helou
Paukolle ja Mökin muijalle tervetuloa!
Ärrieri: Täällä on enemmänkin ummetusta kuin mahan löysyyttä
Myymä: Mulla samanmoisia oiereita joku viikko sitten.. koski aivan tärkeesti ylämahaan, kouristeli ja närästi. nyt onneks helpottanut.. mietin että oisko ruisleivällä ollut osuutta asiaan
sillon kun ei oikein muu mennyt alas niin söin vaan ruisleipää
Inkaliina: Onhan siinä omakotitalossa suhteellisen paljon työtä.. itse muutettiin tähän kaksi vuotta sitten ja tuntuu että aina ois jokin tekemätön homma. jos ei muuta niin miettiä polttopuita, rännejä tai jotain |O mut itse kyllä oon vannoutunut omakotitalo ihminen.. en tiedä osaisko enää muunlaisessa asua (tai toki jos ihan pakko olisi) kuitenkin rivarissa ja kerrostalossakin tullut asuttua..
Niin ja kaloista.. itellä ollut muksusta asti akvaario.. teininä kylästyin mutta mummolassa poika tykkää kaloja katsella kovasti niin nyt ois tuolla akvaario odottamassa jahka sopivan hyllyn sille löytäs. On ihan vauvasta asti tykännyt värkkäitä kaloja katsella.
Järkytyi tänään töissä kuinka turvolsissa olen
oikeesti... työhousut ahdistaa. ja vaikka vaatteitten alta turvotus ei näy niin työkaver kysyi tänään iha suoraan että onko sieltä toinen tatu tulossa.. menin hiukka hämilleen ja sanoin että mistäs moista päätelly.. no kun oot aina niin kamalan väsyny niin aattelin.. sihen minä että hitto että oot tarkka
oikeesti... tiedän että on tyhmää... :ashamed: mutta mulla on koko aja mielessä että jos mulla onkin liian iso maha :ashamed: :headwall: näin tais olla ajatukset myös pojan ootto aikaan.. mut kun haluaisin olla just semmonen kun olen (okei.. siis pakkohan se ojn ollakki..
) mutta en haluais ottaa stressiä siitä jos nyt vähän pyöristynkin aikasemmin..
toisaalta taas ajatukset on niin että ei sais vielä pitkään aikaan näkyä jos jokin menee sitten vinoon :ashamed: en tiiä.. outo mikä outo kai...
*jää pohtimaan oman nuppinsa outoja ajatuksia* (mistä ei itekkään ota selvää..)
danjuska ja toukka 8+3