moi! :wave:
oonkohan ihan tippunu remmistä...ekakertaa vasta täällä asti.
oon kyllä käyny muutaman kerran lukemassa,muttah...tekemistä riittää.
neiti on kyllä mielettömän kiltti,sen puolesta vois kai vaikka päivät läpeensä istua netissä
mut ristiäisten kanssa riitti puuhailua,ja sit vieraita riittää edelleen melkein joka päivälle.uh.
tosiaan,nimikin on julki nyt. Aamu Olga Olivia :heart:
hassua,että oli ihan pommin varmaa, että siitä tulee Helmi, kunnes se sit vaihtu kuukausi ennen syntymää.ja onkin aivan Aamun näköinen
pappi oli ihmeissään,kun suunnilleen joka toinen vieras ristiäisissä esittäytyi Aamun mummuksi...sillä nimittäin on niitä kahdeksan
mutta ristiäiset meni hyvin, vaikka tunnelma oli tiivis,kun täällä meillä oltiin.
hmph...en nyt sit muista,mistä teillä oli puhetta...ainakin siitä karsastuksesta.Aamulla myös harittaa nuo silmät, mutta oon aatellu et se on ihan normaalia pienelle.muistaakseni jostain luinkin,että ne silmän lihakset ei oo kehittyneet vielä kunnolla pienellä, eikä se siks pysty tarkasti kohdistaan niitä silmiä.myös sitä, että "toista silmää väsyttää"
on usein...
me ollaan harjoteltu liinailua sellasella trikoisella liinalla.ongelmana on kai lähinnä se,että en luota siihen, että osaan sitoa sen oikein, ja en sit uskalla neitiä siinä pitkiä aikoja pitää.olikohan se joku ristisidonta,tms. mitä oon tehny.pelkään joko, et se aukeaa,tai että veri ei kierrä Aamun jaloissa.
kauheesti oon yrittäny kestoilla.fuzzeja ollaan välillä käytetty, mutten uskalla, ku kotona käyttää,jos sattuu vuotamaan.ja jäähän se muutenki enemmän märäksi, ison pissan tullessa,ku kertsi.tota maitokakkaa on vaikee saaha niistä irti :\|
mekin muuten kihlauduttiin tossa pari viikkoa sitten...rouviintuminen edessä syyskuussa
:x
mutta nyt kutsu käy!jospa se nyt pysyis hereillä, niin sais ton yökkärin vaihettua pois.pääsis tänään liikenteeseenkin!
hauskaa päivää kaikille! :flower:
maijuu&aamu 4vkoa 1pvä