moi
pikana ennen kun kävelylle lähdetään.. meillä poika mummolassa niin on toooosi hiljasta ja outoa
Jadekettu: jännätään huomista yhdessä
mulla kans iltapäivällä rakenne ultra
Marais: Mulla tuota armotonta jalka kipua oli aivan raskauden alussa. oli ihan kamalaa kun koski niin että tuntui pahalta jaloillaan olla. mulla inakin tukisukat auttoi ja nmyt en ole pitkään aikaan enää käyttänyt.. nyt tosin pikku hiljaa säryt palanneet :| hyvän aikaahan ilman niitä saikin olla..
Noista pesupähkinöistä kyselin aikaisemminkin.. siis kuinka pitkälle yhdellä kilolla pääsee..??
sitten omaa napaa.. kopsaan mitä kirjoitin tuonne toiseen pinoon kun en jaksa montaa kertaa näpytellä :ashamed:
Eilen tosin jouduinkin lähtemään töistä kesken päivän kun rupesi supistelemaan :/ soitin päivystykseen että tartteis sairaslomalapun niin ottivatkin päivystykseen ja polille ultraan.. makuuttivat ensin 1,5tuntia siellä että oli minun vuoro |O
sanoin jo heti ensimmäisenä että levolla tämä ohi menee että ei tartteis lääkärillekkään mennä mut puol väkisin sinne laittovat.. ja siitäkin 25e:n lasku sitten perään
mut kaikki kuitenkin ok ja lääkäri sanoikin että lepoa vaan.. sen verran tympii tuo käynti että ite tiesin tuon saman.. hohhoijaa.. mut pikkuinen voi hyvin ja kädet ja jalat viuhtoi hurjasti.
sukupuolestakin saatiin hyvin varovainen arvio mutta siitä lisää huomenna kun ollaan oulussa käyty ja jos asia siellä varmistuu
juu eli tommonen pv oli mulla eilen.. illasta alko vasta helpottamaan..
nyt oon siivonnut yläkerra katosta lattiaan ja verhoja laittaessa alkoi tuntua pakostusta alapäässä ja polttaa selkää.. joten nyt on huili tauon paikka. mut kiva kun tuli puhdasta =)
Pojan pehmolelut vein ulos pakkaseen.. olkoot siellä ihan rauhassa.. vaikka eikö siinä ollut joku raja missä vasta pölypunkit kuolee.. ja minusta se oli aika korkea/matala.. mut ainakin tuultuu
käytiin myös ostoksilla ja viimein saatiin ostettua se vitriini
tulee parin viikon päästä kun ei ollut varastossa.. ihanaa.. pääsee laittelemaan kaappeja ihan kunnolla järjestykseen!
Huomenna tosiaan rakenne ultra ja jännittää... lähdetään ajelemaan kun mies pääsee töistä.
Jos olo antaa myöten niin huomenn ajattelin pestä saunan ja pesuhuoneen kun poika ei ole kotona.. sen kanssa siitä hommasta ei tule mitään
sitten oiskin alakerrasta siivoomatta olohuone, makkari(pojan leluhuone paremminkin
) , keittiö, vessa, eteinen ja kodinhoitohuone. Ihan hyvällä mallilla sitten.. hommat kun hidastuu kun pikku apuri tulee kotiin =) ois tarkoitus olla joka paikka läpi käytynä itsenäisyyspäivään jollon myös pojan synttäreitä vietetään.
jep mut menen.. mies huuteli että glögiä lämmittää
sitten sinne kävelylle..
danjuska ja toukka 21+1