**Maalismasut 2009** elokuussa

pötikkä
Eli huomenna tehdään asuntokaupat ja tän kuun lopussa muutto, lapselle en ole uskaltanut ostaa vielä mitään pelko on niin kova että jos menee kesken ja kohta se muuttokin ;) Äippä loman pitäs alkaa 15.2 mut en vielä tiedä aloitanko aikaisemmin kuin se 30pv, minulla määräaikainen työsopimus 14.4 asti niin ei varmaan enää jatketa :( . Äitiyspakkauksen varmaan otan kun esikoinen. Lapsia saa tulla vaikka 4 mutta tämä yksikin on jo lahjoista kallein :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Eeeva: Onko kellään uuden tulokkaan vuoksi uuden asunnon hankintaa? Olis jo aiemmin ollut tarvetta, mutta isomman lainan ottaminen ei kauheasti huvittaisi. Ainakin aika pian on isomman asunnon hankinta edessä. Latte (sori lyhennys :D ): Jokos taalla on kukaan tehnyt hankintoja tulevalle pikkuiselle? En vielä, eikä paljoa tarvikaan kun esikoiselta olen säästänyt kaikki tavarat ja vaatteet.
Millon kukaki aikoo aloittaa äippäloman? En ole vielä niin pitkälle miettinyt.Otatteko äitiyspakkauksen vai rahana 140euroa?
Jos tuo sama pakkaus ja värimaailma on vielä siinä vaiheessa kun on aika hakea niin varmaankin otan pakkauksen, kivan näköisiä ja beigeä ja ruskeaa on helppo yhdistää vaaleansiniseen tai vaaleanpunaiseen.
 
eternal-life:



Millon kukaki aikoo aloittaa äippäloman?
Kuten vissiin jo kerroin, itse sain potkut kun kerroin töissä, enkä nyt sitten tiiä mitä tekisin.. :/



Mulla on menny kyllä kokonaan ohi aikasemmin mutta siis oikeesti, sä sait potkut?!! :eek:
Eihän noin voi tehdä!!! :kieh: Oliko sulla vakkari vai määräaikanen soppari? Ja minkä alan hommia teet? Mä en nielis asiaa vaan nostasin aikamoisen metelin tosta... Ootko sä tehny jo/ajatellu tehä asialle jotain??

Tuo tollanen on lainvastasta!! Heti suututtaa sun puolesta ny kyllä.. :kieh:
Sain potkut, entinen pomo ei siedä pömppömahoja töissä eikä myöskään pidä lapsista ( joka on kuitenkin kumma että hänellä itsellään on lapsia), määräaikanen oli työpaikka piti olla vuoden loppuun. Töissä oli muut naiset supatellu musta ja se oli kantautunu pomon korviin, olihan se sitten pakko tunnustaa, tiesin että vaikka en sitä kertoisi nyt, joutuisin sen kertomaan joka tapauksessa. Mutta toisaalta ei se kuitenkaan niin haittaa. Työkaverit tiesi muka kaikesta kaiken eikä ollut mitenkään kannustava, päin vastoin. Ihan pienessä perheyrityksessä olin töissä ( ei ollut meidän perheen yritys). :eek: Suututtaahan tuo, mutta pitää varmaan vaan nyt etsiskellä uutta paikkaa vaikka R-kioskin kassalta! :D

Eternal-life 10+1
 
Uutena ajattelin ilmoittautua tähän valtavaan Maalismasujen joukkoon. Reilu vuosi sitten kun aloitimme esikoisemme yrittämisen, niin olin palstoilla melko paljonkin. Kun vauvaa ei vaan kuulunut, niin samalla jäi täällä hilluminen. Nyt tulin sitten raskaaksi 5 päivää laparoskopian jälkeen ja tätä ihmettä tässä elellään päivä kerrallaan =)

rv 8+4 ja laskettu aika 14.3. , paikkana PHKS

Galluppiin sen verran, että ostimme vuosi sitten omakotitalon, joten tilaa riittää. Hankinnoista olemme tehneet jo sängyn ja syttötuolin huutonetistä, sekä itselleni huusin sieltä mammavaatepaketin. Äippäloman ajattelin aloittaa helmikuussa ja tällä hetkellä haaveilemme kolmesta lapsesta. Äitiysvaatepaketin ajattelin ottaa, vaikka en pidä yhtään niistä väreistä.
 
