lainaan nyt tämän uudelleen jotta voit lukea mitä kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:BPL en tarkoita millään pahalla, mutta mua ei ainakaan näin alussa kiinnosta kuulla muiden kuoleista lapsista. Kuulostaa ehkä julmalta, mutta toki olen pahoillani. Mutta tässä alkuraskaudessa jokaisella on omat pelkonsa ja mietteensä.
Mä en henkilökohtasesti ainakaan helpotu siitä että joku tulee kertomaan kuinka monessa muussakin asiassa voi kaikki mennä pieleen. Tuskin se monen muunkaan mieltä helpottaa vaan aiheuttaa lisää tuskaa.
Jokainen varmaan myös tietää riskit, jokainen voi kuolla auton alle. En näe kuitenkaan mitään järkeä että alkuraskaudessa tai loppu raskaudessa olevien keskustelupalstalle tullaan jauhaan kuinka paskaa elämä on. Ei se kenenkään oloa paranna.
Ja kyllä se on totuus että keskenmeno on todennäkösempää kun kuolla synnytykseen.
Ymmärrän että on varmaan sullakin paha olo ja johonkin on purettava. Mutta aina voi miettiä... jokaisella on tottakai oikeus kirjoittaa mitä lystää mutta ei verhoilla sitä asiaa siihen että se nyt muita helpottais. Ei ainakaan mun alkuraskauden pelkoa vienyt vaikka tiedän että kuolla voi koska vaan.
tässä hieman purkautumista täältä suunnalta
Voisit myös lukea sen omasi kirjoituksen tapauksesta niin ehkä ymmärrät mitä tarkoita.
On eri kertoa tapausesta kun julistaa paskaa elämää ja kertoa kuinka kenenkään ei kannata pilvilinnoja rakantaa kun se lapsi voi yhtähyvin kuolla synnytykseen kun keskenmenoon, joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan?
mutta niinhän se oli että sinä vain saat purkautua ja muilla odottajilla siihen ei ollu aihetta...