S
Salama83
Vieras
Voi Jenni, älä nyt soimaa siellä itseäsi turhaan. Olet varmasti paras mahdollinen äiti omille kaksosillesi eivätkä he vaihtaisi sinua yhtään kehenkään. Eikä ihme, että olet vähän kuitti ja turhautunutkin välillä. Jopa me yhden lapsen äidit ollaan välillä hieman väsähtäneitä. Rankalta kuulostaa myös tuo pienokaisten sairastaminen ja se, että osui juuri reissun kanssa päällekkäin. Pitäisköhän sun ja sun miehen sopia jo joku uusi irtiotto, josko sinne pääsisitte kahdestaan?
Hoitokuviot ovat kyllä aika haastavia mietittäviä itse kullekin. Veikkaan, että jos lapset saisivat päättää, haluaisivat varmaan olla kotona jomman kumman vanhemman kanssa. Tosin jos hoidossa jo olevilta kysyisi, voisi vastaus olla erilainen. Itse tahtoisin olla kotona pidempäänkin, mutta taloudellinen tilanne taitaa ajaa töihin elokuussa (jolloin tyttö on n. 1,5-vuotias). Uskon, että se on alkuun kyllä tosi kurjaa sekä lapselle että mulle, mutta totutaan varmaan nopeasti. Lapset ovat sopeutuvaisia yksilöitä. Teillä Jenni on vielä se hyvä puoli, että jos/kun saat lapset samaan paikkaan, on heillä turvaa ja seuraa toisistaankin.
Virtuaalitsemppihali sinne ja kaikille muillekin!
Salama83 ja Ässä 1 v + reilu kk
Hoitokuviot ovat kyllä aika haastavia mietittäviä itse kullekin. Veikkaan, että jos lapset saisivat päättää, haluaisivat varmaan olla kotona jomman kumman vanhemman kanssa. Tosin jos hoidossa jo olevilta kysyisi, voisi vastaus olla erilainen. Itse tahtoisin olla kotona pidempäänkin, mutta taloudellinen tilanne taitaa ajaa töihin elokuussa (jolloin tyttö on n. 1,5-vuotias). Uskon, että se on alkuun kyllä tosi kurjaa sekä lapselle että mulle, mutta totutaan varmaan nopeasti. Lapset ovat sopeutuvaisia yksilöitä. Teillä Jenni on vielä se hyvä puoli, että jos/kun saat lapset samaan paikkaan, on heillä turvaa ja seuraa toisistaankin.
Virtuaalitsemppihali sinne ja kaikille muillekin!
Salama83 ja Ässä 1 v + reilu kk