~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Hei taas...

Ihan ekana MammaMuu, ihana kuulla et sulla jo parempi vointi, nyt vaan peukut pystyyn et ois ollu ihan vaaratonta se sun vuotos. Ootko menossa jossain vaihees nyt lääkärille tarkastuttaan tilanteen?

Ihanaa, täällä alkoi vihdoin sataan!! Oonki koko viikon sitä odottanu! Ku oon niin syksyihminen et musta aivan ihanaa ku alkaa viileneen! Kyl mä kesääki rakastan mut alko oleen niin tuskasta jo toi painostava helleilma.

Riinu mäkin sain sen vau´kirjan ja tykkäsin kans! Oon jo lähettäny sen kupongin millä saa sen synnytyskirjan. Mä oon kanssa noita nettikauppoja "kierrelly", yx ihana on pikkukenguru mistä menin sit tänään tilaamaan tulokkaalle sellasen ihanan unipussin, tässä linkki: http://www.pikkukenguru.fi/catalog/product_info.php?products_id=1371
Oli pakko tilata kun oli alennettu!! Sit tilasin yhet puolipotkuhousut sieltä kans ku makso alle 4?. Toivottavasti nyt sitten masukki pysyy kyydissä kun on jo tollasia odottamassa =)

Misupai täälläkin syötiin possun sisäfilettä, paistoin ensin pannulla valkosipulin ja tuoreen rosmariinin kanssa ja sit laitoin savustuspussiin uuniin kera kokonaisten valkosipulien ja rosmariinioksien. Sitä sit nautittiin perunabataattimuusin kanssa ja tosi tosi namia oli!! Mä oon kans ollu aamulla reipas ja siivonnu meiän tyttöjen huoneen kun näytti taas kerran siltä et siellä ois pommi räjähtäny =)

Eipä tässä kai muuta, vielä 2 vapaata, ihanaa! TUntuu etten saa mitään tehtyä kotona iltasin kun oon ollu töissä, nyt täytyyki tehä hommia koko viikon edestä. Mut pääasia et jossain välissä jaksaa. Ei meillä muutenkaan oo paikat melkeen koskaan tiptop kunnossa, ku on koira ja lapsia ni en voi ymmärtää miten jotkut lapselliset perheet saa kotinsa näyttään siltä ku ois suoraan jostain sisustuslehdestä = sen näköstä ettei siellä ketään asuiskaan :)

Sateista sunnuntain jatkoa kaikille!!



:heart: :Ninni ja Kullanmuru 11+0 :heart: :heart:
 
Terppa taas!

Unet on kyllä mielenkiintoisia: viime yön kuolasin mun aviomiehen hauiksien perään - niinkuin en muuten saisi niitä ilman paitaa ihailla ihan yllin kyllin! Kyllä oli mies otettu, kun aamulla kerroin. Ei meillä salilla käydä, mutta joillakin näyttää olevan lihasmassaa luonnostaan. B) Ehkä se uni liittyy siihen turvallisuuteen, jota tulee varmisteltua varmistelun päälle.

Oi kun tiistaina lääkärineuvolassa kuuluisi jo sydänäänet!

Ältsin hyvä pikaruokavinkki opiskelijabudjetilla:
Sekasyöjän linssikeitto: keitä huuhdeltuja punaisia linssejä 10 min. lihaliemessä, mausta vielä mustapippurilla. Nappaa ruisleipää ja lasi maitoa kaveriksi.

Sienna ja Creature 11+0
 
hoh hoijaa kun on mälsä ilma... vettä tullut koko päivän.. aamusta päästiin vaan ulkona käväsee.. jos ei sade helpota niin kai se on pikku jätkä puettava sade kamppeisiin ja pyörähdettävä pihalla vähän myöhemmin..

