Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Näin se aika menee, viikkoja ''jo'' 8+1 ja huomenna se kauan odotettu ULTRA! Jännittää aika huimasti, pelottaa ettei vauva voi hyvin tai sellaista ei masustani edes löydy... Huomenna se sitten selviää. Onneksi mies tulee mukaan, ei tarvitse yksin panikoida.
Uusi pino joka kuukaudelle kuulostaa hyvältä idealta.
Tuohon BPL:n viestiin ja siihen liittyneeseen keskusteluun kommentoin hieman: Minusta tänne voi kirjoittaa mitä vain, mutta jos ylitetään tietty raja, jonka jälkeen tekstit saattavat järkyttää joitakin lukijoita, olisi hyvä ilmoittaa viestin alussa että sen sisältö ei sovi herkimmille.
Yritetään pitää rauha maassa ja vauvat masuissa!
upupa ja Multeri 8+1
mä nyt vielä kerran tästä aiheesta, eli niikun yllä oleva on kirjoittanut niin tämä oli munkin tarkoitus.
En missään vaiheessa ole kieltänyt ketään tänne kirjottamasta, sen voi jokainen lukea ja jokainen voi lukea myös miten ja mitä olen kirjoittanut. tässä joku on vetänyt herneet nenään siitä että kerroin mitä tunteita kirjoitus mussa herättää!
Eikös jokaisella ole siihen oikeus. Ei täällä kukaan ole ketään ollu ajamassa pois vaan se on ollut jonkun väärinkäsitys.
SydänAlma
se verran tuosta kokemuksesta että vaikka ois kuinka paljon "paskasta" kokemusta niin ei tarkoita että voi lukea kaikkea teksitä ilman että herättää mitään tunteita.
Suosittelen että luette sen mun kirjotuksen miten sen aloitin ja lopetin. Ja muut tais yhtyä siihen kirjotukseen.
Eli ketään ei ole kielletty kirjottamasta sellaisista asioista mitkä itseään koskettaa, mutta voi aina miettiä miten asian esittää. Niin kuin lähes jokainen meistä.
Mutta muistetaan nyt että jos on oikeus kirjoittaa mistä vain niin kyllä muillakin on oikeus kirjoittaa millaisia tunteita se herättää. vai mitä?
mutta eiköhän tää nyt oo niin moneen kertaan väännetty että jos joku nyt vielä kuvittelee että esim minä olen ollut ajamassa täältä jonkun pois tai ei mennyt vieläkään perille mitä tässä sivu tolkulla oon minä ja moni muukin vääntänyt niin laita YVtä niin koitan vääntää vielä uudestaan =)
Jätetään tää pino nyt tän asian ulkopuolelle?