Kyllä se niin on, että eternal-life saat hyvät korvaukset kun viet asian eteenpäin. Tuo on täysin laitonta!

Inkaliina83: Älä vielä sano että yhteen jää omat ku ajalla on tapana kullata muistot ja lapsista kun on kyse niin yllättävänki äkkiä ;)

Meillä lapsiluvun määrää lähinnä taloudellinen tilanne.. Eka nyt nämä kaks ja sitte voisin ite opiskella uuden ammatin (SELLASEN MISSÄ SAA TÖITÄ!!!!!) ja sitte pittää suunnitella lisää.. 10 ois unelma :D

ps. toistaiseksi verta ei oo tullu lisää... *koputtaa käsittelemätöntä puutä*
 
Jahas Melita.... huomasit erheeni! :)
Eli todellakin 9 viikolla mennään, katsoin itse kalenteristani viime viikkoa, kun tätä kirjoitin. Kuinkas kun tänään on to niin päiviksi tulee 5? viikot täyttyvät aina sunnuntaina.
 
myymä
eternal-life Laiton irtisanominen, Minkä sanoivat syyksi?
Määräaikaista työsopimusta ei tietääkseni saa irtisanoa edes syyttä? Saatika sitten raskauden takia! ei ei ei! Nyt pidät kiinni oikeuksistasi ja ehdottomasti vaadit yrityksen tilille teoistaan!!!
 
Irtisanomis syynä oli kaikki muut työn tekijät tehneet minusta valituksia kun en tee töitä ja semmoisia, pakkohan se joskus oli levähtää vaikka ruokatunti ei ollutkaan, mutta olen tehnyt töitä lähes samallailla kuin silloin kun en ollut raskaana. :/ Tiedän itsekkin ettei tuo "töiden tekemättä jättäminen" ollut se oikea syy koska tein kovastikkin töitä vaikkakin levähdellen, mutta se syy että olen raskaana jäi sellaiseksi "kaikki tiedämme siitä, mutta sitä ei voi laittaa syyksi." :/

Niin ja Sinttu83 Tervetuloa!!!! Meitähän on jo hurjasti!!!! :) :D

Eternal-life ja 10+1
 
Heips vaan, täällä uunituore rouva!! :) Eilen meni vihkiminen tosi kivasti, mukavan lyhyt toimitus, eikä mitään turhia löpinöitä..

Löysin tällasen surffaillessani, meinaako joku vuokrata: http://www.vaavi.fi/info
Vaikuttais ihan hyvältä kun meiän makkariin ei välttämättä pinnasänky mahdu, tai jos mahtuukin niin vähän ahtaaks menee.. Sit muutaman kk:n kuluttua vauvelin vois siirtää omaan huoneeseen pinnasänkyyn. Mielipiteitä tai jopa kokemuksia kaipailen! :)

Tänään oltiin ekassa neuvolassa, eipä siellä juurikaan tullut uutta asiaa.Mittas painon, hb:n ja rr:n ja tsekkas virtsanäytteet. Sit sain ajan ekaan lääkärikäyntiin joka on 29.8. Eka "virallinen" ultra on sit 2.9. Ja työterveyslääkärillä kävin taas, saikku se vaan jatkuu.. Koskahan tää heikotus ja kuvotus yms oikein loppuu.... :$

rv 9+1
 
Heippa!

Maaliskuisiin liittyisin minäkin vihdoin viimein! Tänään kävin ekassa ultrassa ja lasketuksi ajaksi saatiin 20.3. On ollu kierto niin omalaatuista nuorimman syntymän jälkeen, että ilman ultraa ei voinu ku heittää hyviä arvauksia ajasta, viimäsen kierron mukaan ois la ollu jo helmikuun puolella, mut tällanen heitto ei oo mulle mitenkään uutta.

Synnärinä ois taasen SatKS. Ja kolmas lapsi tulossa, ennestään tyttö 05/05 ja poika 11/07.

