Voi ei
Tiuhtin äiti. :'( Paljon voimia ja jaksamista sinulle ja perheellenne. :hug: Ja kuten Danjsuka mainitsikin kuumeilupuolella ihana ketju km:n kokeneille.
Täältä taas yövuorosta kirjottelen, kun on niin rauhallista ja hiljasta. Jotain galluppeja on pyörinyt, ainakin lemmikeistä. Meillä on koiruliini, boxerin ja sakemannin sekoitus, sellanen pieni melkein 50 kilonen sylikoira. Täyttää ens kuussa 3 vuotta ja vaikka on aika vauhdikas ja leikkisä, niin kummasti osaa lasten kanssa olla ihan nätisti. Raskaudesta kertomisestakin tais olla puhetta. Ollaan kerrottu jo aika monelle, sukulaisille ja ystäville. Isoisovanhemmille ei olla viel puhuttu mitään, mutta ajttelin että jos huomisessa ultrassa kaikki ok, niin lähetän pikkusen kuvan postissa. Saavat sitä seitten ihmetellä!
Töissäkin jouduin esimiehelle paljastaan kun suunnittelevat sitä mun vakinaistamista vuodenvaihtees, että tällänen tilanne nyt on. En sitten tiedä kuinka käy vakihomman... Mutta tää tuleva lapsi on kyllä mulle se ykkös juttu, vaikka vakipaikka jäiskin saamatta!
Unista senverran, että mulla on hyvin vilkkaita ja erikoisia unia, todellä pöpejäkin välillä.
Nyt tähän raskauteen liittyen oon nähnyt paljon ultrausunia, joissa on paljastunut mm seuraavaa; Ultrakuvista on ihan turha odottaa kovin selviä, koska olen niin läski, vauvalla on paksu kihara afrotukka, johon terkka vaan totesi että "kauhee n**keritukka!" (vauva isukilla on ihanat luonnokiharat hiukset jollaisa toivoisin vauvallekin =) ) ja vimmesimmässä unessa selvisi että sokerivauva tulossa ja todella iso sellainen. Tästä terkkari varoitteli, että tulee olemaan tosi nälkäinen ja mikään maito ei sitten riitä, vaan vauvalle pitää syöttää pizzaa ja hampurilaisia!!
Noista mammavaatteista piti kans kysella, kun mullakin sitä ongelmaa että massaa löytyy jo ennestään, että mistäs niitä ns "isojen tyttöjen" äippävaatteita saa. Haluaisin nimen omaan ainakin farkut ja yksiä kokeilin H&M:llä ja ihan liian pienet oli ´ja muutenkin sellasta pillimallia josta en tykkää yhtään. Että kaipa noita pitää sitten netistä kattella, kaipa niilä vaatteilla palautusoikeus on?
Työasioihin sen verran vielä, että työ itsessään ei kauheen stressaavaa ole, mutta välillä aika fyysistä, eli nostoja yms on. Sitten meillä on myös aika huonojalkaisia/huono tasapainoisia asukkaita jotka saattaa kaatuilla misää ja milloin vaan, että se vähän pelottaa jos vatsaa päin kaatuilevat. Eniten mua nyt häiritsee nää yövuorot, kun tuntuu että kroppa ihan sekasin. Nyt on koko ajan ollut huono olo ja pää tosi kipee. Meillä onneks voi jättää yövuorot kokonaan pois raskauden aikana kun itsestä siltä tuntuu.
Aamulla olis neuvola ja NT-ultra. Toi niskaturvotushan katottiin jo siel yksityillä pari viikkoa sitten ja oli ihan ok. Mutta eipä tosta kai haittaa ole vaikka sen nytkin katsovat. Isukkikin pääsee nyt mukaan tiirailemaan pikkusta, jolta muuten näkyi kaikki sormet ja varpaatkin jo viimeks ultrassa. On se vaan niin ihanaa katsoa sitä omaa pikku pallopäätä sieltä ruudulta! :heart: (Ja vaikka kuinka koitan ajatella positiivisesti, niin silti päähän tunkee kaikkia ikäviä ajatuksia, että kaikki ei olekaan hyvin ja meille ei synnykkään pikkusta maaliskuussa. Todellä ärsyttävää, mutta kaipa tässä pelko persiissä mennään loppuun asti. :snotty: )
Mukavaa syksynalkua kaikille! :flower:
Riine ja pallopää 12+1