~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Moikka taas :wave:

Ei tänne taida kuulua kukaan muu enemmän ku toiset ku en mäkään musta täällä 'kuulu sisäiseen porukkaan' :D Mut käyn kanssa lukemassa juttuja ku on kivaa näin alussa ku ei voi vielä kellekään kertoa..

Pahoinvointi on löytäny mut, paitsi etten oo oksentanu viel kertaakaan, onneks.. Mut joka päivä tulee pahoinvointikohtaus ja alkaa hirveesti oksettaa.. Perjantaina etittiin ranta- ja uimispaikkaa ja yhtäkkii olo tuli ja piti äkkii pysähtyy ja juosta huoltsikan vessaan ku olin varma et laatta lentää :x Vessassa seisoin ja ahisti ku oli ne siniset valot ni ei kyl auttanu oloon yhtään, yökkäsin kaks kertaa mut mitään ei tullu ja jatkettiin matkaa B) Nyt taas sama olo mut mä vaan yökkäilen mut mitään ei tuu ulos :/

Eka neuvola tuli ja meni ja neuvolatäti on ihan jees, semmonen nuori ja hissukka mut ihan kiva =) Mä sain kans vau-kalenterin ja ihan hyvä ku sitä vanhaa lueskelin :xmas:

Joku kysy onks finnien tulo helpottunu ni mulla ainaki, kaks vanhaa finniä ja muutamia muita näppyjä naamassa, mut siltikin voin sanoa että on helpottunu entisestään!

Eka lääkäri 4.9. ja sillon kuunnellaan sydänääniä, jos kuuluu ni kerrotaan taas joilleki! Toivotaan!

Huomenna alkaa hoito ja ylihuomenna koulu, masentaa :|

Suvitus+Yrsa 8+1
 
Lapset Ovat Elämäni : Taidan ymmärtää mitä tarkoit kun kirjoitit tuntevasi olosi ulkopuoliseksi. Mietin että johtuuko se vähän siitä kun toiset kirjoittaa enemmän ja toiset vähemmän.. sillon siis helposti tulee se fiilis että ne enemmän kirjoittajat on niinku sisäpiiriläisiä ja muut outsiders- Mullakin on joskus se fiilis, mutta tavallaanhan se on ihan turhaa kun väkisinkin toisilla on enemmän aikaa ja innostusta kirjottaa ja toisil vähempi. Mutta niinku Gardenia viisaasti sanoi niin kaikki me yhtälailla kuulutaan tänne. Jokaisella on oikeus kirjottaa niin vähän tai paljon ku haluaa. Ja lohdutukseksi sinulle Lapset Ovat Elämäni, minulle olet ainakin jäänyt mieleen, samoin moni muukin täältä. On ihana tunne kun on tällainen yhteisö, välillä tunnen kuuluvani tänne enemmän ja välillä vähemmän, mutta silti on ihana kuulua johonkin tällaiseen! Kaikki me varmaan osaltamme voidaan vaikuttaa siihen millainen ilmapiiri täällä on, joten otetaan kaikki huomioon omalla tavallamme.

Ninni78 Kaikki ei voi tykätä samoista asioista, mutta minusta on ihan kiva kun aloitit tämän uuden ketjun ja hyvinhän tämä on alkanut kasvaa. Mielestäni tääl on ihan hyvä tuo ilmapiirikin vaikka kaikki ei pitäneet tästä uudesta ketjusta. Kiitos sulle tästä ketjusta :wave:

Omasta olosta, ei muutoksia. Välillä alavatsakipuja, ja varsinkin jos tulee tehtyä joku äkkiliike niin vihlasee oikein kunnolla. Pissalla ravaan kaks kertaa yössä ja nälättää edelleen kokoajan! :p Päivisin välillä kuvotusta, varsinkin syönnin jälkeen ja iltasin. Huoli vauvasta vaivaa.. mut pian (22.pv) on lääkärineuvola niin siellä lisätietoo sitten. Pitää vaan jaksaa luottaa ja toivoo et kaikki on hyvin.

