huh onpas tullut tekstiä!
ja mimmosta tekstiä taas pääasiassa..
Miks kaikesta pitää saada rähinä päälle ja sitten sivutolkulla "yrittää rautalangasta vääntää". Eikö tuo ole ihan jokaisen oma-asia.. toki mielipiteitä saa vaihtaa mut miks siihen pitää vetää mukaan kaikki linkit ja tilastot ja tiedostot mitä löydetään. eikö jokainen kuitenkin tiedä tupakan haitoista. Kummasti vaikuttaa palstan ilmapiiriin..
sen verran omasta tupakoinnista että ennen esikoista poltin.. polttaminen loppui kun laoin poikaa odottaa.. sama pätee alkoholiin.. tässä kun on kapakassa joskus käyty (ennen tätä raskautta) tuli poltettua mutta se rajoittui tuohon yö elämään. muuten en polta.
raskauden aikana mulla on kyllä ehdoton nolla linja molemmissa.
Tsemppiä lähettelen niille jotka tupakasta yrittävät eroon! =) :hug:
Pötikkä, elämänpuu, Sinttu, Vattihattu: Tervetuloa jokaiselle!
Pötikkä: Mulla ruokahalu on suht tallella. imelää ei tee mieli (ja hyvä niin
) vaikka aikamoinen herkku suu muutoin olenkin
huonoimpina päivinä ei tee mitään mieli ja mehukeitto ainut mikä menee hyvin alas..
Suunnistaja: Hyvä kun ultrassa kaikki ok!
Myymä: Joko kävit neuvolassa?? vai olitko jo kirkjoittanut siitä.. en huomannu kun yritin pikaluvulla lukea
:ashamed:
Mites
Mimmukan ultra??
Eternal-life: kirjoittelit unettomuudesta.. mulla sitä esiintyy nykyyään aamuyöllä
herään neljän viiden aikaan, käyn vessassa ja sitten en saa enää unta :headwall: tulee päivälle pituutta kun sieltä asti valvoo |O
Iines: Me ei mennä niskaturvotus ultraan.. just osittain tuon takia, että lapsi on mjeille rakas olipa asiat miten tahansa.. ja osittain minua pelottaa se niin paljon etten senkään takia halua mennä..
omaa napaa pikaseen..
kivut yltyi tänään ja selkää särkki polttaen.. ottivat päivystykseen ja sieltä laittovat ultraan..
ensinnäki löytyi 4cm:n kysta, joka voi aiheuttaa kipua.. ja sitten näin pikkuisen toukan jolla sydän pumputti :heart:
helpotuksesta itkin kun kotiin pääsin... :'(
vastasi viikkoja. ainut että kohdussa oli myös jotain mistä lääkäri ei oiekin saanut selvää.. mietti voisiko olla kaksosraskaus joista vain toinen lähtenyt kasvamaan.. tai sitten on jotain muuta.. mulla on kuukauden päästä kontrolli aika varulta ja siinä välissä neuvolan ultra. hyvillä jmielin tällä hetkellä.. vaikka edelleen varpaisillaan.
nyt lähden iltahommille kun poika nukkuu.. aamulla ois aikanen herätys taas |O