~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

neitikevät ja Gardenia, suurensuuret voimahalit täältä :hug: :hug: :hug:

tutteli78 ja Malla29, täällä kans yks peloissaan..... koitan vaan kokoajan ajatella, et mitään ei saa jos ei yritäkään ja ei edellisessä raskaudessa tapahtuneet asiat sano sitä, että ne toistuisi nyt... niin lääkärit koittaa mua lohdutella ja siten koitan ajatella. Tällä masussa olevalla pötkylällä on oikeus rentoon odotusaikaan ja rauhalliseen äitiin.

Mutta ei nää helppoja asioita ole tietenkään, päässähän ne pyörii koko ajan. Mutta koitetaan kaikki ottaa ihan rennosti ja tilanne kerrallaan!!

Just ton takia muakin pelottaa se niskapoimu-ultra ja viimeks tosiaan jätettiin se väliin, olen ymmärtänyt että usein voi tulla vääriä diagnooseja kumpaankin suuntaan, toivottavasti Gardenia kaikki kääntyy parhainpäin!


:hug:
Hexodus ja pötkylä 11+2
 
Sopuli Tervetuloa takaisin nettipimennosta. luinkin sun kuulumiset jo km:n jälkeen kuumeilevista kun käyn kanssa siellä edelleen kurkkimassa kuulumisia...

Mulla ei edelleenkään tyttö- eikä poikaolo... Pakko varmaan rakenneultrassa kysyä kun tuntuu etten jaksa loppuun asti odottaa =)
4D-ultraanki ois tarkoitus mennä, LOE, meilläpäin se maksaa 150?:n kieppeillä, riippuu kovasti paikasta.
Flunssa sen kun jatkuu, ärsyttää kun oon muutenki niin väsyny koko ajan ja sit toi flunssa väsyttää entisestään...
Onneks on kohta eka kolmannes takana ja alkaa kukoistava keskiraskaus :heart:

Ootteko muuten jo nimiä miettiny? Luulen et meil ois pojalle valmiina nimi, tytölle ei vielä. Mies kun sitä poikaa niin kaipaa, juttelee masulle jo nimellä =) (vaikka tyttökin on yhtä tervetullut).
Töihin pitäis kohta jaksaa lähtee, onnex on ihan pätkä päivä kun on veto niin pois.

Tuli uus Ikean kuvastokin eilen, löysin jo ihanan pinnasängyn ja siihen kuuluvat hoitopöydän ja vaatekaapin ja tais siihen jotain muutakin kivaa kuulua. Tuolta löytyy pinnis:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80108662
Ja tuolta hoitopöytä:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S19842534
Ne näytti kuvastossa vielä kivemmilta kun oli vuodevaatteet ja muuta tavaraa... Kiva kattoo tollasia jo nyt....
Ehkä joulukuussa uskaltais jotain ostaakin kun veronpalautukset tulee kun verottaja kerranki muisti mukavalla summalla.

Että sellasta taas tänne...

:heart: :Ninni ja kullanmuru 9+5 :heart: :heart:
 
Haa! Mekin ollaan mietitty, että joulukuussa ikeaan, kun veronpalautukset tulee!! Meillä on nimet kummallekin. Mutta ei niitä ihan vielä uskalla sanoa =) Mutta melko perinteisillä linjoilla ollaan. Kivaa olla täällä taas jakamassa kokemuksia.

Gardenialle voimia. Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:
 
Toivottavasti on väärä hälytys. Odottaminen ja siinä kauheassa epätietoisuudessa eläminen on raskasta, kokemuksesta tiedän.
Meillä tulos oli aikanaan onnellinen, toivottavasti näin on myös teillä!!

Piippa ja nökö 11 + 5 (nt-ultraa odotellen)
 
Kovasti tsemppiä Gardenia! Ninnikö se sanoi, että usein on vääriä halytyksiä, ja niinhän se on. Punktiossa saa sitten ainakin varmuuden asiaan. Toki tulosten odottaminen on varmasti todella rankkaa... Toivotaan parasta!

mama-L, Jyväskylässä ei saa niskapoimu-ultraa, ellet saa sitä "työsuhde-etuna". Se ainoa ultra on ns. alkuraskauden ultra, eli se sama jonka työkaveri sulle teki jo aiemmin. Käytä nyt työpaikkaa hyväksi, kun sellainen mahdollisuus on =) Oon lähes kateudesta vihreä (ihan positiivisella mielellä kuitenkin :p) kaikille, joilla on suhteita ultraajiin!

