Moi!
Mul on ollu nyt nettailu pelkän mokkulan varas kaks viikkoo nii ei paljoo tuu juteltuu.
Ärsyttää ku just saa tekstin valmiiks ni yhteys pätkäsee
Mul ei oikeestaa paljon muita oireit oo nyt ku muistaa vitamiinit ottaa muutaku jonkin sortin mahan painaminen. ( ?? Jos joku ymmärtää minuu )
Myymä Äiskäl ja sen miehel on kaks isoo hevost ja kolme (plus yks lainakoira) ja kissa (plus yks lainakissa) Ni ei kerkee allergioimaa. Mulla on kyllä kissa-allergia mut se ei haittaa ku ne katit on ulkokattei.
Tänää on ollu suht iisi päivä. Laastari kädes ja ainuttakaa tupakkaa en oo polttan. Limat irtoo inhottavast. Mut tupakkayskä ei oo viäl tullu. Se tuleeki sit varmaa yöks :|
Mieskin on vissiin lopettamassa. Tänään poltti vaan neljä tupakkaa ja normaalist joku 20-30 päiväs. Oon kyl tosi ylpee siit. Eikä se vetän ees lauantain kännei ku miä kiukuttelin siit sille niin pahast.
Oikeestaa niin pahast et se on nyt tual vaihtaas mulle eturengast.
Kaahasin suutuspäissäni kotii perjantain ku se oli kännis ja niin nopees vauhis kurvasin mutkan et kumi irtos hetkeks vanteest ja ilmaa pääs pihalle.
Noh, ne renkaat oliki jo niin sileet et oli vaihdon tarpees
Jos joka päivä olis yhtä helppo ku tää. Mul on viikoks laastarit ja varmaa otan viäl toiseks viikoks ja hätä varan laimeimmat purkat mut en käytä ellei toooosi toooosi pakko.
Vähän tupakointi pyöri mieles tos ruuan jälkee mut miä rupesin kattoo telkkarist sit pikkujulmureit.
Eilen tuli ostettua kaikkea arkistoistointi tarviketta tiimarista ku oli suunnitelmissa että mun tietokonepöydälle (Rakensin itte 2metrii pitkä ja 60cm "syvä" ) tulee hoitopöytäkin.
Vaatehuonetta pitäis alkaa tyhjentää kunhan löytäis pahvilaatikoita.
Muutossa jäi remontti tavarat sinne.
Sitte pääsis laittelee hyllypapereit ja ostelee kaikkee.
Mut mitää en osta ennen ku oon käynny siäl np-ultras 3.9.
Mulla tulee palkkaki just sopivast viimenen päivä.
Taijan pitää sen syyskuun ekan viikon vielä koulusta vapaata kun mulla on kaikki noi ultra ja oikeuden käynti (istun syyttömien aitios, mies ajo mun autoa päin, jätti ilmottamatta, mut oli sen verta dorga et jätti autosa siihen vieree noin 40cm päähän mun autost. Hyvä et pääsin kuskin ovest ees sisää )
Just sattuu mun seuraava neuvola miehen synttäripäiväks.
Miä en ottan sit mukaa ekaa neuvolaa, pitäiskö mun ottaa se nyt?
Onkohan se ihan ok?
Jos siäl kuunnellaa niit sydän äänii, miä haluisin et mies on mukana. Miä yksin kävin ultras sillo ku oli ongelmii ja viimeks näin itte ne sydämenlyönnit.
Sori tää jutun purkaus. Miä oon vaa jotenkii niin euforises tilas.
Alan jo olee vähän enemmän luottavaisin mielin et tää raskaus on ihan totta.
Zoe ja Öttiäinen 9+2 :heart: