taas oli tälläne pikalukeminen ja enhä mä tietty enää muista kelle piti kommentoida ja mitä...
Heidi1985, voi vee että osaa olla mulkkuja ukkoja liikenteessä.. argh, että ottaa oikee sun puolesta päähän... ja osaan vaa kuvitella, kui vanhempi ukko on olevinaa niin niin oikeessa ja sehän ei tietenkää voi tehä mitään virheitä, varsinkaa ku toinen osapuoli on nainen!!!
mä kans oon ootellu tässä jo pari viikkoo
äitiyspakkausta mut eipä vielä tänäänkää näkyny :'( en niin millään jaksais ootella.. tietty oliha tossa joulut välissä ja muuta mut ärsyttää ku lapussa lukee et kahen viikon sisällä pitäis tulla niin silti saat kk sitä ootella.... :kieh:
ja
äitiyspäiväraha päätöstä oon kans ootellu, mut äske sit hoksasin käyä kattoo kelan sivuilta, nii ne on sen postittanu 4.1 eli varmaa huomenna on postilaatikossa =) vitsit, et mä oon tyytyväinen siihe summaan mitä tuun saamaan... se oli mulle tosi positiivinen yllätys kui paljon enemmän saan ku esikoiselta..
sillo tosin opiskelin koko edellisen verotusvuoden ja sit ku jäin vielä yksinhuoltajaks, niin pienellä tuli pärjättyä....
mutta työnteko näköjää kannattaa
siis tuollo 2006 olin puol vuotta töissä, nii huomaa heti äippärahassa..
tuli heti sellane olo, et ihana ettei tarvii ihan miehen rahoilla elää, vaan jää vähän sitä "omaa rahaaki"..
meillä siis molemmilla omat tilit.. mies maksaa talolainaa ja siihe menevät jutut ja mä sit ruoat ja kaikki wc-paperit ym ym.. ja aina jotai pienempiä laskuja mitä puolet pienemmillä tuloillani pysyn..
ja sit on sellane periaate, et se maksaa kellä sillä hetkellä on rahaa.. hyvin on toiminu ainaki tähä asti =)
neuvolassa muute kävin eilen.. siellä kaikki ihan hyvin.. :heart: vauva oli raivotarjonnassa, niinku jo tosin kuukaus sittenki.. hb oli 127, hyvä mulle kun ennen raskautta 125..
verenpaine ok, pissassa aavistus jotai valkkaria, mut se kuulemma johtuu mun runsaasta valkovuodosta.
painoo oli tullu +533g/vko, eli ihan sopivasti viikkoo kohen, nyt yhteensä siis sen 15kg, joka on musta silti hirveesti!!!(viimeks muistin et 16).. niin ja sf 30cm, eli käyrän ylärajalla mennään, mut kasvu on silti tasanen
en muista mitä muuta mun piti kirjottaa, mut palataanhan taas :wave:
äiskä ja vauveli 30+6 :heart: