Iltaa
Oma (.) ihan ekaksi. Tänään oli siis II ultra. Vauvelilla kaikki kunnossa, oli kovin mietiskelevän oloinen. Käsi poskella/nenällä tai leualla. Liikkui kovasti. Eivät muuttaneet päivää. Ultran mukaan olen viikolla 23+2, menkkojen mukaan 21+2. Joten menkkojen mukaan mennään. Nyt sitten toivotaan, ettei synny käynnistyksen kautta, sillä olisi muuten huomattavasti vanhempi.
Danjuska kiitos kysymästä
Ei kysytty kumpi tulee, koska kaveri oli koko ajan jalat ristissä. Mutta ensi viikon ultrassa selviää. Maanantaina on 4D
Itselläni on poikaolo, mutta saas nähdä, että tuleeko toinen rinsessa taloon
Kela Siis vuonna 2009 alkavan äitiyspäivärahan pohjaksi tulee viimeksi vahvistettu verotus. Eli tässä tapauksessa vuoden 2007 verotus. Itselläni on se tilanne, että tulee kaksi lasta kolmessa vuodessa, niin huomioivat edellisen raskauden pohjana olleen lähtötilanteen. (tulee vuoden 2005 verotuksen mukaan.) 2007 olin kotona esikoisen kanssa ja äippärini alkoi 2006 joulukuussa.
Marza HUOM HUOM Huomioivat suoraan sen edellisen mukaan. Edellisen 1/v vuoden tulojen mukaan voi ja kannattaa hakea, jos ne ovat 20 % suuremmat kuin edellinen vahvistettu verotus. Kela huomioi automaattisesta parhaan mahdollisen vaihtoehdon. Tosin kirjoitan itse vielä hakemukseen, että kaksi lasta kolmessa vuodessa ja haluan, että tulot huomioidaan 2005 tulojen mukaan. (Tämä johtuu siis ihan, että äitiyslomani alkoi 12/2006.)
=)
Joulusapuskat. Ollaan jouluna miehen isän lapsuudenkodissa Pohjanmaalla. Voi kuinka jo odotan sitä. Meillä on perinteisesti aina, riisipuuroa, keittoa, karjalanpaistia, perunoita, kinkkua, porkkana-, lanttu-, maksa- ja perunalaatikkoa, rosollia, silliä, herneitä, lohta, pikkelsiä, karjalanpiirakoita, juustoja, pipareita, konvehteja, joulukakkua, erilaiset juustot juomineen, joululimppua,silliä (iuh, appiukko rakastaa). Siinä sellaista. Teen tänä vuonna itse torttuja ja pipareita sekä porkkanalaatikon. Niin saan meidän neidille hieman myös maistiaisia. On pähkinä- ja muna-allergiaa :kieh:
Jaahas ruoka-aika, masuasukki vaatii syötävää.
Jadekettu ja masuasukki 21+2