Ihania masukuvia kaikilla, vois oman kuvan laittaa taas viikonloppuna kun täytyy oikein laittautua (mennään paikallisen lintuyhdistyksen 50-vuotisjuhlaillallisille).
Ihme väsy olo ollut tänään, hiukan tein kotitöitä mutta suurimmaksi osaksi olen vain istunut tässä soffalla ja dataillut - ja uskokaa tai älkää - yrittänyt opetella kutomaan. Mun täytyi videolta katsoa ohjeet silmukan luomiseenkin, hyvänen aika sentään että mä olen onneton käsitöissä! Yhden kaverin pitäisi tulla mua opettamaan, samainen kaveri on kouluavustajana ja kuulemma saanut jokaikisen ekaluokkalaisenkin opetettua kutomaan - miten mahtaa käydä mun suhteen? Minä siis olen aina ollut teknisessä työssä, eli pirttikaluston osaan tehdä mutten patalappua
Mutta luulisin että mulla löytyy sen verran sorminäppäryyttä ja pitkää pinnaa että edes jonkinlaisen patalappuviritelmän saan vielä joskus aikaiseksi. Olis vain niin ihanaa kun osaisin itse kutoa muruselle villavaippahousut
Multerista on tullut ihme pyllyntyöntelijä, menee poikittain ja tunkee peppuaan pystyyn niin että koko maha menee ihan vinoon
Hauskaa kun osaa sanoa suurimmaksi osaksi miten päin vauva mahassa on. Multeri viihtyy nassu mun selkää päin, mutta vielä on tilaa olla sekä ylösalaisin, oikein päin kuin vinottainkin. Toivottavasti tajuisi jäädä raivotarjontaan kun tila alkaa ehtymään. :heart:
Ruokailusta olette puhuneet, mun täytyy saada ainakin yksi lämmin ateria päivässä tai olen kuin takamukseen ammuttu karhu. Nyt tulee kyllä syötyä epäsäännöllisen säännöllisen usein, eli oikeastaan koko ajan mussutan jotakin. Hedelmiä, mehua, leipää, keksejä, mehukeittoa, teetä, jääpaloja, kunnon ruokaa... Mitään epäterveellistä, kuten sipsiä tai karkkia, ei ole niinkään tehnyt mieli koko raskausaikana. Kaikki raikas ja kevyt uppoaa, ja se onkin hyvä niin ei tule sellainen ällöähkyolo.
Ai niin, eiliseltä kirpparireissulta tarttui mukaan pitkästä aikaa kunnon LÖYTÖ. Kotimaiset huopatossut, ei käytön jälkiä, samanlaiset maksoivat Sokoksella 29,90 ja kirppiksellä vitosen
Värinäkin oli ihana kirkkaanpunainen. Nyt pysyvät mun varpaani lämpiminä!
upupa ja Multeri 31+0 (enää 9 viikkoa!!!)