Kaikille hyvää vointia. Tasapuolisesti :hug:

enne ja pikku myttynen 10+3
 
:heart: :heart: :heart: Tuli heti parempi olo :saint: Mä olen ollut niin herkkis tässä raskaudessa, että ihan hävettää :D

Noista finneistä, mulla on naama täynnä jonkin sortin näppyjä, oikea kirjo :/
Normaalisti mulla ei paljoa näppyjä ole, mutta nyt. Ootan, että tulisiko sieltä nyt se tyttö :heart: :heart: Mutta voiko oireet muka poiketa/vaihdella jollain tavalla tyttö- tai poikaraskauksissa??

Nyt pitää lähetä haukkaan jotain, vasta heräsin päikkäreiltä. Onko muilla näin KAUHEAA VÄSYMYSTÄ????? Vois vaan koko ajan nukkua.

Ninni78 Tuo sun repliikki oli hyvä:"Talven yli voisin nukkuu ja herätä keväällä taas kattoon ku luonto herää ja ihmiset piristyy". Arvaa tuliko sellainen olo, että MIKSI ihmiset ei vois nukkua talviunia :D

Mut mut, hyviä vointeja kaikille :hug:

Loe ja "Minttu"rv10+4 (Esikoinen keksi tuon Minttu-nimen ultrassa tälle vauvalle :) )
 
Lapset ovat elämäni: Me käytiin tilaamassa nuo Kombit ja piti oikein kattavan esittelyn niistä. Se kovakoppa on miusta aika reilu ja sit siitä kopan kuomusta saa "jatkoperän" siihen istuinosaan, että tulee vaunumainen. Musta toi oli fiksu juttu. Nyt niitä saa tarjouksesta, kun mallit vaihtuu = kangas muuttuu tikkikankaaksi, joka ei miusta oo mikään viisas veto.

Oma olo aika normaali. Masussa välillä nippailee, kaiketi kasvukipuja! Väsyttää toisinaan, toisinaan taas ei tartte päikkäreitä. Joskus kun ei oo mitään oireita, niin miettii, et onko meidän Helmisuurimolla kaikki hyvin. Tiistaina olisi lääkärin sisätutkimus. Kiva kun se on aamusta ja pitää olla tunti pois töistä, enkä haluaisi vielä kertoa vauvasta reksille... meen siis vaan lääkäriin, joka sattuu olemaan täällä vain tiettyyn aikaan. Miten aikasin tarttee kertoo?!?

Nyt ukkosta pakoon elokuviin...

Misupai ja Helmisuurimo 11+0-11+3
 
Misupai:paljon ne vaunut maksoivat nyt?? Siis, millaiseksi se kangas vaihtuu? Löytyyköhän mistään kuvia?!?


Mä nyt haluaisin tälle vauvalle(viimeinen meille) kaikkea ihanaa. Esikoiselle ostettiin vaan edulliset carenan yhdistelmät. Niitä käytettiin kuopuksellekin ja ostimme myös Oran jovin tuplarattaat. Edelliset on myyty pois. Nyt on vain pojilla brion pony-rattaat. Eli hyvä syy hommata vauvalle jotku ihanat vaunut :D
 
Niin ja milloin tuo brion mallisto häipyy kaupoista?? Ajattelin, jos ostaisin joskus joulukuussa vaunut, saiskohan mihin hintaan? Koska kiirettä ei vielä ole. Paitsi, että kyllähän meidän kuopus tarvitsee kunnon kärryt nyt talveksi :saint: Koska noissa poneissa(pony) ei ole kuomua tms.
 
Ninni tänks, mut niitä aftabbeja ei saa käyttää raskausaikana. Lisäksi mulla on niitä koko suu täynnä, todella ihmeellistä.

Halaus Maya, mä toivon ihan hirveesti tyttöä ja naama kukkii hulluna =)

Niin ja vielä Lapset ovat elämäni, itekin välillä aattelen tota joukkoon kuulumista, jos kukaan ei vaikka kommentoi omia juttuja. Niin ja oon niin vanhakin vielä ;)
No ei vaan, mutta ihanaa kun saa purkaa tuntoja vaikkei kukaan vastaiskaan.
 
Hyvä että Hemilialla oli kaikki hyvin :)

On kait täällä vielä itse kullakin vähän ulkopuolinen olo kun juttukaverit ja nimimerkit ei oo vielä tuttuja. Ei oo vielä oikein kehittyny semmosta mielikuvaa eri ihmisistä... Jos ymmärrätte mitä tarkoitan :) Viime vuoden kun kirjottelin joulumasuissa niin oli tosi pitkän aikaa ns. ulkopuolinen ja vieras olo, mutta sitten kun pääsi puolivälin ohi ja oppi tuntemaan nimimerkit ja niiden takana olevat ihmiset niin alkoi jutustelukin rentoutua eikä ollut enää niin ulkopuolinen olo... Mulla onkin nyt ollu tosi hankala "sisäistää" tätä porukkaa ku vieläkin juttelen joulukuisten kanssa tuolla vauva-puolella ja tuntuu siltä että ei mun päähän mahdu enää kovin montaa nimimerkkiä :D

Tänne tuli sitten kunnon flunssa :snotty: Kurkku ja pää kipeenä, nokka aivan tukossa ja aivastelen ihan jatkuvasti. Olo on aivan vetämätön, mutta kuumetta ei oo sentään tullu vielä...
Paha olo alkaa vissiin väistymään ku ei enää yökkäytä, mutta ei tuo ruoka edelleenkään maistu kovin hyvältä. Sitä vaan tuijottaa jääkaappiin ja miettii että mikä ei maistuis niin pahalta... On tässä se hyvä puoli että sipsejä ja karkkeja ei oo tullu syötyä vähään aikaan :) Niitä nimittäin ehtii kyllä vielä syödä ku ainaki edellisessä raskaudessa söin herkkuja ku hevonen viimeisten kuukausien aikana :ashamed:

Mulla muuten myös nenä ja leuka täynnä näppyjä ja hiuksetkin tuntuu rasvottuvan hirveetä vauhtia :/ Toivottavasti ei sentään oo tämmöstä koko 9 kuukautta ku ei oo kovin "hehkeä" olo...
Huh, nyt jo ootan kauhulla talvea ku päälle ei mahdu kuin isän vanha villapaita ja laskettelutakki :eek:

No mutta nyt poistun maalailemasta kauhukuvia :)
Meilläkin jossain määrin jännä päivä huomenna ku miehellä on työhaastattelu paikkaan josta on haaveillu jo pitkän aikaa. Keikkatyö, mutta palkka kolminkertainen nykyiseen verrattuna :)

Pimmi 7+3
 
Hellou!
Mä aloin tässä miettimään, että mitkä on niitä "odotan poikaa"-oireita tai "-tyttöä-oireita? Olisi kiva spekuloida vähän näitä omia oireita? Voiskohan niitä vähän listata?

Mulla on ehkä sata pienenpientä näppylää otsassa ja vielä elellään ilman pahoinvointia... :D Olisiko tyttö?

T: Julietta ja vauveli 7+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Hellou!
Mä aloin tässä miettimään, että mitkä on niitä "odotan poikaa"-oireita tai "-tyttöä-oireita? Olisi kiva spekuloida vähän näitä omia oireita? Voiskohan niitä vähän listata?

Mulla on ehkä sata pienenpientä näppylää otsassa ja vielä elellään ilman pahoinvointia... :D Olisiko tyttö?

T: Julietta ja vauveli 7+1

Olen itse miettynyt just noita samoja oire-juttuja :D Ku eiku se vaavi periaatteessa kehity tiettyyn asti ihan niiden "kaavojen" mukaan ja yleens'kin, eikö niin poika kuin tyttökin samanlailla "eritä" niitä hormooneja?!? Sukupuoli kyllä määräytyy heti, mutta voiko esim. tyttö oirehtia erilailla kuin poika? :LOL:
Voi kyllä johtua siitäkin, että elimistö sulautuu/tottuu noihin raskaushormoneihin erilailla eri raskauksissa. Senkin takia tämä kolmas raskaus(oikeastaan neljäs, yks km2002) tuntuu erilaiselta ja pahoinvoinnin puolesta helpoimmalta :D Mutta nyt poikien kaa ulos :D