Tervetuloa Sopuli takaisin linjoille. Mun pitäis kanssa ruveta johonkin nettipimentoon, niin sais jotain muutakin aikaiseksi :LOL:
 
Ai |O Härregud tääl sit oikein tuleva alan ammattilainen taas vauhdissa :LOL: Eli alkuraskauden ultraan siis mennään, ja kyllä aion pyytää tota niskapoimutsekkausta sitten jos täällä tekisivät. Kiitos taasen tiedosta kun yks tyhjäpää täällä sekoilee. =) Rupesin miettimäänki ku olin ite avustamassa alkuraskauden ultria eikä ne tainnu mistään niskaturvotuksista puhua, meni näköjään taas suoraan toisesta korvasta ulos. :D

Minäkin oon katsonut (=kuolannut) Ikeasta jo vaikka mitä, nelipaikkainen Klippan sohva (Grånan musta) on ollut tulossa meille jo piiiitkään vaikka ei niin vauvaan liitykään. :D Pitää sitä pinnasänkyä alkaa sitten tuolta enemmän katseleen myöhemmin, ihan alkuajat ollaan suunniteltu että baby nukkuis kehdossa joka on isälleen alunperin tehty. :heart:

Pojalle on nimi ollut alusta asti melkein valmiina, joku lisäys saattaapi tulla jos nyt joku valaistuminen käy mutta ihan koko nimi on kyllä melko varma jo. Poikatoive ja -olo on ollut koko raskauden ajan. Tyttö onkin sitten hieman hankalampi tapaus mutta hänellekkin on jo monia molempia miellyttäviä vaihtoehtoja :)
 
Moi kaikille.Tulipa tuossa mielee että kuinka moni on ottanut dvd:n mukaansa ja saanut tuon ultran tallennettuna?

Nyt on ollut pientä mahakipua,taitaa kohtu vaan kasvaa.Ensi perjantaina on ulyra ja sillon tuo laskettu aikakin sitten varmistuu.

Hyviä vointeja kaikille :)
 
Eilen ei enää päässy millään kirjautumaan ja taas on sitten tullu tekstiä monta sivua.

Onnea kaikille hyviä ultra-uutisia saaneille! :flower:

Gardenialle iso :hug: !! Luotetaan siihen, että kaikki on hyvin!

neitikevätkö se kyseli mahakivuista ja vuodosta. Mulla oli sillon ihan alussa 3pv pientä vuotoa ja ekana päivänä varsinkin oli maha ihan tajuttoman kipeä. Sängystä en päässy liikkumaan ja kiemurtelin vaan. Onneksi oli turha huoli silloin, vaikka kovasti säikäyttikin. Koita jaksaa levätä ja kaikki on varmasti hyvin!

ammatista: mä olen parturi-kampaaja-ylioppilas ja tän vuoden aikana pitäs vielä valmistua Tradenomiksi. Opinnäytetyötä vaille valmiina siis oikeastaan oon jo. Tällä hetkellä oon työharjoittelussa ja toimin valmennusassistenttina. Tykkään työstä ja toivon, että johonkin vastaavaan "sihteerin" hommaan pääsen jatkossakin. Koulut on nyt mun osalta käyty!

Mulla on tyttöolo ja kovasti tyttöä toivon, mutta kaikki kelpaa kunhan terveenä tullan! Nimiä on tytölle useampikin, eikä kyllä sieltä perinteisestä päästä, mutta poika taitaa jääde nimettömäksi. :eek:

Rhea rv 10+3
 
Neuvola kuulumisia!!

Eilen oli lääkärineuvola. Kaikki oli kunnossa, kohdun suu kiinni ja sydän äänetkin kuunneltiin. Verenpaine ok, painoa ei ole tullut viellä yhtään lisää. Onneksi =) .
Meillä täällä ei ole mitään np-ultria eikä rakenneultria. Neuvolassa oma ultra, millä ultraavat aina kun haluaa. Sikiöseulontoihin pääsee. Se olisi noin viikolla 15, mutta me ei olla menossa. :heart:

Naama mulla on täynnä näppyjä, tää on ihan hirveetä. Ihan kun olisi murrosikäinen. :snotty: Jos edes jossain vaiheessa raskautta tää näppyjen tule vähenis. Vanhat housut menee viellä hyvin jalkaan, vaikka iltaisin onkin jonkun verran turvotusta. Esikolta käytin kotona sellasia lököhousuja jo aika aikasessa vaiheessa, kun kaikki puristi. Tosin tuli tuota painoakin ihan eri tahtiin kun nyt!!

Oon pyörinyt netissä katselemassa noita tuplarattaita, mutta on ne vaan aika hinnakkaita. Meillä kun on noi esikon emmaljungat, jotka makso jotain 750 euroa. Ei siis hennois kauhean kalliita ostaa, kun ei tiedä onko niillä kovin suurta käyttöä. Tai sitten yritän kesän yli pärjätä vaunuilla ja tyttö kulkis siinä seisomalaudassa tai polkupyörällä. Talveksi voisi hommata jotkut brion tuplarattaat, kun pikkunen osaa jo istua. Tuli kyllä aika sekava sepustus, tajuaakohan kukaan mitä ajan takaa. :whistle:

Joku kyseli nimistä, niin meillä on pojalle jo aika varmaksi nimi ja tytön toiset nimet valmiina, mutta etunimi puuttuu. Mitään varmaahan ei toi nimi juttu koskaan ole, kun saattaa muuttua sitten kun näkee vauvan. =) :flower:

Gardenialle kovasti voimia ja iso iso :hug: . Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin.

Muumi82 ja eppu 12+3 (tai jotain)
 
Mä voin kans päästä käymään tässä syksymmällä Ikeassa, ukko on luvannu et sitten mennään kun talo on lähempänä valmista. =) Jee!
Ideaparkissakin pitäisi käydä, sielläkin lupasi että käydään joskus. Sen sisko kun muuttaa Tampereelle ni on sit hyvä samalla käydä kaupoilla ja kylässä.
:D

Nimistä sen verran että kun ukon toinen sisko rupes oottaa tenavaa tossa talvella (laskettu aika 16.9), ni se sit samalla rupes suunnittelee meillekin nimiä vaikkei tenavasta ollut vielä silloin tietookaan. Pojalle nimi olis valmiina mutta tytön nimestä on niin paljon erimielisyyttä ettei oo vielä sopivaa.

maalainen86 ja hugo 9+0 ja täydet paukkuu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja enne:
Heidi, meil on lasketut ajat aika lähekkäin, mul on 6.3 ja sama synnytyssairaala KYS! Hauskaa jos vaikka satutaan samaan aikaan sairaalaan!

Niimpäs näkyy olevan, tiiä vaikka samaan aikaan ollaan ähertämässä siellä =)

Kauhee stressi täällä päällä, nyt ois 8 päivää putkeen töitä ja ensi viikon lauantaina on häät. Mietin et jos haen alkuviikosta saikkua, en muuten kerkee tehä viimesiä hääjuttuja ja pitäisi välillä levätäkkin. Sunnuntaina on vihkimisharjoitukset =) Tää lähtee tekemään ruokaa ja suihkuun ennen töitä.
Hyvää viikonloppua kaikille! =)

Heidi ja masumatkustaja 11+0 :heart:
 
äiskä äiskä, kuulostaa kummallisesta touhulta siinä määrin, että voisin vaikka sanoa ettei noin voi tehdä! Siis jos omalla osastollasi töitä riittäis, mutta otetaankin toiselta osastolta jatkaja sinun töille...ei niin voi tehdä! Otappa johonki työsuojeluvaltuutettuun tms.yhteyttä :kieh: Olin vähän ostoksilla ja mieli piristy, mutta hetkeksi vaan.Heti kun tulin kotiin ja täällä kamala siivo, jolle en kylläkään jaksa mitään tehdä niin, ei paljon natsaa kotona olla! Kaiken lisäks menny meidän kissoihin ja koiraan totaalisesti hermot, ne haisee ja sotkee(johtuu kait hormooneista)! Tänään koira haetaan ja toinen kissa lähtis su uuteen kotiin, mutta varsinainen hermonraastaja jää vielä taloon kun tolle vanhemmalle kissalle ei uutta kotia ole löytynyt! Lapset pistää kamalasti hanttiin etenki koirasta luopumista, mutta en varmasti anna nyt periksi |O Haluan olla itsekäs ja mukavuudenhaluinen kerrankin :p
 
Taisin jäähä äsken kiinni täällä töissä. :D
Olin vahingossa jättäny tän keskustelu sivun auki kun työkaveri kävi tos koneen eessä ja AIVAN varmasti näki mikä sivu oli lukee kerran tossa alaalla kaksplus aika isolla. :kieh: Kyllä pisti vihaks kun huomasin. Eivät varmaan epäile nyt mitään. Oon muutenkin täs viime aikoina mussuttanu jotai porkkanaa tai jotai muuta aamusta iltaan. Salaa oon yrittäny mutta... Saa nähä millonka ne sit kysyy jos kehtaavat. :D

maalainen86 ja hugo 9+0
 
neitikevät Mulla oli kans vuotojen yhteydessä mahan "juilimista", välillä aika kovaakin mutta sairaalassa sanoivat ettei sellanen menkkakipujen kanssa yhtä kova kipu ja vähäisempi vuoto tarkota yleensä mitään ainakaan raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Sit jos vuoto menee määrältään kuukautisten tasolle ja kivut pahenee niin kannattaa tilanne tutkia. Yritä siis ajatella positiivisesti, tiedän et se on VAIKEAA mutta älä kuitenkaan huoli liikaa.. Tule kertomaan väliaikatietoja kun jaksat.. :hug:

Mulla oli tänään viimeinen työpäivä, nyt viikko lomaa ja sit opiskelemaan..! Voitteko kuvitella että kun tänään kerroin yhdelle työkaverille ilouutiset niin se sano että hän olikin yks päivä katsonu että onpa iso maha mutta ajtteli et se on jokaisen oma asia.. olis pitäny omana tietonaan!! :kieh: Varsinkin kun maha ei voi olla vielä iso raskauden takia!! Ärrr!!

Täällä on huono olo helpottanu, pahaa oloa ei oo ollu oikeastaan ollenkaan.. Alankin miettiä onko kaikki hyvin... :/

Nyt koiran kaa ulos..

Henna & Millimetri
 
Hemilia: Mäkin aloin tässä just miettimään onko kaikki hyvin, kun mullakaan ei oo ollu ollenkaan pahaa oloa vaikkei se tarkotakkaan mitään. Mutta kun ei ole ollut enää mitään mahaoireitakaan... Ei vihlontaa eikä muita "kasvukipuja", eikä ole ollut edes nälkä tms... Ei jaksais millään odotella kahta viikkoa neuvolaan... Mitäs nyt? :( Onko ihan normaalia, ettei ole yhtään mitään oiretta?
 
tutteli mulle keskeytynyt KM huhtikuussa ja eka oli raskaudesta oireena väsymys. se kuitenkin loppui muutaman viikon jälkeen, jolloij varmasti itse raskauskin. muutaman viikon jälkeen alkoi sitten vuoto ja todettiin ultrassa KM. muutama päivä tarkkailtiin mutta KM ei edistynyt niin tehtiin kaavinta. näin mulla.

muumi täälläkin finnejä pukkaa :( naama näyttää aivan karseelta! ekassa raskaudessa näytin samalta kun menin ekaa kertaa neuvolaan ja nyt taas samalla naamalla mutta eri tädille. kiva kun muutenkin näyttää 15v niin nyt ei tarvis "teiniäidiltä" näyttää kun ikää jo 23v...

pinnasängystä niin meidän esikoisella IKEAsta ostettu valkoinen Hensvik + sieltä patjat. todsi tyytyväisiä ollaan oltu. hinta ok, vaikka patjat makso yhtä paljon kun itse sänky... toivon mukaan voidaan esikoinen siirtää lasten jatkettavaan ennen kun vauva syntyy, niin ei tarvitse toista pinnasänkyä turhaan ostaa.

gardenialle jaksamista odotukseen (näytteenottoon) ja toivon että siinä selviää että vauva terve!! olet mielessäni :hug:

maksasta niin nythän on viime päivinä ollu juttua ettei se ole enää raskaana olevalle kiellettyjen listalla kunhan syö sitä maltilla (200g viikossa, max 100g kerrallaan). tuli vaan mieleen vaikka asia ei mua koske, olen kasvissyöjä.

noh niin jatkan surffaamista...

maya rv 10
 
Onpa ihanaa, kun on viikonloppu edessä. Mukulat alkaa töissä asettumaan vähitellen aloilleen ja päästään kunnolla koulurytmiin kiinni. Läksyjäkin annoin jo ahkerasti! Rehtorille kerroin tänään vauvasta, koska NP-ultra on keskellä päivää. Sanoi arvelleensakin, koska viime viikolla olin lääkärissä ja kuulun siihen työntekijäryhmään, joka ei yleensä lääkärissä juokse.