Paremmin asiaa, kunhan ajatus taas rupee kulkemaan (oltu tänään noin seitsemän tuntia kaupungilla ja vasta palattu, pää on tällä mammalla just nyt lomalla :D )

Vattihattu ja vielä nimetön mönkijä rv 8+6
 
Zoe-F
Heipä hei!
Netskuli:
"siis korjasin vaan tuon zoe-f väärän tiedon. "
Ei ole mun väärä tieto. Jos mä olisin sitä mieltä et rööki ei haittaa sit kakaraa jo silloin ku se on mahas ni ei ihmiset kuolis röökaamisee eikä mun tarvis vähentä eikä yrittää lopettaa.
Lääkäri sano mulle että itse ei voi itsellee aiheuttaa keskenmenoa eikä sitä voi mitenkään estää.
Silloin puhe oli mun verenvuodosta. Mutta näin sano kuitenkin.
Ja oli miten oli tai meni miten meni. En usko et siinä asiassa on mitään eroa sillä poltanko vai en. Näin olis käynny kuitenkin.
Tupakoinnist ittestää ei tarvi taas mulle paasaa. Siitä mä tiedän ihan tarpeeks. Enkä mä voi sen takia lopettaa et joku sanoo et teen väärin. Mä lopetan varsinkin itteni takii. Ja vaikka mun lopetus suunnitelmat vähän kusi sen takii et pamahin paksuks nyt enkä vasta parin kuukausden päästä, niin mä aion lopettaa kuitenkin. Sen suunnitelman mukaan mikä on ollu tässä koko ajan menossa.
Mulle tupakast puhuminen on sama ku miä paasaisin jokaiselle kellä on painoindeksi yli 24 et kyl se läski lähtee ku ottaa itteää niskast kii.
Mut se siitä.
Kummempaa kerrottavaa ei oo muutaku et työt loppuu kahen viikon pääst ja pääsen suorittaa koulun loppuu. Saa senki sit.
Mut on kyl kiva ollu töissäkii. On saannu kämpän lyhennyksii maksettuu vähän enemmänki.
Zoe ja Öttiäinen 8+6 :heart:

ps.SinttuKatoin nettilaskurilla ja se näyttäis sulle päivää 22.3

EeevaMuutettii alkukesäst 77neliöisee. Jos ei nyt ihan heti tarvis muuttaa.
Ei äippälomaa tod.näk. kun syyskuun alussa meen kouluun kaheks kk:ks ja sit ihmettelen uuestaa mitä teen.
En oo tehny vielä hankintoja, suunnitelmia kyllä.
Aion ottaa äitiyspakkauksen.

VattihattiMulla kans laskuril laskettu 20.3 ja muutenkin samat päivät sun kaa. Mut mulle se nauvolan muija laski 23.3 kiekolla kun se ei oikeen kuunnellu ku sanoin et vikat menkat alko 13.6 ja laitto et 14.3
 
Heippa hei Ihan KAIKILLE!!

onpas täällä käyty tiukkaa keskustelua....

Asuntoasiaa: Me asutaan tällä hetkellä 38 neliön yksiössä, et on aikas kova asuntokuume.. Mut kyl me tässäkin pärjätään vauvan kanssa. Tää on rivari niin on onneks pieni oma piha.

Tänään oli eka koulupäivä ja mä pelkäsin NIIN paljon! siis onneks oli ihan hyvä olo koko ajan. En haluu vielä kertoo koulukavereille tästä meijän killiäisestä. Mulla on muka kauheesti ruokaa mukana, mut ne loppu jo ennen aamu 10!! :LOL: Mulla on melkeen 100 kilsaa koulumatkaa yhteen suuntaan, niin pitää aamulla lähtee sit ihan ajallaan kouluun niin mullahan on hirvee nälkä koko ajan. Koulussa porukat ihmetteli et mihin napaan mä vedeän ruokaa.. selittelin et totuin kesällä napostelemaan :) mun oli pakko syödä koko ajan, ettei vaan tuu huono- olo. mulla ei vauvamaha vielä näy, mut ihan hirvee turvotus on mahassa.

tere tulemast kaikille uusille!!

Muty & killiäinen 9+ 5
 
Onpas täällä ollut tuimaa.
Itseeni, huono-olo hellittänyt ja rupee jo palaamaan normaalien kirjoihin... Viime yönä en vaan nukkunut silmäystäkään ja oli se lystiä kuuteen mennä töihin. Pussit silmien alla on mahtavat ja tulitikut etsittävä mutta samapa se on mennä kohta koisimaan. Naaman iho meni välillä kauheaan kuntoon mut alkaa olla jo ihan ok kun en muutenkaan mikään siloposki ole. Jotain näppyä on tullut rintakehään mut kehnot on olleet ilmankin niin eipä ne näy kun paita päällä on.
Eka neuvola oli tänään, eka ultra poimuinen on viikolla 11+4. Oisin toivonut ultraa aijemin mutta jospas tuolla mahassa siten on pieni ihmisen alku. hemoglobiini oli 124 mikä on mun mielestä vähän kun kesäkuun lopulla työterveydessä oli muka 142. Nooh, jospas se siitä. Maksalootaa tekis mieli mut eipä sitä passaa syödä.
Tupakan polton lopetin ja raskautta ennenkin poltin "vain" satunnaisesti. Alkomahoolin juonnin lopetin ja ei oo ees tehnyt mielikään. Muutaman alkoholittoman olen juonut ja ei ne niin kovin erikoisia ollut. Taidan pysytelä tuoremehulinjalla niin on sit terveellisempääkin :D
Kämppä meillä on pieni 40 neliön kaksio. Isompa ruvetaan hakemaan kaupungilta. Näillä tuloilla omaa ei ostella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Heipä hei!
Netskuli:
"siis korjasin vaan tuon zoe-f väärän tiedon. "
Ei ole mun väärä tieto. Jos mä olisin sitä mieltä et rööki ei haittaa sit kakaraa jo silloin ku se on mahas ni ei ihmiset kuolis röökaamisee eikä mun tarvis vähentä eikä yrittää lopettaa.
Lääkäri sano mulle että itse ei voi itsellee aiheuttaa keskenmenoa eikä sitä voi mitenkään estää.
Silloin puhe oli mun verenvuodosta. Mutta näin sano kuitenkin.
Ja oli miten oli tai meni miten meni. En usko et siinä asiassa on mitään eroa sillä poltanko vai en. Näin olis käynny kuitenkin.
Tupakoinnist ittestää ei tarvi taas mulle paasaa. Siitä mä tiedän ihan tarpeeks. Enkä mä voi sen takia lopettaa et joku sanoo et teen väärin. Mä lopetan varsinkin itteni takii. Ja vaikka mun lopetus suunnitelmat vähän kusi sen takii et pamahin paksuks nyt enkä vasta parin kuukausden päästä, niin mä aion lopettaa kuitenkin. Sen suunnitelman mukaan mikä on ollu tässä koko ajan menossa.
Mulle tupakast puhuminen on sama ku miä paasaisin jokaiselle kellä on painoindeksi yli 24 et kyl se läski lähtee ku ottaa itteää niskast kii.
Mut se siitä.
Kummempaa kerrottavaa ei oo muutaku et työt loppuu kahen viikon pääst ja pääsen suorittaa koulun loppuu. Saa senki sit.
Mut on kyl kiva ollu töissäkii. On saannu kämpän lyhennyksii maksettuu vähän enemmänki.
Zoe ja Öttiäinen 8+6 :heart:

ps.SinttuKatoin nettilaskurilla ja se näyttäis sulle päivää 22.3

EeevaMuutettii alkukesäst 77neliöisee. Jos ei nyt ihan heti tarvis muuttaa.
Ei äippälomaa tod.näk. kun syyskuun alussa meen kouluun kaheks kk:ks ja sit ihmettelen uuestaa mitä teen.
En oo tehny vielä hankintoja, suunnitelmia kyllä.
Aion ottaa äitiyspakkauksen.

VattihattiMulla kans laskuril laskettu 20.3 ja muutenkin samat päivät sun kaa. Mut mulle se nauvolan muija laski 23.3 kiekolla kun se ei oikeen kuunnellu ku sanoin et vikat menkat alko 13.6 ja laitto et 14.3
okei, sovitaan niin että tupakka ei aiheuta keskenmenoa eikä siis alkoholi tai huumeetkaan.
Se on vaan huijausta, ja neuvolat huijaa. Mua opettajat huijas koulussa.
Ihan miten vaan, mutta nyt ehkä ihmiset tajuaa miksi näistä asioista olis syytä keskustella.

mutta voidaan mun puolesta sopia että asia on niin kuin sanoit. Keskenmonosta ei tari huolehtia.
ei muutaku tsemppiä lopetukseen ja onnea odotukseen
 
Zoe-F
"Keskenmenosta ei tarvi huolehtia." Kyllä mulla ainaki tulis pikkasen suru puseroo jos menis kesken mut sitä ku on mulle toitotettu niin paljon jo et oikeestaa ihmettelen et miten oon raskaanakaa enää.
En sanonnu että kaikki huijais. Taas mennään ääripäästä toiseen.
Se on ihan kiva et tääl on joku joka messuaa tupakast ku profeetta.
Vaik aikuiset ihmiset yleensä tietää kyllä ne riskit omassa kropassaan ja raskaana ollessaan. Toiset huijaa itteään et ei se mitään meinaa ja toiset (minä ) yrittää epätoivoisesti lopettaa, koska ei halua itkuista ja sairasta lasta. Mä teen päätökset mun omasta kehosta, mutta en voi silti pilaa tahallani sen pienen ihmisenalun elämää omalla väärällä päätöksellä.
Mä en yritä selitellä sitä että poltan. Musta se on paha asia. Mutta yritin selittää miks mä nimenomaan oon tässä tilanteessa. Voisinhan mä lopettaa tosta noin vain. Samantien. Mutta mä olen tehnyt niin noin kakskymmentä kertaa ellen enemmänkin. Se ei mulla toimi. Vähentämään pystyn ja lopulta olemaan kokonaan ilman syöpäkäärylettä mutta nyt mennään näin.
Tuli vaa jotenki se sama tunne ku joskus kävin huvikseni lukemassa abortti-juttuja suomi24:sen palstalla.
Siellä toiset ihmiset lyttäs täysin ihmiset jotka etti sieltä vaa vertaistukea ja tietoa. Hyh.
Silloin ku mä olin koulussa ni terkkari sano että tupakka on pahaa ja siitä tulee kipeeks ja häipy itte nurkan taa röökille.
Täst asiast vois "keskustella" ikuisuuden, mut se ei muuttais mitää. Kumpikin ollaan kuitenkin samaa mieltä.
Judas Priest: Another brick in the Wall.
Yks tiili väärinpäin muurissa ei sitä kaada.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
"Keskenmenosta ei tarvi huolehtia." Kyllä mulla ainaki tulis pikkasen suru puseroo jos menis kesken mut sitä ku on mulle toitotettu niin paljon jo et oikeestaa ihmettelen et miten oon raskaanakaa enää.
En sanonnu että kaikki huijais. Taas mennään ääripäästä toiseen.
Se on ihan kiva et tääl on joku joka messuaa tupakast ku profeetta.
Vaik aikuiset ihmiset yleensä tietää kyllä ne riskit omassa kropassaan ja raskaana ollessaan. Toiset huijaa itteään et ei se mitään meinaa ja toiset (minä ) yrittää epätoivoisesti lopettaa, koska ei halua itkuista ja sairasta lasta. Mä teen päätökset mun omasta kehosta, mutta en voi silti pilaa tahallani sen pienen ihmisenalun elämää omalla väärällä päätöksellä.
Mä en yritä selitellä sitä että poltan. Musta se on paha asia. Mutta yritin selittää miks mä nimenomaan oon tässä tilanteessa. Voisinhan mä lopettaa tosta noin vain. Samantien. Mutta mä olen tehnyt niin noin kakskymmentä kertaa ellen enemmänkin. Se ei mulla toimi. Vähentämään pystyn ja lopulta olemaan kokonaan ilman syöpäkäärylettä mutta nyt mennään näin.
Tuli vaa jotenki se sama tunne ku joskus kävin huvikseni lukemassa abortti-juttuja suomi24:sen palstalla.
Siellä toiset ihmiset lyttäs täysin ihmiset jotka etti sieltä vaa vertaistukea ja tietoa. Hyh.
Silloin ku mä olin koulussa ni terkkari sano että tupakka on pahaa ja siitä tulee kipeeks ja häipy itte nurkan taa röökille.
Täst asiast vois "keskustella" ikuisuuden, mut se ei muuttais mitää. Kumpikin ollaan kuitenkin samaa mieltä.
Judas Priest: Another brick in the Wall.
Yks tiili väärinpäin muurissa ei sitä kaada.
en oo mesonnu ku profeetta. Vastasin sun väitökseen ja siitä alettiin vetään syytöksiä että oon haukkunu sun muuta. Vaahtoan ja oon profeetta.

Laitoin vain ihan oikeaa tietoa mitä tupakka aiheuttaa, kun kaikille se ei ole niin selvä kun ehkä sinulle tai jollekin muulle.
(keskemenoon viitaten)

Jos lukisit noita mun kirjotuksia niinkun ninnulle sanoin niin vähentäminen varmaan on ok. Ja niin itsekkin vasta onnistuin. Ei suoraan lopettamalla. Mutta ei se taas niitä riskejä poista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

"Siellä toiset ihmiset lyttäs täysin ihmiset jotka etti sieltä vaa vertaistukea ja tietoa. Hyh."
niihän minäkin laitoin vain tietoa. Suoraan kopioitu muilta sivuilta eli ei mitään mutu tietoa.
En ole ketään lytännyt, mutta palo pinna kun sivu tolkulla yrität selittää (siis minä yritin) selittää että ketään en ole haukkunut ja en saarnaa vaan vastasin suoraan sulle. Mutta mun pinna ei kestä kovin kauan jauhaa samaa asiaa "hienosti"
ja jos joku vääristelee mun sanoja niin toki puolustaudun niinkun varmaan moni muukin.

Sä kuitenkin tunnut ymmärtävän ainakin osin mitä tällä ajan takaa vaikka ilmeisesti ollaan täysin eri mieltä tuosta keskenmeno asiasta.
Mutta ainakin sun tekstistä huomaa sen että tiedät ja teet sen mukaan.
Se on jo mun mielestä arvostettavaa, kun yrittää eikä puolustele.
Toivottavasti pääset eroon tupakasta, sitä jotkut vertaa jopa heroiini riippuvuuteen joten riippuvuuden taso on kova. Mutta sisulla siitä selviää.
Kaikki mikä ei tapa vahvistaa.
 
