Iltaa ja mukavaa viikonlopun alkua!
Täällä tuntuu pukkaavan pientä flussaa, mut ainakaan vielä ei oo kuume noussu. Ärsyttää vaan kun oon ihan väsy ja mies lähti pikkujouluihin, niin täytyy yksin "selviytyä" tuosta esikoisen nukutusrumbasta. Meillä kun mies yleensä nukuttaa pojan, niin on jotenkin orpo olo. Vaikee selittää.
Mut mistäs olittekaan puhuneet...
Meillä on sama
turvakaukalo kun
ärrierillä, samanvärinenkin. Ostettiin uutena esikoiselle joten hyvässä kunnossa on vielä.
Joku kyseli myös tuosta
esikoisen hoitoon laittamisesta. Me otetaan esikoinen heti pois hoidosta kun jään äippälomalle. Meillä esikoinen on aika helppo tapaus, leikkii ja viihtyy hyvin yksinkseenkin, joten ei tarvi koko ajan olla leikittämässä. Ja meillä asuu molemmat isovanhemmat ihan muutaman kilometrin päässä, niin voin viedä pojan jommalle kummalle mummille hoitoon joku päivä, jos tuntuu etten jaksa kahden kanssa. Ja onhan isukki sitten ekat 3 viikkoa myös kotona. :heart:
Kalan syömisestäkin joku kyseli. Mä syön ihan normaalistikin kalaa 2-3 kertaa viikossa, joten oon nytkin syönyt. Töissä tulee tosi usein syötyä kalaa, kun oon lihan suhteen niin nirso, etten syö muuta kun naudan jauhelihaa ja -filettä. Ja meillä on usein töissä jauheliha sikanautaa, niin en pysty sitä syömään. Joten tuo kalan syöminen on tullut vähän pakostakin tavaksi.
Iines kyseli noista tuttipulloista. Mä olin kyllä ajattellut kans käyttää samoja pulloja kun esikoisellakin. Enkä kyllä ollut ajatellut ostaa uusia tutteja :/ , mut nyt kun miettii niin olishan ne kyllä hyvä uusia... Muutamn pullon oon kyllä jo ostanut uutenakin vauvalle, mutta meillä kun noita pulloja riittää, niin tuntuu turhalta ostaa uudet pullot kun vanhojakin on kaapissa lähemmäs 30 kappaletta.
marza ja masuvauva 25+5