Äityliini: Ite en ole vielä mitään ostanut.. mieli kyllä tekisi mut odotan nyt ainakin ultraan asti... muutenkin vaatetta on esikolta jääny aika mukavasti.. pinnasänky on hankittava sitten joskus ja kotipaikalta ajattelin kehdon alakertaann tuoda että ei yläkertaan tartte rampata sitten montaa kertaa päivässä..

Ninni: Katoin muuten neuvolakortista ja neuvolassa täti oli merkinny mulle viikkoja 9+3... ja tosiaankin tänään on siis 11+2 :D oon tainnu mennä hivenen päivissä sekaisin :whistle:

Mikshän ite en saanut mitään lukemista tai ihania kirjoja neuvolasta?? vai johtuuko siitä että esikoista odottaessa sain??
Vau kirjakerhossa oltiin mukana jonkun aikaa mutta sitten lopetin kun menoja muutenkin ihan tarpeeksi. katsoo sitten joskus että liitytäänkö uudelleen.

Aika kipeää nipistelyä ollut koko päivän.. toivottavasti saisi yön nukuttua kun huomenna töihin meno. Iltavuoroa koko viikko ja vasta yhdentoista jälkeen pääsee nukkumaan |O

Nyt vohvelien paistoon :p

danjuska ja nuutti 11+2
 
Tuunpa taas merkkaa, että luettu on juttuja..ja mukana pysytään.

Vointi hyvä. Viime yönä oli ekan kerran jotain outoa kipua vatsassa. Ihan kuin olis ollut kova supistus. Mutta ei se sitä siis varmastikaan ollut.. Tällaista ei ollut koskaan esikon kohdalla.

Vauvalle ei olla tehty mitään hankintoja (vielä). Täytyypä miettiä, että tarviiko sitä oikeestaan ees mitään :) Ei tuu nyt mitään ainakaan mieleen.

Unista muuten, mä näen ihan hirveeeesti unia. Ja ihan älyttömiä ja sitten niitä tuhmia myös :whistle:

Eipä muuta.

Mä ja salamatkustaja 13+0 ohhoh!!
 
Huh huh, tulipa kierreltyä taas, vaikka kivaahan se on! Käytiin Hesassa ostoksilla ja mukaankin tarttui kaikenlaista. Etsin kenkiä, mut mies löysi itelleen, hienoa! Vaaville ostettiin body ja puolipotkarit, ku Sokoksella oli kaikki -15 prossaa. Sit itelle ostin Lindexistä mammafarkut (mahasta vielä saa kasvaa aika paljon), ku ne oli puoleen hintaan. VArmaan siksi, kun niissä se resorikangas oli harmaata trikoota (miksköhän sen väristä), mut ihan sama, kun niitä pidetään suht vähän. Oli jalassa paremmatkin ku HM:n. Että sellaista.

Nyt vähän muihin puuhiin, eilisen elokuvan katsomista jatkamaan.

Misupai ja Helmis 13+2
 
iltoja! Täällä syödään karkkia ja ootellaan miestä kotiin... On jotenkin tylsää olla yksin kotona... No, vuoden päästä se voi olla luxusta! :D
Huomenna tosiaan eka neuvola ihan heti aamusta! Mä niin toivon että joku olisi siellä kuvaruudulla ja sydänkin kuuluisi. Se olis kyllä niin helpottavaa!
Joku taisi sanoa että ultrakuvia tänne huomisilta menijöiltä, mutta ei meidän neuvolasta mitään kuvia mukaan saa... Vasta sitten np-ultrasta joka tehdään siellä keskussairaalalla. Joten joudutte tovin vielä odottamaan, samoin minä. Odottavan aika on pitkä! Onpa osuva sanonta meille kaikille! =)

Taidan siirtyä lukemaan tuolta noita naisten kertomuksia miehistään... Ei meinää pokka pitää kun saa lukea mitä hauskuuksia miehet suustaan päästävät odotusaikana ja synnytyksessä.... :LOL:

T: Julietta ja vauveli 9+1

ps. tulen kyllä kertomaan neuvolakuulumiset. Toivottavasti hyvät-sellaiset. :eek:
 
iltoja! Täällä syödään karkkia ja ootellaan miestä kotiin... On jotenkin tylsää olla yksin kotona... No, vuoden päästä se voi olla luxusta! :D
Huomenna tosiaan eka neuvola ihan heti aamusta! Mä niin toivon että joku olisi siellä kuvaruudulla ja sydänkin kuuluisi. Se olis kyllä niin helpottavaa!
Joku taisi sanoa että ultrakuvia tänne huomisilta menijöiltä, mutta ei meidän neuvolasta mitään kuvia mukaan saa... Vasta sitten np-ultrasta joka tehdään siellä keskussairaalalla. Joten joudutte tovin vielä odottamaan, samoin minä. Odottavan aika on pitkä! Onpa osuva sanonta meille kaikille! =)

Taidan siirtyä lukemaan tuolta noita naisten kertomuksia miehistään... Ei meinää pokka pitää kun saa lukea mitä hauskuuksia miehet suustaan päästävät odotusaikana ja synnytyksessä.... :LOL:

T: Julietta ja vauveli 9+1

ps. tulen kyllä kertomaan neuvolakuulumiset. Toivottavasti hyvät-sellaiset. :eek:
 
Huomenta leidit! :wave:

Viikonloppu taas viuhahti ohi liian nopeesti. Vähän meinas hääkärpänen purasta kun vieraana oltiin, mutta ei tuollaiset perinteiset häät kyllä oo meitä varten ollenkaan.

Julietta: Neuvolakuulumisia jäädään odotteleen.
Gardenialle onnea tutkimukseen!

Mä ostin eilen ensimmäiset vauvan vaatteet kun H&M:llä oli puoleen hintaan jotain. Ostin valkosen pikee paidan ja valkosen pehmeän pikkusen takin, joka oli tosi pehmeä ja sulonen. Toivotaan nyt sitten, että en synnytä mitään jättiläistä ku ne oli kokoa 50. :D

Mulle luvattiin jatkotöitä kevääseen vuoden vaihteen yli jos hommaan firmalle lisää asiakkaita, joten nyt tarttis olla ahkerana.. :whistle:

Rhea ja masupasu 11+6
 
ninnille kiitos juonipaljastuksesta!

Musta se lontoonrae suklaa oli hyvää! NAM

Itselläni on keskiviikkona np-ultra ja mua jännittää ihan mahdottomasti. Tekis mieli perua se... Pelkään niin, että kaveri ei oo enää mukana. Ja me kun ei voida asennoitua niin, et jos kaikki ei oo hyvin niin sitten vaan uutta kehiin, koska tämä raskauskin on suuri ihme.

Tulkaahan kertomaan sitten niitä hyviä neuvola uutisia :)

Kirpparilta oon jo vaatteita jonkin verran kantanut..

riksu + lätty rv 11+6 (huomenna jo 12!)
 
Mukavasti alkoi tämä aamu okentamalla sappinesteitä, yök! Onneksi meni sit kuitenki ohi aika nopeeta...

Täällä odotellaan innolla muiden neuvola -ja ultrakuulumisia!! =)

Meen taas touhuilee pojan kanssa. Heippa! :wave:
 
Mamma -86 sama täällä, iloinen aamun avaus :x
Pikaisesti vain tulin tauolla kertomaan, ettei se paha olo tosiaan mihinkään kadonnut, piti vain pari päivää taukoa. Hyvä mieli on muuten, eikä väsytä enää yhtä paljon kuin pari viikkoa sitten. Vauvalle en ole vaatteita vielä edes ajatellut katsella, kunhan nyt ensin päästään vähän pidemmälle koko vauva-asiassa *pelaa varmanpäälle* :whistle:

Ja tällä viikolla on meilläkin ultra! Kaikkien kuulumisia odotellaan..

Aurinkoista maanantaita ja viikonjatkoa samaa rataa,
~Tiila ja Nyytti 12+3
 
Helsingistä mamman luota palailtu kotiin ja töissä taas. :wave:
Ihanaa oli kyllä äiteetä taas nähä ja masu-masusesta kaikkea sen kanssa höpöttää. =) Siskon kanssa käytiin lauantaina siellä isolla Valtteri-kirppiksellä ja löydettiin ihana karvahaalari jossa oli hupussa nallen korvat, oikein oiva kun nukkuu kevättalvella vaunuissa parvekkeella. Lisäks ostin yhen bamsen pikkupaidan ja siihen sopivat vaaleensiniset potkarit. Haalari oli 5? ja tuo setti 1,5?. Aivan ihana myyjä ja tosi siistejä ja hyväkuntoisia vaatteita. Totesin että kirpparilta varmaan ostetaan jatkossakin suurin osa noista ihan pikkuvauvan vaatteista. Mitään tyttövauvan juttuja en taaskaan kattonukkaan suoraan vaaleensinistä, beigeä ja valkosta. :D

Rhea, no mehän varmaan nähtäillään siellä joogassa sitten, kuhan muistetaan molemmat het ilmottautua torstai-aamuna alkaen 9.00 :)

En muista kerroinko täällä jo mutta sykkeen kuulin 23.pv ensimmäisen kerran pitkän etsinnän jälkeen, viikkoja silloin 10+6. Ja syke oli 162-163. Oli kyllä aivan mahtavaa kuulla se vahva läpätys :heart: Huomenna sitten päästään taas kurkkaamaan masuun kun on se alkuraskauden ultra, 4.9 sitten lääkärineuvola ja silloin toiv. kuuntelee taas sykettä niin mieskin saa kuulla sen ihanuuden :')

Mulla rupeaa jo oireet helpottamaan, nyt on vaan joinain päivinä väsymystä kun kaikkien hormonaalisten muutosten lisäks on niin alhainen hemppa... Eilen nukkumaanmennessä oli varmasti lämmöt koholla ja se tekee mulle ilkeän olon kun on niin harvoin kuumetta että heti tuntuu kamalalta kun vähän nousee lämpö. Nälkää löytyy ja ruoka maistuu, äipän kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa kun sai viikonloppuna niin namnam! Tässä myös yks mulle suositeltu helppo ja halpa 2min pastaresepti: purkki tonnikalaa, purkki tomaattimurskaa (ei pyrettä ) ja mustapippuria. Keitä pasta. Se on siinä. :D

Iloista päivää teille toivoo
mama-L & Onni 11+4 :heart:
 
Papagena, älä anteeksi pyytele. Jos kirjoittamisesta on apua, niin anna tulla vaan. Parempi on purkaa mieltään kirjoittamalla, kun murehtia yksikseen. Toivottavasti juttelutuokiosta on myös apua ja saat taas hiukan hymyä huulillesi. :hug:

Tuota mun np-ultraa oon vähän ihmetelly, kun se on vasta ens viikolla. Sillon mulla on siis viikkoja jo 14. Eikös se yleensä tehdä viikoilla 11-13? Neuvolassa oli kyllä sitä mieltä, että mulla on sillon vasta tuo 13 viikkoa, mutta ite oon hiukan eri mieltä. No ei auttanut nurina, joten ens viikkoa odottelen ja toivon tätysen laskeneen oikein.

Piippa ja nökö 13+1 (neuvolan mukaan siis 12)
 
Huh, onneksi oli vapis eilen, kylläpä auttoi. Lauantai-iltana olin niin väsynyt, että itkin.
Mies ei oikein tajua noita hormoneja, ja nosti kaamean metelin vollotuksesta, joka tietenkin yltyi :LOL:

Mulla on seuraavat neljä viikkoa kuuspäiväset työviikot, hiphei. Mut ei auta, ne on sovittu jo keväällä. Tää on tätä yrittäjän karua todellisuutta. Mulla väsymys on onneksi fyysistä laatua.
Papagenalle iso tsemppihali :hug: !

Koitetaan jaksaa kaikki... t. pikkuvaemo ja -kakkonen
 
Heippu!

Nyt on saatu neiti kouluun ni ehtii vähän taas koneellekin. Piti käydä vielä toistamiseen koululla kun liikuntavaatteet unohtu, tais siis unohtu et tänään liikuntaa, kysyin aamulla tytöltä ja hän väitti kivenkovaan et vasta huomenna ni en sit edes tarkistanu lukkarista. Mut olikin sit tänään ni ajoin sit äkkii kotoota hakeen ja vein koululle hänen naulakkoon.. Tarttis jatkaa siivoomisoperaatiota kun on vielä tänään ja huomenna vapis. Huominen päivä menee koiraa vahtiessa, sillä huomenna se kastraatio ni on varmaan pää aikast pyörällä sen operaation jälkeen.

Papagena
hyvä että pääset jo tänään puhumaan huonosta olostas, raskauskin vielä varmaan pahentaa oloa, hormonit kun jyllää. Täältä kans iso :hug: ! Meillekin voit purkaa mieltäs vaikkei mitään ammatiauttajia ollakaan, mut voi kuitenki parantaa vähän oloa kun pääsee kertomaan olostaan. :heart:

Mulla oli eilen alaselkä (oikeestaan peppu) ihan jumissa. Katoin sängyssä telkkaria ja en meinannu pystyy kääntyyn saatikka nouseen. Kyyneleethän sit silmistä tuli ja mies ihan paniikissa et nyt meet lääkäriin. Mut on ihan turha mennä mihkään lääkäriin ku mitään lääkettä ei kuitenkaan voi saada, ei edes voltarenin emulgelia voi laittaa.. Soitin isäpuolelle joka lääkäri ja hän ei antanu lupaa laittaa. Et täytynee vaan kärsiä ja koittaa vähän venytellä ja jumpata...

Eipä taas muuta, omaa napaahan siinä lähinnä taas tuli, mut mun mielestä tää onkin vähän niinku avoin päiväkirja... Ja sit saa väliin kommentoida toisten päiväkirjoja. Kun mihkään paperille en jaksais odotusaikani juttuja kirjotella ni tulee sitten tänne =)

Sateista maanantaita kaikille! Jee, nyt alko ukkostaan!!!

:heart: :Ninni ja Kultsi 11+1 :heart: :heart:
 
Olin eilen poimimassa puolukoita. Heitin miehelle, että tuun puolen tunnin päästä syömään, kun on kippo (1,5l) täynnä. En olisi uskonut, että niin nopeasti saan täyteen. Olin nimittäin 40min. lähdöstäni takaisin kotona...ja arvatkaapas oliko miehelläni ruoka valmiina ;) Mä olin vähän supertehokas. Raitis ilma muuten teki tosi hyvää...mutta toisaalta väsyttikin ihan älyttömästi. Nukahdin taas sohvalle. Mies sano, että on yrittänyt mua "siirtää" yläkertaan nukkumaan. Mutta ei oo onnistunut mua herättelemään. Täytyy tankata nyt unta, kun tiijän että loppuraskaudessa käyn vessassa 10 kertaa yössä ja en meinaa löytää hyvää nukkumaasentoa jne. Eli levottomia öitä tiedossa.

Toivottavasti olosi helpottaa Papagena. Itselläni oli masennuslääkitys käynnissa viidennessä raskaudessa. Alussa (ekalla 12 vkolla) ei annettu lääkitystä, mutta sen jälkeen löytyy kyllä vaihtoehtoja, jos tuntuu siltä. Tsemppiä vaan kovasti ja kirjoittele vaan niin paljon kun jaksat.

Vauvanvaatteita en oo aikonut ostaa ollenkaan. Ollaan aina niillä äitiysavustusrahoilla (140e) hankittu jotain vauvalle. Ei olla vielä suunniteltu, että mitä tarvitaan (auto...millasenkohan kotteron sais 140e). Viimeiselle neidille hankittiin vaatteita, kun meillä oli vain vaaleansinisiä ja halusin jotain hörhelöitä kun viimein tuli tyttö. Vauvan vaatteet on ihkuja. Jos voittaisin lotossa, ostaisin heti kaikkia ihanuuksia.

Täällä maalla ei muuten olla niin trenditietoisia kun kaupungissa. Mä tykkään kylläkin että lapset kulkee siisteissä vaatteissa ja meillä käytetään paljon kirppislöytöjä hyväksi. Mä teen pari kertaa vuodessa kirppisreissuja eteläiseen Suomeen ja ostan kerralla aina paljon...kumisaappaita, sadeasuja, käyttövaatteita. Jonkin verran ostan myös nettihuutokaupasta, mutta hinnat vaan tuppaa olemaan siellä paljon isompia kun kirppiksillä. Oon joskus löytänyt huutokaupattavan asusteen halvemmalla kaupasta :LOL:

Mä haluaisin käydä jossain tarkistuttamassa että kaikki on kunnossa...mutta rahatilanne on nyt sellainen, että kukkaron nyörit ei kestä yksityistä keikkaa. Neuvolassa on niin surkee ultra, ettei sillä näe sykettä näillä vkoilla ja keskussairaalaan ei pääse niin helposti kuin mä pääsin Naistenklinikalle aiemmin. Jitenkin tuntuu että on ihan oman onnensa nojassa. Odottajasta ei välitetä ennekun pääsee äitiyspolin piiriin...eli kait sitten, kun vauvalla on ihan oikeasti mahdollisuus jäädä henkiin. Eilen itkeskelin mieheni olkaan, että tuntuu, ettei tää raskaus mee loppuun asti. Parempi, että keskeytyis nyt kun vkolla 20. Mulla kun oli se km maaliskuussa, niin mä vuosin 12 vkoa sen jälkeen ja limakalvo ei meinannut millään parantua. Mulle tehtiin imukaavinta ilman puudutuksia, kun mä olin syönyt aamulla, niin mua ei voitu nukuttaa. Ja puudutteita ei voitu antaa,k un mä olin omalla autolla. Kokemus ei kestänyt kuin muutaman minuutin, mutta henkinen kärsimys oli kammottava. Kyllähän se sattui, varsinkin, kun se imu ruhjaistiin kohdun limakalvon läpi...muut harrastaa extreme urheilua...mä extreme synnytystä :LOL:

Mä aijon tänään sortuu siihen suklaaseen jota ootte mainostaneet.

Mamma Muu+Mulperi 10+

 
myymä
ULTRAKUULUMISIA! Eli illalla ehdin jo hieman huolestua, kun alkkareihin lorahti jonkin verran rusehtavaa vuotoa. Koko yö sitten meni sitä pohdiskellessa mutta onneksi ultra oli jo heti aamusta. Kaikki on hyvin. Syy vuodollekin löytyi, nimittäin istukka on suoraan kohdunsuun edessä ja voi kuulemma vuotaa vanhaa verta. Pitäisi nousta itsestään mutta rakenneultrassa sitten selvitellään!
Vauva oli mieletön unikeko. Aluksi piti käsiä kasvojen päällä ja heilautti vain vähän kättä tyylillä "hengissä ollaan, antakaa mun nukkua" :D ultraaja ei kuitenkaan jättänyt rauhaan vaan tehtiin kaikkea mahdollista, mutta pieni vain nukkui. Lopulta sitten piti nousta istumaan ja hytkyä vähän ja mennä takas maate niin jo rupes käymään vihaseks ;) Eli sitten saatiin paljon liikettäkin aikaan.
Turvotusta oli niin minimaalisesti, ettei ultraaja saanut sitä aluksi edes mitattua, lopulta arvioksi saatiin "0,5". Eli tosi vähän, mikä helpotti mun mieltä suunnattomasti!
Kaikki hyvin siis! Ja kyllä se olikin suuri helpotus! :)
Viikkoja olisi 12+4, mutta emme muuta laskettua aikaa neljän päivän takia vaan se olisi nyt sitten 10.3 ja tänään 12+0. Eli voisiko ninni78 mahdollisesti vaihtaa kun mä vaihdoin sen silloin alkuraskauden ultran mukaan ja nyt mennäänkin sitten noilla :) Iso kiitos!

Tunnelmat ovat aivan mahtavat ja nyt vain malttamattomana odotan vielä sitä doppleria postiin, jotta voin lähteä noutamaan! Toivottavasti tulee pian!

Myymä ja pikkukakkonen 12+0 :) HEI nythän ollaan jo _turvallisilla vesillä_ :D JIBBII!
 
myymä
Papagena Kiitos kauniista sanoistasi!!
Toivottavasti kaikki kääntyy sinulla parhain päin :hug: Tää raskaus kun tuntuu olevan vähän tunteiden vuoristorataa! Menisi nuo pahat olot sinullakin pian ohi niin pääsisit nauttimaan vauvasta täysin siemauksin! :heart:
 
Myymä tiedot päivitetty! Saitko ultrasta kuvia? Näytille?
Mulla np-ultra vkon päästä tiistaina, ei millään jaksais oottaa :)

Papagena voi kun osais sua jotenki piristää!!! :hug:

Mä sain siivottuu tyttöjen huoneen nyt loppuun, pitäis ostaa niille joku jättikokonen lipasto kun sitä tavaraa tuntuu riittävän... Varsinki sellasta ihme pikkusälää paikat täynnä. Heitin taas vaan raa´asti tavaraa pois, mitään lupia kyselemättä.

Sit taas tällanen gallup-muotonen kysymys, meinaatteko laittaa pikkusen nukkumaan heti omaan huoneeseen vai teiän makkariin? Meillä vauva tulee makkariin, omaan pinnikseen. En meinaa viereen ottaa muuta kun syömään, muuten jää helposti tavaksi (kokemusta on :LOL: ) Mietin tollasia jo nyt vaikka voi vielä tapahtua vaikka mitä... Mut tarvii aatella positiivisesti!

Ukkonenki lakkas taas ja aurinko kurkistelee pilvien takaa.
Taidan mennä herättelee miestä, ollu yön töissä ja tänään vapaa ni vois nousta "ajoissa".

:heart: :Ninni ja Kultsi :heart: :heart:
 
moi!

makaronilaatikko uunissa ja poika kovasti yrittää nukahtaa päikkäreille. sitten pitäski jo lähtee töihin ja hoitoon.

Papagenalle iso :hug: Toivottavasti alkaisi helpottamaan ja löytäisitte psykologin kans jotain ratkaisuja.

Myymä: Ihana kuva :D Hienoa että kaikki hyvin!

Ninni: Meillä tulee vauva nukkumaan makkarissa pinniksessä.. yläkerrassa meillä vaan 2makkaria ja toisessa asustaa esikko =) Viereen ei ole tarkoitus ottaa muuta kun syömään mut luulen että siinä käy välillä niin että jos univelkaa on tarpeeksi, nostan vauvan syömään ja nukahdan ite.. näin kävi monesti esikoista imettäessä ja tyytyväisinä vieretysten nukuttiin. nyt Tatusta on vaan tullut niin levoton ja isolla allalla nukkuja että hyvä kun samaan sänkyyn mahdutaan :whistle:

Tsemppiä ja jaksuja huonosta olosta kärsiville! Täällä se on onneksi jo takana päin.. Muita oireita ei ole kun tuo alamahan nipistely ja paineen tuntu siellä.. sitä on nyt muutaman päivän jatkunut.

nyt pyykit levittämään :wave:
 

Yhteistyössä