Zoe-F
Se keskenmeno juttu mua vaan rassas ku sen ajatuksen kaa joutun painii täs aika paljon. Ja joo, ei minustakaan oo kiva kattella naisii jotka tual maha pystys polttaa ku korsteenit.
Mut jokainen meist tekee omat valintasa.
Mut se et ei edes ajattele lopetavansa on minust väärin.
Mut siit kärsii sit. Lapsi itkee enemmän ja on todennäkösest sairaampi.
Miä oon aina pyrkin kaikin puolin elää terveesti. Nyt on hyvä syy myös lopettaa tupakan polttaminen. Ja kyllä mä ymmärsin mitä sä ajoit takaa noilla jutuilla enkä mä sua tavallaan siitä messuamisesta syyttän. Ei siinä mun mielestä oo mitään väärää kertoo tosiasioita. Mut tosiaan se "Ei keskenmenoa voi itse aiheuttaa eikä varsinkaan estää." oli lääkärin lausahdus. Ja kyllä mä sen ymmärrän että alkutaipalella se varmasti voi aiheuttaa keskenmenon. Mutta kyllä niitäkin tapahtuu ihan terveille ihmisille. Tai no, en mä kyllä itseäni tunne mitenkää ssairaaksikaan.
Mä yritin selitellä siinä sitäkin miksi mä poltan edelleen vaikka oonkin jo kolmannella kuulla.
Enkä mä tahallani ainakaan ole sun puheita väärisetellyt. Mä tiedän että sä laitoit pelkkää faktaa. Oon luken noi matskut jo aikoi sitte. Kyllä mä ne tarkkaan luinkin. Tietosesti oon sulken nyt noi keskenmeno jutut pois päästä että sais illalla ees unen päästä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Se keskenmeno juttu mua vaan rassas ku sen ajatuksen kaa joutun painii täs aika paljon. Ja joo, ei minustakaan oo kiva kattella naisii jotka tual maha pystys polttaa ku korsteenit.
Mut jokainen meist tekee omat valintasa.
Mut se et ei edes ajattele lopetavansa on minust väärin.
Mut siit kärsii sit. Lapsi itkee enemmän ja on todennäkösest sairaampi.
Miä oon aina pyrkin kaikin puolin elää terveesti. Nyt on hyvä syy myös lopettaa tupakan polttaminen. Ja kyllä mä ymmärsin mitä sä ajoit takaa noilla jutuilla enkä mä sua tavallaan siitä messuamisesta syyttän. Ei siinä mun mielestä oo mitään väärää kertoo tosiasioita. Mut tosiaan se "Ei keskenmenoa voi itse aiheuttaa eikä varsinkaan estää." oli lääkärin lausahdus. Ja kyllä mä sen ymmärrän että alkutaipalella se varmasti voi aiheuttaa keskenmenon. Mutta kyllä niitäkin tapahtuu ihan terveille ihmisille. Tai no, en mä kyllä itseäni tunne mitenkää ssairaaksikaan.
Mä yritin selitellä siinä sitäkin miksi mä poltan edelleen vaikka oonkin jo kolmannella kuulla.
Enkä mä tahallani ainakaan ole sun puheita väärisetellyt. Mä tiedän että sä laitoit pelkkää faktaa. Oon luken noi matskut jo aikoi sitte. Kyllä mä ne tarkkaan luinkin. Tietosesti oon sulken nyt noi keskenmeno jutut pois päästä että sais illalla ees unen päästä kiinni.
ei en siis tarkottanut että sä oot vääristäny mun tekstejä. Sinä nimen omaan oot niit ainuita joka tajus pointin.
täällä vaan on vääristelty noita kirjotuksia mutta ei siis sun toimesta.

mut joo, musta tuntuu et nyt on tämä asia saatu päätökseen ja ymmärrän kyllä mitä tarkotat. Ja hyvä ettät otat lopettamisen tosissaan, mun sen käsityksen mä oon jo saanut kauan sitten =)
 
Zoe-F
Ok. Olla ihan sovus? =)
:flower:
Luin ne tekstit täs välis mitä olit tonne laittan. En ekaks jaksan ku ajattelin et ei siin mitää ihmeempää oo kuitenkaa.
Loppujen lopukshan myö keskusteltiin asias ihan asiallisest
:D
 
myymä
LAittakaas nyt peukut pystyyn!!! Meille tarjottiin tänään PARITALOASUNTOA... 4h+k+s ... ai että... OIs rakennettu 2004 .. Huomenna selviää todennäköisesti, että saadaanko se vai ei!!!
MÄ NIIN TAHDON SEN!!!! :)

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ok. Olla ihan sovus? =)
:flower:
Luin ne tekstit täs välis mitä olit tonne laittan. En ekaks jaksan ku ajattelin et ei siin mitää ihmeempää oo kuitenkaa.
Loppujen lopukshan myö keskusteltiin asias ihan asiallisest
:D
juu sovus ollaan. Ei kait meillä täs mitään ihmeempää ookkaan ollu.
Keskustelu on ollu asiallista.
Susta oon huomannu että ollaan aika samoilla linjoilla useissa asioissa.
Tässä vaan oli meidän keskustelus niin monta osapuolta et meni ihan ihmeelliseksi koko homma.
Sua tässä oottelinkin että koska tuut paikalle, kun sun kanssa tätä keskustelua kävinkin.

Et ei mitään paniikkia :) sovussa ja ymmärryksessä tässä ollaan. Hyvä vaan että saa keskustelun käytyä loppuun sen kanssa jonka kanssa sen aloittikin :D

ootko muuten kaksikielinen?

Tässä odottelen että kotidoppleri tulis. Tilasin huutonetistä.
Maksettu on mutta ei ole vieläkään postittanut vaikka lupasi.
No sen puolen ei ole kiire että tuskin vielä kuuliskaan mitään, mutta aina pieni jännitys on että menettääkö rahat vai saako tuotteen mitä tilas =)
 

Yhteistyössä