl ei muuta erikoista..Kävellään kenkien kanssa ja ilman..ja todella kovaa..Hampuja on suussa jo 12kpl esikoisella oli vaan 4 vuodenikäisenä..Ja aikas lailla he ovat saman kokosia..esikoinen oli vain 1.4cm pitempi ja 920g painavampi mutta oli esikoinen jo isompåi syntyessään..Tänäp saadaan koevedokset =) Saas nähä miten meitin kävi..Äitini haki ne jo viikolla mut tulee ne meil tänäp tuomaan..ihan jänskittää
Mutta nyt päivän ja viikonlopun jatkoja :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 16:51 Sussoo kirjoitti:Kertokaa mulle onko tuo sisäänkirjautuminen muuttunut jotenkin viime aikoina? En pääse enää kirjatumaan ollenkaan :\|
EMILIA! Joo, kyllä me samalla suunnalla vaikutetaan. Voit lähettää mulle yv:tä. Tosin kun en kerta pääse kirjautumaan, niin en myös liioin voi niitä viestejä lukea...
Lähden pian mieheni kanssa kahdeksi viikoksi ulkomaille ihan kaksistaan. Ihanaa päästä lomalle ja kaukaisia sukulaisia tapaamaan, mutta silti niin hurjaa kun pitää olla erossa tytöistä kauan aikaa. Tosin olen sanonut, että olisi hienoa jos meidän pikkuinen olisi oppinut äidin ja isän reissun aikana vaikka kävelemään.
Mutta nyt on taas mentävä :wave:
Viime syksynäkö toi kirjautuminen muuttu?
On siit jo aikaa..Siis ton ylös se käyttäjätunnus ja salasana..ni sit sissällä olet??Vai millalailla sulla "tökkii" kirjautuminen??
Tääl ei muuta erikoista..Kävellään kenkien kanssa ja ilman..ja todella kovaa..Hampuja on suussa jo 12kpl esikoisella oli vaan 4 vuodenikäisenä..Ja aikas lailla he ovat saman kokosia..esikoinen oli vain 1.4cm pitempi ja 920g painavampi mutta oli esikoinen jo isompåi syntyessään..Tänäp saadaan koevedokset =) Saas nähä miten meitin kävi..Äitini haki ne jo viikolla mut tulee ne meil tänäp tuomaan..ihan jänskittää
Mutta nyt päivän ja viikonlopun jatkoja :wave: