kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!
etovaa oloa välillä pukkaa ja väsyttää |O tauotta.. ja sen johdosta tunteet/mieliala heittelee..
Ensi viikolla aattelin neuvolaan soitella..
mietityttää tuo työ mitä nyt teen.. välillä on semmosia vuoroja että joutuu koko päivän nostelemaan painavia hedelmä- ja vihanneslaatikoita.. se hiukan pelottaa että kuinka suuri riski siihen sisältyy???
Garbalo: Mulla alkaa kamala päänsärky joka iltapäivä.. viimeistään illalla.. ja kun yritän nukkumaan mennä alkaa pahaolo viimeistään sitten.
alku illasta palelee ja yön sitten hikoilen kun hiitattava hevonen.
Nöttiäinen: Täällä etova olo vasta lievää.. nyt muutamana päivänä on tullut sitä että jos ei tarpeeks ajoissa saa ruokaa sisään niin alkaa vapina ja oksettava olo. muuten ihan jees.. esikkoa odottaessa jouduin pönttöä moikkailemaan.. mut kerkee se vielä tänne rantautuakkin..
ZoeF: ihanaa kun kaikki on hyvin
BPL: ymmärrän hvyin jos halusit oloasi purkaa. Voimia ja lämpimiä ajatuksia ystäväsi perheelle.. kuten myös itsellesikin.. ei varmasti ole helppoa seurata miten ystävä menettää jotain niin tärkeää ja ihanaa :'( :hug:
itse tiedän myös muutamia samantapaisia surullisia tapahtumia.. kai se on niin että tieto lisää tuskaa jossain määrin mutta itseäni ei ainakaan pelota.. enemmän pelottaa että jaksaako pikkuinen kasvaa.. sinne asti en ole edes ajatellut että jos synnyttämään päästään.
esikoista odottaessani en osannut pelätä mitään.. (okei, no ehkä sitä että jaksanko vaavin lykätä maailmaan) mutta ei käynyt mielessäkään keskenmeno tms.. voi kun voisi olla yhtä huoleton nytkin. muuta päivä kerrallaanhan tässä mennään.
poika ei meinaa nukahtaa ei sitten millään |O
itse herännyt ennen kuutta, viime yö oli huono ja vielä pitäisi suihkuun jaksaa kömpiä.. pöh.
mut jos tästä pikku hiljaa jaksas vaivautua..