Tere
LindaH23. Älä suotta häpeä, ei sitä aina kerkiä kirjoittelemaan. Hyvä, että olet nyt ilmoitellut taas itsestäsi =)
Neiti taisteli 45 minsaa unta vastaan, mutta nukahti sentään. Värmään outoa nukkua kotona, kun viikon olimme muilla mailla vierahilla.
Oma (.). Nyt on sitten oltu miltein kaksi viikkoa oksentamatta, etovaa oloa on välillä ollut, mutta se on aamulla mennyt ohitse, kun olen juonut kupin kuumaa teetä. Väsyttää välillä ihan kamalasti. Ensi viikolla olisi eka ultra ja vähän jänskättää. Toivottavasti kaikki on hyvin masussa, kun oksentelukin loppui kuin seinää kun alkoi 9 raskausviikkoa. Sitä ennen oksennettiin ekan kerran jo viikolla 3+3. :snotty:
Nyt on siis kasassa viikkoja 10+4 :wave: kohta on täydet tusinat
Ihanaa.
Äitiysvaatteista sen verran, että en ole ostanut mitään, enkä varmaan osta. Ekasta raskaudesta on muutama paita, joista yksi on käyttämätön, kun oli liian iso. Sekä kahdet housut. Käytin ekassa raskaudessa miltein koko raskauden ajan omia vaatteitani, kun mahani ei ollut mikään iso. Loppuvaiheessa meni päälle tosi kivasti hameetkin, joissa oli resorivyötärö tai siis kuminauhavyötärö. Sen verran höveli olen, että varmaan ostan, jonkun ihanan paidan
Ei mutta nyt suihkuun ja hetkeksi pötköttää sohvalle, niin jaksaa aamulla mennä viemään pimun eka tarhaan ja sitten töihin. Lisäksi mun pitää hakea likka tarhasta, kun miehellä on firman virkistyspäivä.
Tarrasukkia kaikille. Ja onnittelut sauhulakkolaisille, jatkakaa samaa malliin