Ois oikeasti kiva listata näitä "tyttö- ja poikaoireita" :)
 
Mäkin ajattelin tuosta joukkoon kuulumisesta kirjoittaa muutaman ajatuksen. mä olenkin ollut enemmän tuolla taustalla, kun en pysty aina kirjottelemaan , mutta ahkeraan käyn täällä lukemassa juttujanne. Mä todellakin tunnen etten kuulu joukkoon, koska olen tän raskauden kanssa aika yksin.
välillä mulla on tunne että kuinka ihmeessä mä kaiken jaksan yksin pyörittää itekseni, mutta muutakaan vaihtoehtoa mulla ei ole. Eniten mus ärsyttää kun jokaisessa opuksessa jossa käsitellään esim.raskauspahoinvointia tai muuten raskautta niin niissä pyydetään kääntymään tulevan isän puoleen ja pyytää häntä laittamaan ruokaa ja auttamaan helpottamaan oloa vaikka hieromalla. Mutta kun mulla se mies on tuolla tuhansien kilometrein päässä!!! |O |O |O
Mun on vaan pakko selvitä yksin vaikka olis kuinka huono olo ja väsyttäis. Kukaan muukaan ei näitä hommia täällä kotona tällähetkellä tee. :snotty:
Kaikki sukulaiset ja ystävät asuu 500 km päässä. Muutama tuttu on tännekin jo tullut mutta ei se sama asia ole.
Anteeksi että tällä tavoin teille avauduin, mutta ei ole oikeen muutakaan paikkaa jossa purnata. :ashamed: :ashamed:
Mies tietää tuntemukseni ja on tottakai huolissaan jaksamisestani, mutta olen kieltänyt sitä pakkaamasta ja tulemasta kotiin. Hän kuitenkin tekee nyt unelmatyötään YK:ssa niin kauan kuin vauva syntyy jolloin sitten palaa suomeen kokonaan. Lomille tottakai tulee, mutta nytkin kestää lähdöstä 3kk enenkuin nähdään ekakerran. siellä on niin kiireitä ettei ehdi tulla aikaisemmin.

No, tulipahan soperrettua.

hyviä vointeja ja jaksamisia kaikille!

Viiivi ja vagner 8+3
 
En minäkään koe kuuluvani tähän pinoon millään lailla,mut kuhan käyn teit kiusailees aina välillä :D Ja oon niin huono ilmasemaan itteäni kirjottamal,et yleensä tuun aina väärin ymmärretykskin :D et koittakaa ymmärtää =)
Sit mul on viel niin huono muistikin etten ikinä muista kuka on mitäkin kirjottanu ja mistä on ollu puhetta :ashamed: pitäs ehkä kirjottaa paperille ni saattais ehkä muistaaki :)
Tyttö tai poika oireist en tiiä,mut eka raskaudes selvisin tosi helpolla pahoinvoinnin suhteen,ni nyt ei oo toivoakaan,tänää aamul oli kyl suht siedettävä olo,mut ei kyl ruoka maistu ollenkaa :/ Muuten aamusin ja päivisinki ollu ihan kauhee olo,mut eiköhän tää tästä.

Piitsi ja Iisakki 6+6
 
Hei, mamit!! Sovitaanko, että olemme nyt viivi ja vagnerin "mies", koska hän on niin kaukana? =) Tule vain tänne purkaan mieltäsi, täällä on oikeasti ihania ja ymmärtäväisiä. Ja me KAIKKI yhtälailla kuulumme tähän joukkoon. Meitähän yhdistää yksi ja sama asia, tuleva maalisvauva:) Ymmärrän kyllä, miten raskasta sulla on. Mutta ole onnellinen, että sulla kuitenkin on mies ja lapsellasi isä :heart: Itse olen ollut niin hurjan rätti_poikki_väsynys, että miehestä on ollut ihana apu, koska on auttanut kotitöissä :heart:

Papagena: Ymmärrän sua täysin, että tuollainen "sortaminen" on inhottavaa. Itse olen monesti miettinyt sitä, että miten olisi, jos nyt siskonikin odottaisi vauvaa, saisiko tämä vauva edes huomiota tms. Kyllä varmasti saisi, mutta kun nuo vauvat aina syrjäyttää toiset. Ja jos toisen vauvaa odotetaan enemmän, niin miten omalle vauvalle käy? :'( Mutta onneksi itse olen nyt meidän perhepiirissä(lähisuvussa) ainoa lisääntymään innostunut ihminen :D :heart:
Ja mies on ainoa lapsi, joten siihen sukuun vain hän tekee vanhemmilleen lapsenlapset :saint:

Huoh! Mutta nyt kauppaan ja sitten sinne ulos. On taas päivä mennyt esikon sotkuja siivotessa B) Iloista päivänjatkoa kaikille :hug:
 
Mutkin voisi lisätä listaan :D. Olen kerran käynyt neuvolassa ja lasketuksi ajaksi arvioitiin 27.3. Tiedäppä tuota. Me ei kuunneltu edes sydänääniä, sillä mulla on viikkoja vasta noin 7-8. Tarkaan en osaa laskea :). Joo ja toinen lapsi oisi tod.näk tulossa ja olen 34 vee...
 
Mä kirjoittelen tänne harvakseltaan, mutta lueskelen sitäkin ahkerammin. Jotenkin tuntuu niin ihanalta, kun on tämmöinen iso joukko immeisiä, jotka oottaa maalisvaavia ihan niinkuin itsekin. Vaikka harvoin kirjoittelenkin, niin en tunne olevani ulkopuolinen kun kuitenkin lueskelen viestit ja tiedän noin suurinpiirtein missä mennään. Ehkä kirjoittelen enemmän sitten kun olen varma siitä, että tuolla massussa jokin IHAN OIKEASTI myllertää, ja sehän selviää vasta syyskuun alussa, NYYH odottavan aika on pitkä!

Papagenalle vastaan sen verran, että mä ainakin osallistun kaikkiin sikiöseulontoihin joihin pääsen. NP-ultra ja rakenneultra täällä ainakin tarjotaan kunnan puolesta ja jos löytyy jotain poikkeavaa, niin sitten istukka- tai lapsivesipunktio.
Mulle on ekassa raskaudessa tehty tuo lapsivesipunktio. Lääkäri joka sen teki oli mielestäni todella epäasiallinen. Kysymyksiini en saanut selviä vastauksia, vain pelkkiä tuhahteluja. Ja vastauksen odottaminen oli yhtä h***vettiä. Joulu ja uusivuosi menivät enimmäkseen itkeskellessä ja pelätessä. Onneksi vastaus oli kuitenkin helpottava.

Mut nyt syömään.

Piippa ja nökö 11 (tai ehkä vähemmän ... selvinnee siellä ultrassa sit joskus)
 
Tervetuloa joukkoon Helmi34! Lisään sut samantien listaan!

Täälläpä käy keskustelu vilkkaana joukkoon kuulumisesta. Kyllä munkin mielestä kaikki täällä on ihan tasa-arvoisia, toisilta vaan tulee tekstiä useemmin kuin toisilta, mut ei se tee musta kenestäkään mitään sisäpiiriläistä, päinvastoin, mulle on ainakin teistä eniten mieleen jääneet just te jotka tunnette olevanne ulkopuolisia =)

Eiköhän tää tästä kun kuitenkin ollaan vasta ihan alkutekijöissä ni loppuraskaudesta luulen et kaikki ollaan jo paljon paremmin tuttuja!!

Kuumaa sunnuntain jatkoa kaikille tasapuolisesti!!

PS. LOE: oon samaa mieltä tosta Viivi ja Vagner -jutusta, ollaan me sitten se varamies!

