myymä
Liian pitkä linkki, siksiAlkuperäinen kirjoittaja Iines79:Miks mun viestiin tuli noi palkit? Linkin takiako? Ärsyttävää, miten ne saa pois ?
Liian pitkä linkki, siksiAlkuperäinen kirjoittaja Iines79:Miks mun viestiin tuli noi palkit? Linkin takiako? Ärsyttävää, miten ne saa pois ?
Saakos sitä jotenkin rivitettyä (tyhmä ihminen liikkeellä :ashamed: )? Kun onhan Ärrierilläkin tuolla ylempänä pitkiä linkkejä mut ne on näpsäkästi kolmena rivinä.Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Liian pitkä linkki, siksiAlkuperäinen kirjoittaja Iines79:Miks mun viestiin tuli noi palkit? Linkin takiako? Ärsyttävää, miten ne saa pois ?
Kokeiles tätä: http://tinyurl.com/ Tolla saat linkin lyhyempänä.Alkuperäinen kirjoittaja Iines79:Saakos sitä jotenkin rivitettyä (tyhmä ihminen liikkeellä :ashamed: )? Kun onhan Ärrierilläkin tuolla ylempänä pitkiä linkkejä mut ne on näpsäkästi kolmena rivinä.Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Liian pitkä linkki, siksiAlkuperäinen kirjoittaja Iines79:Miks mun viestiin tuli noi palkit? Linkin takiako? Ärsyttävää, miten ne saa pois ?
Kait menee päivämäärien mukaan. Itse oon kamalan huono näissä laskuhommissa. Jos kerta laskuri väittää noin niin sit se kai on noin. :-DAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mömmis Mut siis miten se voi kesken viikon alkaa? Eihän se käy mitenkää järkee. Minust 7. kuukauden pitäis alkaa joko sillo ku 24. viikko päättyy tai 26. viikkoo riippuu miten se haluu laskee.