Sovittelin tuossa farkkuja ja kaikki mahtuu vielä hyvin päälle vaikka on ilta ja masu isompi kun päivällä. Nyt aion kyllä kulkea capreissa niin kauan kuin säät sallii. Ja hameet on ihania, kun niissä on usein matalampi vyötärö ja näin ollen tilaa kasvavalle masullekin. Paitapolitiikka onkin sitten toinen juttu. Maripaidat menee kyllä, mutta muut tiukat trikoopaidat pitää jossain vaiheessa hylätä, kun en tahdo niiden venyvän. Meinasitteko hommata äippäpaitoja vai pärjätä masutuubeilla? Katoin HM:llä paitoja, ja niihin kyllä saa olla aika iso masu! Oiskohan ongelma ratkaistu numeroa isommalla paidalla?!?!

Mitäs meinasitte viikonloppuna puuhailla? Mie ajattelin leipoa karjalanpiirakoita ja pitsaa HK:n sinisestä tomaatilla (lapsena meillä tehtiin tuota). Ja säiden salliessa toki ulkona täytyy liikuskella, kun vielä ei oo masu tiellä.

Misupai ja Helmis 11+4-12+1 (aika rientää...)
 
Loka
Nytkö täällä on sitte Tirriäinenki ??? :eek:
Ensin jouduin vaihtamaan Onnin pois ku en haluis et jollain on sama ja nyt sit tuli toinen tirriäinenki :snotty:
Oisko nyt mahdollista että sinä Papagena vaihtaisit masuasukin nimeä ?? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zippadappadui:
Huomasin tuossa teidän keskustelun, että KYSissä synnytätte ja lasketut ajat lähekkäin. Täälläkin yksi KYSissä synnyttävä ja laskettuaika 07.03. Kivaa :) Tiedä vaikka nähdään...


:wave:

Meillä on LA samana päivänä =)
Onko teillä ollut minkälaisia oireita? Itellä on pahoinvointia melekeimpä 24/7 ja pari kertaa pitäny oksentaa. Kauheen väsyny oon koko ajan, tekis mieli vaan nukkua! :D Jospa nämä oireet pikku hilijaa ruppeis helpottamaan, varsinkin tuo pahoinvointi, nämä helteet ei ole kyllä ainakaan auttanut asiaa.
Välillä tuntuu että ei osaa vieläkään uskoa asiaa kunnolla
:D :heart:
 
myymä
Hyvää huomenta kaikille! :)

Se olis sitten JÄLLEEN työpäivä tänään.. huokaus! Huomenna myös..

Mutta IHANAA, mies suostui vuokraamaan meille kuukaudeksi sellaisen hienon kotidopplerin kuuntelevauvaa.fi - osoitteesta! Ei raaskittu ostaa kun se paras maksais uutena kai jotain 149 e tai jotain :eek: hui... Eli vuokrataan nyt siis vain :) Mut ihanaa kun pääsee itse seurailemaan toisen sykkeitä kun siinä on sellainen näyttö joka laskee sykkeen :)

Saatiin mun äidiltä eilen sellainen kiva kirja "vallaton vauva valtaa vatsan" . Siinä on tarina masuasukista joka tulee pikkukakkosena perheeseen, eli sen kirjan myötä Venlakin pystyy nyt paremmin tutustumaan masuasukin elämään :) Oli tosi innoissaan lukemassa sitä kirjaa..

Nyt ois siis töihin lähtö, tulen sieltä sitten lukemaan teidän kuulumisia :)

Myymä ja masuasukki 10+4
 
Olihan taas tekstiä tullut kerrakseen,mut tulipa taas kaikki luettua :)

Gardenialle tsemppiä,täälläkin toivotaan että olis vaan hyviä uutisia tiedossa :hug: :hug:

Korven tytölle onnea tuplista :heart:

Tervetuloa uusille :wave:

Oon vissii vähä liikaa lueskellu tääl näit juttui,ku siirtyy jo uniinki :/ Yks yö näin unta et vessaan mennessä oli housuihin tullu muutama tippa verta ja nyt viime yönä olin sit ultrassa,jossa ei kuitenkaan mitään löytyny :'( Kauhee tunne herätä tollasen jälkee :(
Tääl ei taida tää pahoinvointi helpottaa ollenkaan,joka aamu sama yököttävä olo ja väsymys on aivan mahotonta,kävin illal ysilt nukkuu ja tänä aamuna heräsin puol kasilt,eikä siltikää meinaa silmät pysyy auki :whistle:
Ei ois enää ku kolme päivää ekaa neuvolaa =)

Piitsi ja Iisakki 7+5
 
Huomenta tytöt!

Sain eilen vihdoin tilattuu sen neuvolan, pääsen jo tiistaina, ja np-ultraki varattiin samalla, se on 2 vkon päästä tiistaina. Pääsee taas kurkkimaan masuun =)

Myymä: Oon kans miettiny sellasta kotidoppleria mut taidan kuitenki jättää tilaamatta. Luulen et tulis vaan ylimäärästä panikointia jos ei sydänääniä saiskaan ite esille. Mutta kerro ihmeessä miten toimi kunhan laitteen kotiin saat. Minkäs ikäsille se vallaton vauva-kirja on tarkotettu? Ku oon ajatellu et meiän tytöille ois joku sellanen ihan kiva vaikka he onkin jo suht vanhoja, kohta 6 ja 7...

Oireettomuudesta on täällä ollu puhetta, mulla ainakin nyt paljon paljon lievemmät oireet kun mitä siinä tuulimunaraskaudessa oli, sillon olin koko ajan ihan sikaväsynyt, oksentelin ja olin muutenki tosi pahoinvoiva. Nyt on ollu vaan sellasta pientä etomista, oksentanu oon ainoastaan kerran, sekin tapahtu viime yönä, oon niin flunssassa ja täynnä limaa ja kun tarpeeksi yöllä yskin ni limat nousi kurkkuun ja oli pakko mennä oksulle. Et periaattees ei liittyny raskauteen se oksu. Mä en ainakaan kauheesti nyt murehdi oireettomuutta kun siellä ultrassa tuli jo nähtyä että kaikki hyvin, ainakin toistaseksi.


:heart: :Ninni ja kullanmuru 9+6 :heart: :heart:
 
Terse taas :wave:

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uudet :flower:

Mulla np-ultra 14.9. ja mies tulee toki mukaan. Päivä on samalla meiän 8. vuosipäivä, joten suunnitelma olis ottaa koko päivä vapaaksi, mutta katotaan kuinka työt ja koulut antaa myöten. Toinen ultra on 31.10. ja sinne mennään yhdessä myös. Toka neuvolakäynti varattiin musta aika pitkän ajan päähän, muistaakseni viikkoja on sillon jo 17, miten muilla varattiin toka käynti?? Eka lääkäri on siis 4.9. ja niin toivon sydänäänien kuuluvan.

Me ollaan siis kerrottu miehen vanhemmille ja miehen veljelle, joka sitten kertoi tyttöystävälleen, hyvälle ystävälleni, joka oli aivan innoissaan asiasta, hyvä niin :) Jos sydänäänet kuuluu niin ehkä kerrotaan taas jollekin tai sitten odotetaan ensimmäistä ultraa.

Herkkuja oon syöny kaikenlaisia, mutta erityisiä mielitekoja ei oo.

Turvotusmaha löytyy ja näkyy ja alavatsan tuntee kasvaneen. Farkut ei enää tunnu hyviltä jalassa, joten kellarista ettimään isompia housuja. Yks mammapaita ostettiin jo, onlystä semmonen joka on kiree rinnasta mut löysä siitä alaspäin, ei siis oikea äitiyspaita mutta peittää mahaa kivasti, ja kasvaa mukana :p Onko joku jo tilannut/saanut h&m:n mammavaatteita? Ku ite ajattelin sieltä netistä tilata kaikenmoista niin kommentteja eri vaatteista olisi kiva saada :whistle:

Tytön päivähoito on alkanut mukavasti ja koulussaolo ollut tosi rankkaa :| Joka päivä 8.30-16, ei yhtään kiva, mut yritän parhaani..

Lisää juttuja myöhemmin :D

Suvitus+Yrsa rv9
 
myymä
ninni78 On kyllä isommille kuin tuolle meidän 2 vuotiaalle, eli varmasti lapsesi tykkäisivät kyseisestä kirjasta :) Sitähän on varmaan kirjastoissakin lainattavana jos ei ostaa halua :)
 

Yhteistyössä