-Ninni ja rakas 8+6 :heart: :heart: -
 
Täällä on nyt harvinaisen hyvin puettu sanoiksi palstailijoiden tasa-arvoasiat :D Hyvä, että aina on joku joka nostaa kissan pöydälle, niin jo tulee asiaa!
Tervetuloa minunkin puolestani Helmille! Kyllähän se olisihyvä pystyä aina vastaamaan "henkilökohtaisesti" ihmisille, mutta kun viestejä ja nimimerkkejä on niin paljon, että on vielä pää pyörällä :whistle: Siksi monesti vain ahkerimmat nimimerkit tulevat tutuiksi... Mutta kyllä kohta alkaa kapasiteetti jo riittää, kun tarpeeksi usein lukee! Niin ja itsellä jää monesti kommentoimatta, kun on epävarma olo itselläkin :LOL:
p.s. Tsemppiä viivi ja wagner, olet varsin urhea :flower:
 
Täällä kans yks "ulkopuolinen" ilmoittautuu viivi ja vagnerin varamieheks :D :wave:
Samat aatokset mullakin, kun Papagenalla, et eihän sitä kukaan ketään opi tuntemaan, jos ei vaan itte aktiivisesti kirjoittele!
Tänne tulee kyllä tätä tarinaa ihan hirveesti, et en mäkään millään muista mitä kaikkea onkaan pitänyt kommentoida siinä vaiheessa kun alkaa kirjoittamaan. Niistä sikiöseulonnoista muuten sen verran, että viimeksi otettiin kaikki silleen vastaan, että meille suodaan mitä tulossa on eli jätettiin np-ultra väliin.
No sitten kävi niinkuin kävi eli poika menetettiin (mitään ei kyllä olisi pystynyt aiemmista ultrista näkemään, koska istukan irtoaminen tapahtui niin äkkiä), niin nyt olenkin erityistarkkailussa ja seuranta siirtyy aiemmin ä-polille. Eli tällä kertaa mennään joka ikiselle ultrakäynnille mitä tulossa on ihan sen istukan takia. Ja uskoisin, että loppupuolella tulee pari "mielenterveysultraakin".. jos ei, käydään varmaan yksityisellä lisäks.
Siis JOS päästään sinne loppupuolelle!!! |O
Jännä alkuviikko tulossa, huomenna töihin muutaman kuukauden ä-vapaan jälkeen ja ti-aamuna neuvola ja nla-lääkärin eka ultra eli sieltä sitten töihin. Meinasin huomenna sanoa pomolle asiasta, koska jos tulisi jotain ikäviä uutisia ja joutuisi vaikka kaavintaan, niin kertoisin hänelle kuitenkin senkin. mutta JOSPA kaikki menisi hyvin!!! :heart:

Piitsi, mä kans kirjoittelen tänne vaikkei ketään kiinnostaiskaan!!?!! :LOL: ja tein nyt niin, että mulla on tossa vieressä tää ketju auki toisella sivulla, ni mun ei tarvii kommentoida ulkomuistista!! Ähäkutti :kieh:
Helmi34 tervetuloa :flower:
LapsetOvatElämäni ja muut tyttö/poikaoireita miettivät; mulla on suunnilleen samat oireet kun pojastakin oli... väsyttää tosin vielä enemmän vaikken ole edes töissä ollut!! Toivottavasti kohta helpottaa... vähän enemmän onn etovaa oloa, vaikken oksuilekaan ja sitten noita hormoninäppyjä tulee mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, muttei onneks koko naama kuki tms. Ja hiuksia on lähteny vähän tavallista enemmän vaikka on kesä!! ja syön välillä lisäks jo D-vitamiinii (Multi-Tabs -raskausvitskujen lisäks) Että saas nähdä!! Mies kyllä odottaa tyttöö sille meidän vielä tulevalle pojalle isosiskoks :D

Jotain muutakin ollut varmaan taas mielessä sanoa, mutta tässähän tätä tähänkin väliin ihan riittävästi juttua :xmas:

Koitetaans jaksella turvotuksiemme kans - joo se oli yks asia.... kiva mennä töihin, kun näytän siltä kun oisin jo ainakin viidennellä kuulla raskaana tai jotain.... eli kohta pitää alkaa suunnittelemaan huomisia vaatteita.. |O

oih ja voih,

Hexodus ja tyyppi 10+4
 
Tässä myös yksi ulkopuolinen, itellä se johtunee siitä että viides lapsi tulossa kun suurimmalla osalla eka tai toka..tunnen itseni lähinnä kummajaiseksi :ashamed:
Kauhulla odotan et ihmiset alkaa huomaan masun ja alkaa se päivittely..taasko raskaana.. Oma äitini arvasi pari päivää sit ja ihme kyllä oli iloinen!
Äsh..joteski vaan niin herkkänä nyt et pahoittaa mielensä mistä tahansa.

:snotty:
 
Onpa tänne tullut taas valtava määrä tekstiä, kiva, kun olette aktiivisia. Nyt oltiin viikonloppuna reissussa, mutta yleensä käyn joka päivä pariinkin otteeseen lukemassa tätä palstaa. Omia kuulumisia laitan silloin tällöin...aina kun on jotain kerrottavaa, ja nyt taas on:

Elikkäs me oltiin mun vanhempien luona viikonloppuna ja kerrottiin mun perheelle masuasukista. Ottivat uutisen innolla vastaan, ja kyselivät paljon voinnistani. Alkuun olivat tietenkin vähän hämmentyneitä ja vaan myhäilivät tyytyväisenä... mun vanhemmat eivät edes tajunneet onnitella aluksi :LOL: Kivaa oli kuitenkin se, että he halusivat auttaa hankinnoissa ja varmaankin hoitopöytä tai pinnasänky voisi olla sellaisia.

Mitenkäs Rhean viikonloppu kertomiset meni? Mua ainakin jännäs tuo kertominen aika lailla, mutta hyvin kaikki sitten meni.

funny + masuasukki 9+4

Ninni78: Voisitko päivittää minun kohdalleni: la 12.3. , ikä 26 v. , TYKS
Kiitos :)
 
Moi kaikille!!

Aika monella on ulkopuolinen olo, niin kuin minulla, mutta olenkin niin vähän kirjoittanut, niin kuin joku sanoikin, että sitten kun on varmaa että siellä on elämää, niin kirjoittaa enemmän, ainakin itseni kohdalla luulen näin. Kyllä minäkin olen jotain kysynyt, saamatta vastauksia, mutta luulen että kaikilla on niin paljon sanottavaa ja kun on paljon lukemista, niin ne jää.

Mulla on kanssa otsassa miljoona pientä näppyä, aina ollut hyvä iho, finneistä ei ole tarttenut kärsiä, mutta nyt....ja naama hikoilee, voihan se tää kuumuuskin olla. Ja sitten olen kuullut että jos siittiöt uivat muutaman päivän, olisi sinnikkäitä, kun taas poikasiittiöt heti lähtee kohti määränpäätä....ymmärsittekö :LOL: . No mulla esim. ennen ovulaatiota yhdynnästä oli 5 päivää, eli tytöt jaksaisivat elää niin kauan...noh, katsotaanpa.....onhan nää hassuja juttuja. Joku muukin juttu mulla oli että tyttö tulisi, mutta kun olen pojasta niin varma, pasmat mennyt sekaisin :LOL:

Ah, tuli syötyä pizza, hyvää....Se on mulla erilaista, että ennen raskautta mun herkkuja oli suolainen, esim. pizza, pop corn, yleensä ruoka, niin raskauden myötä olen alkanut tykkäämään makeasta, toisinpäin. Hassua =)

Mitäs muuta....1,2 vkoa ekaan ultraan, iiiiiik!!! Sen jälkeen osaan sanoa muista tutkimuksista mihin haluan. En osaa ajatella vielä pidemmälle kun tuohon ultraan. Vaikka noita tyttö-poikajuttuja ajattelinkin, mutta niillä ajatuksilla voi leikkiä...

Ihania masuja teillä jo on! Mulla ei taida vielä näkyä. Onhan sitä jo ennestään, ehkä sen takia ei näy. Onko muilla ennestään isot masut ja ei vielä oikein huomaisi siellä ylimääräistä? Rinnat mulla on mielestäni kasvanut, no nekin ovat ennestään jo kookkaat, mutta niissä ehkä huomaan eroa.

Vatsaan välillä nippailee, olo hyvä ja ei väsytä, hitsin helpolla päästy!!!

Terkuin Tuizu ja tyyppi jo 11+0
 

Yhteistyössä