moikka
Täällä on hiljasta kun mies ja poika reissussa.. Itellä vielä huomenna amauvuoro..
töistä tultua siivosin, käytin koirat lenkillä ja söin tukevasti.. nyt istun silmät ristissä koneella ja mieli tekisi jo yö unille
Muty: Minä sain kans käskyn syödä lisä kalkkia.. tosin sanoi vaan että ei ole haittaa vaikka joitakin viikkoja odotat vielä ennen kuin aloitat.. oli sitä mieltä että saattaa joissain tapauksessa lisätä huonolvointisuutta. Ja mulle neuvolantäti sanoi että puhdasta kalkkia.. siis että missä ei ole mitään lisättyjä vitamiineja..
Sanni-Maria: kurjaa jos jätät pinon.. tosin kävi kyllä itselläkin mielessä.. jos vaikka hyppäis huhtikuisiin kun ihan loppukuusta la on. no kahtoo nyt..ei jatkua kinaaminen oo kivaa.
Mut tuuhhan kertoilee kuulumisia jos muutat mieles ja kaikkea hyvää osotukseen!
Onpas
eeevalla ja Pötikällä tippunut paino hurjasti.. itsellä ei sen kanssa onglemaa vaikka kuinka ois huono olo :ashamed: nyt tullut joku reilu kilo lisää :|
esikkoa odottaessa kiloja tuli 13.. ja nyt lähtöpaino onneksi 7kg vähemmän mitä sillon... Itsestä tuntuu välillä että mulla kamala stressi tuosta painosta.. ettei liikaa nousis..
Hattivatti: Onnittelut täältäkin :flower:
Niin ja
Muty tais kysellä ruokavaliosta.. mulla menee alas marjakeitot, hapankorppu/ruisleipä jossa savunautaa, kurkkua ja juustoo.. ehkä myös tomaattia
imelää ei tosiaan tee mieli.. oikeastaan ei tee palkoakaan mieli mutta nyt kun pahaolo hiukan vähentynyt saan syötyä kuitenkin vähän liiankin hyvällä ruokahalulla kun vauhtiin pääsee..